-
Počet příspěvků
20 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
1495 zobrazení profilu
Oznámení loles72
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
To jsem rad,ze se nasel nekdo.kdo tuto verzi Supa ma a je s nim taky spokojenej .S tema 6 litrama naprosto souhlasim jen jsem nechtel drazdit majitele,kteri takove spotreby z nejakeho duvodu stale nemohou dosahnout.On tam totiz ten 7 stupen neni nahodou .U toho sviceni si nejsem uplne tak jisty,ale pravda je,ze kdyz prekrocim cc 130 km/h,tak se mi rozsviti zelena kontrolka svetel stejne jako kdyz treba vjedu nekam kde je sero,treba tunel,nebo kdyz se stmiva.Polohu svetel mam jinak porad na automat a denni sviceni mam nastaveny z vyroby na xenon ve predu a zaroven zadnich svetel.Pry se to da nastavit ve Skodovce do pr. mlhovek,ale ty se mi zdaji byt prilis nizko,tak to nechavam jak to je.Rikam si,cim mene zasahu do elektriky,tim lepe. Tak zatim cago Leos
-
Tak jsem tady po 4 letech a porad s tim samim autem,tedy ( 2008 11 ) Supem II 1.8 TSi DSG.K dnesnimu dni najeto POCTIVYCH 135.600 km.Auto primo z Boleslavi z vyvoje po jejich managerovi.Verte nebo ne,ale jezdim bez ZAVAD i kdyz musim priznat,ze se na me vztahovalo hned nekolik svolavacek,ktere jsem pro jistotu vyuzil.1. vymena modulu nastaveni vackoveho hridele,2. vymena prednich mlhovek,3. vymena oleje v prevodovce i kdyz jinak avizujou ,ze v 7-dmi stupnovem DSG je bezudrzbova.Musim podotknout,ze jsem nemel zadny problem pred svolavackama ani po nich se zminenymi dily.Auto me svoji spolehlivosti zatim nesklamalo.Dodrzuju pravidelne servis ve Skodovce , kupuju nove pneu a leju do toho benzin.Posledni 2 roky s tim jezdi vetsinou manzelka a ta na Supa neda dopustit Dokonce se naucila pouzivat i parkovaci automat,paddle schift apod. blbinky ktere jsou ve vybave auta .Samozrejme servis .pneu atd. obstaravam ja pro jistotu.Co se tyka spotreby,tak na to mam porad stejny nazor.Porad bude zalezet na tom,Kdo,Kde a Jak jezdi a v jakem stavu ma auto.Moje manzelka dlouhodoba spotreba 7.2 , moje nejlepsi dlouhodoba spotreba 7.4 , ale jinak se motam porad kolem 8 litru.Muj tchan byl rad,ze se vlezl do 10 litru,takze mu toto auto uz radeji nepujcuju,protoze si umim predstavit jak s tim jezdil.Ja abych se dostal na 10 a vic jsem musel zaradit ( S ) a jezdit jako sebevrah.Je pravda,ze vetsinou jezdime po rovnych tahlych silnicich a hodne vyuzivame cast dalnice Velmez - Brno , takze toho nenajedeme tolik po meste kdy se musi auto porad rozjizdet atd. Pneumatiky pouzivam vyhradne Michelin Pilot Sport 3 / 92Y / 225/40/18 , ktere Supovi sedej jak usity na miru.Uz mam nachystanou novou sadu a dokud je budou vyrabet,tak je budu pouzivat.Super na vode i na suchu relativni bezpeci do cca 5-4 mm,pak uz jako kazda dobra guma svoje vyborne jizdni vlastnosti pomalu,ale jiste straci a take zacinaji byt hlucnejsi. Elektronika me zatim take nesklamala ani v nejmensim,snad jen dotykova obrazovka navigace by mohla reagovat rychleji a changer CD si nekdy taky dava na cas. TV a DVD v aute nesleduju,na to neni cas,ale skousel jsem oboji a hraje fakt pekne vc. zvuku. Solarni stresni okno je dobra vychytavka,kdyz je vedro,auto se samo odvetrava a tak se vam neprehrejva interier ani zapomenutej pes,ale toho psa bych radeji neriskoval . Bixenony dalsi super vec,svitivost techto svetel je opravdu bezvadna,jen bych uvital denni ledky a primo ve svetlech,abych nemusel porad mordovat xenon.I kdyz bezne za bileho dne svitej potkavaci tak na cca70% mozna mene a kdyz se setmi,nebo jedete vic nez 130 km/h,tak se rozsviti na 100%.Takle nejak maji fungovat coz ani tak neresim jen je chvalim. Co ale nikdy nepochvalim je tvrdsi nastaveni podvozku ( pro Skodovku typicke ) a kratke sedaky pro lidi 180cm+ , to je velky nedostatek u takoveho auta I kdyz moje manzelka 165cm si prave sedacky pochvaluje. A Hlasove ovladani telefonu tak to je kapitola sama pro sebe.Pokud aktivujete hlasove ovladani telefonu,vsichni ostatni v aute musi mlcet,musite se naucit par zakladnich povelu,ktere hlasove ovladani umi a musite velmi dobre artikulovat jinak vam hlasove ovladani udela z telefonovani hotovou grotesku. Naopak twindoor system je super prakticka vec a hodne mista na zadnich sedackach se taky neda prehlednout. Takze pokud to shrnu auto nam slouzi bezvadne uz 4 roky a to nebylo nove kdyz jsem ho kupoval,motor slape jak hodinky,7 DSG s paddle schiftem povazuju za jednu z nejvydarenejsich prevodovek jakou Skoda pouzila,spotreba je prijatelna,Elektronika funguje jak ma a ja verim,ze to jeste nejaky rok takle vydrzi. Na pristi mesic mam naplanovany prvni vetsi servisni prace na aute po 4 letech jako = vymena vsech brzdovych disku a desticek a servis klimatizace a samozrejme necham rovnou udelat pravidelny servis oleje ,filtry atd. i kdyz mi do servisniho intervalu chybi 12.500km Navod jak si udrzet spolehliveho a plne funkcniho Supa 1.8 TSi DSG !!! Mit kliku a sehnat Supa,ktery je opravdu v poradku = vzit sebou odbornika na Skodovku a nechat si udelat kompletni diagnostiku(pri koupi mi zdarma udelali diagnostiku primo na miste) Nekupovat Supa bez kompletni servisni historie Skoda. 1.Se Supem najedem cca 7000km - 9000km rocne 2.Vetsinou ho pouziva manzelka 3.Na servis jezdim misto po 30 tis uz po cca 18000km,ale az po 2 letech 4.Auto udrzujem ciste z venku i ze vnitr vc. pravidelneho osetreni kuze 5.Nemlatime s dverma 6.Vzdy pridrzim pri zavirani kufr a pomuzu tak elektromotorkum 7.Kdyz dolejvam vodu do odstrikovacu,vzdy kontroluju ostatni naplne 8.Jednou za pul roku kontroluju u kamarada na jame podvozek a vyfuk-nic to nestoji a mam porad prehled jak to auto vypada ze spoda a jestli nekde neni olej atd. 9.V ZIME SUPEM NEJEZDIME !!! Takze Skodovaci preju vam at vam to dlouho jezdi a co nejmene problemu,nejlepe zadne , Leos
-
No samozrejme , ze jsem mel na mysli V6 .
-
Tak s tim souhlasim i kdyz ja mam zrovna tu 1.8 Tsi a jsem s nim spokojenej,ale je to vazne malej motor na pomerne velke auto.Porad doufam ,ze driv nebo pozdeji prijdou s 6V TDi do Supa. Alespon pro 4x4 Combi by se hodil. Do toho bych urcite sel, a automat bych preferoval v kazdem pripade.
-
Ahoj,nevim jestli uz si auto koupil vzhledem k datumu tvoji otazky,ale DSG muzu jen doporucit z vlastni skusenosti.Krom pohodli ,ktery DSG prinasi je to taky nezanedbatelny fakt,ze mas daleko vic casu sledovat co se deje kolem tebe.A pokud mas pod volantem paddles shift,tak mas o dalsi zazitek postarano.Se spotrebou oproti manualu je to tak , ze DSG ma vetsi spotrebu nez manual v rezimu mesto,ale v rezimu "mimo mesto resp.dalnice" mas mensi spotrebu , protoze mas 7 nekdy nazyvany "usporny" rychlostni stupen,ktery manual nema!!!Myslim,ze prave tou 7-mickou se vyrobce snazi kompenzovat tradicne vyssi spotrebu u automatu!A povedlo se.O automatech opravdu neco vim a mam s nima hodne skusenosti.Viz nize. 1)2003 Skoda Superb 2.5 TDi Tiptronic 2)2004 Audi A8 3.7 V8 Quattro Tiptronic 3)2005 Audi A8L 4.2 V8 Quattro Tiptronic 4)2008 Skoda Superb II 1.8 T DSG
-
S 1.8 TSi DSG jezdim 70% / 30% - Dalnice / mesto (Nemyslim D1-to je do kopce z kopce) , na D1 se na spotrebu jezdit moc neda. Ale dlouhodobou spotrebu(zhruba na 8000km) mam opravdu 7.8 litru. Casto pouzivam tempomat,pokud to provoz na dalnici dovoluje.A jezdim takzvane na lehko.Tedy sam , nebo se svou 60kg? manzelkou.Pokud mam auto obsazene 4-5 lidi a nejaka ta zavazadla v kufru,spotreba i na rovne dalnici je pri 130km/h 8 a vic.K uvedenym jizdnim rezimum(mesto/mimo mesto/), musite vzdycky pro spravnou informaci o spotrebe , uvezt vsechny aspekty ,ktere danou spotrebu primo ovlivnuji.A tech je zatracene hodne.Vyrobce totiz urcite nevytvari tabulky o spotrebe tak,ze by do auta posadil jen ridice,nebo celou rodinu a testoval spotrebu s prazdnym,nebo plne obsazenym autem primo v provozu v danych rezimech a pak z toho pro dane rezimy vypocital nejaky prumer.Asi proto se nazory ruznych uzivatelu tak lisej.I kdyz pripoustim,ze sem tam si prectu i nazor ,kterej zavani vyrokem barona Prasila. Ctyrvalec 1.8 TSi v "tezkym" Supovi II je prilis malej , nez aby nezareagoval na vyraznou zmenu hmotnosti,vyraznou zmenou ve spotrebe. Pro priklad : Vlastnil jsem 2005 A8L 4.2 V8 Quattro benzin-330koni- u tohoto auta bylo jedno jestli sedime v aute 3,4,nebo 1,ale pokud jsem mel auto plne obsazene a zase nejake ty tezsi zavazadla , tak i tam byla spotreba neprehlednutelne vyssi.Je pravda ,ze A8 je sakra tezka,ale V8 je V8,ten uz si se zatezi dokaze poradit. 1.8 TSi v Supovi II , reaguje na spotrebu uz pri 2 lidech v aute,nemluvim pri obsazeni celou rodinou.Je to proste jen predimenzovanej ctyrvalec,kterej ma svoje hranice!
-
Zdravim vsechny 1.8 TSi 7 DSG. Mam to same auto,02.11..2008 = najeto 109.000km a dalsich 150.000 se s nim chystam najet.(koupeno Skoda MB)Zatim musim zaklepat, zadne zavady,jen bezny servis.Dlouhodoba spotreba 7.8 litru.(Jezdim zhruba 70% / 30% Dalnice / mesto ).Jestli mate tyto problemy pri rozjezdech mezi 1-2,nechte si v servisu,nebo na STK vyjet kompletni diagnostiku.Mozna se vam tam objevi zavada "mala vule na spojce 1". Bohuzel tu diagnostiku musite udelat min. dvakrat,protoze nektery chyby muzou byt nahodile.(Nahodile chyby jsou zpusobene,napr. vybitim baterie,okamzitym nastartovanim po zasunuti klice do spinaci skrinky apod,proste kdykoliv selze elektronika,resp. kdyz pocitac nestaci vsechno skontrolovat).Pri prvni diagnostice si nechte vsechny chyby vymazat a pokud se objevi i pri druhe diagnostice ,tak je nutny to resit.Mezi prvni a druhou diagnostikou je treba najet alespon 50-100 km. Myslim si ,ze pokud se nejedna o zmetek z vyroby,na vine bude spojka ! Osobne si totiz myslim,ze kamen urazu neni , neprilis vydarena DSG prevodovka jako takova (protoze ma svoje mouchy) ,nebo motor 1.8, ale "nekvalitni" spojky ktery skodovka v 1.8 Supech II pouziva. Dneska ma 1.8TSi uz 160 koni ,coz je na ctyrvalec slusny. 1.8 je vycemene nejstarsi,nejosvedcenejsi a nejspolehlivejsi motor kterej Skodovka pouziva .Jestli se hodi pro Supa ,ktery preci jenom neco vazi, o tom by se dalo polemizovat.(v Octavce to musi byt mazec motor) V kazdem pripade navstevujte pouze autorizovany Skoda servisy,ve finale vas to totiz vyjde levneji.Zadnej neautorizovanej servis totiz nedisponuje kompletnimi a stale novymi verzemi softwaru.Jsou totiz tak drahy,ze si je nemuzou dovolit. I STK ma omezene verze softwaru,ale na diagnostiku a vymazani nahodilych chyb stacej ! Navic pri pravidelnych navstevach autoriz. servisu se dozvite o svolavacich akcich Skodovky,kdy vam automaticky a zdarma vymeni v kazdym autorizovanym servisu na uzemi CR "zavadny" dily, Skodovkou uznany jako zavadu zpusobenou pri vyrobe.Me letos na zaklade bezne kontroly , vymenili zadarmo modul vackoveho hridele a mlhovky a to nevykazovali pri diagnostice ani na palubce zadne poskozeni.Platit bych to rozhodne nechtel !!!Hotovy to bylo druhej den. Je pravda,ze nekde se staraj servisy o sve zakazniky lepe a nekde hur.Takze kdyz se vratim k tematu,pokud mate problemy s 1.8TSi DSG pri rozjezdech z 1 na 2 , nechte poradne proklepnout spojky, obe !!!Priklanim se k zavade spojky 1 "je na ni vetsi napor". Nez se pustite do nejakych narocnych repasi prevodovky apod.
-
Vazne pekny,vi nekdo kde by neco takoveho zvladli? Ve svem obsahu mam taky jednu upravu , ale nemuzu najit jedinyho ceskyho upravce kde by to delali.
-
Skusim je kontaktovat , diky za radu .Az to budu mit hotovy,tak to vyfotim a ukazu to tady,tedy pokud u nich najdu to ,co se mi opravdu libi.Na druhou stranu na tech fotkach neni nic , co by nezvladli , tak to snad vyjde.
-
Ahoj,mate nekdo povedomost,kde delaji Body kit upravy na Superba II ? Jde mi o neco decentniho,zadny brutality . Zvyraznit spodni lem pr.a zad. narazniku,neco na prahy, popr. zad.naraz. s difusorem a nejakou kridelkovou listu na viko kufru.Diky za rady Leos