Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj. Za týden dávám na přestavbu octu 1.6 75 kw a nabídli mi staga jenže jak jsem se tu dočetl , někdy jsou s tím pěkné problémy , tak jsem volal zpět a prej mi udělají elpigaz . Máte s tím někdo zkušenost , pomůžu si tím cenový rozdíl 2000 . Původně jsem chtěl BRC nebo Landi ale nikdo tu v mém okolí na zlínsku nedělá . Dík za každou odpove

Ahoj,

já jsem v těchhle obecných soudech typu" dočetl jsem se - slyšel jsem, .... že se Stagem jsou problémy"... dost opatrnej. Je to do té míry neuchopitelná informace, že se s ní nedá nijak polemizovat. Každý pak bude hájit to, s čím má dobrou zkušenost, a nadávat na to, s čím má zkušenost špatnou a nebo co nezná. Na Tvůj dotaz zda do Oct 1,6 nechat dát Staga nebo Elpigas by mohl zasvěceně odpovědět jedině ten, kdo dostatečně dlouho montuje oba systémy v současných podobách (v průběhu času se mění některé komponenty, ale i SW možnosti). Ale protože dovozci těchto zařízení jsou dvě různé - konkurenční firmy, obávám se, že montážník který by měl dostatek zkušeností s oběma systémy bude "vzácný zboží" - možná na moravě častější než v čechách. Osobně si myslím, že v Oct 1,6 můžou sloužit oba systémy bez problémů (byť Elpigas nemam v malíku, a už vůbec ne dlouhodobejma zkušenostma).

Ivan

to je pravda, někdy se plynu dovídáme takové věci, které vlastně ani nikdy neuměly, a přitom je tolik řidičů, kterým tyto věci v jejich autech fungují....nemluvím už ani o tom, když dojede někdo na servis s tím, že má v autě např.BRC a má tam nacpaný Stag nebo zmiňovaný Elpigaz( viz p.Čadek, který polské zařízení vydává za italské).....v tvém případě je úplně jedno, jestli si dáš Staga nebo Elpigaz, obojí fungují s těmi nešťastnými lištami Valtec, které se dříve nebo později zadírají, věčné nastavování a najíždění map a podobně....je to jen o zisku firmy, nic víc, proto kvalita ustupuje ceně...pokud chceš kvalitu, jdi do BRC nebo Landi Renzo(případně ještě Prins), tam je jistota, že vstřiky budou šlapat jak mají a vydrží to co auto,ale pořítej každopádně s vyšší cenou(dnes tu máme auto z Liberce, ve středu z Opavy, hodně lidí zjistilo, že je lepší si zajet kvůli spokojenosti i větší počet km.....)

  • Autor

No a to je přesně ono . Prostě v mém okolí každej nabízí stag nebo elpi , vo tom to je , klidně dám o těch nějakech 5 tisíc víc at to jezdí , ale nechat to dělat 150 nebo 200 km od bydlistě je asi blbost .

  • Autor

Jo ještě abych nezapoměl dále nabízejí Lovtech , ten je uplně nejlevnější.......

  • Autor

Tak nyní již obvolány snad všechny firmy které vypadly s vyhledávače ve Zlíně a okolí . Každej má na svých stránkách uvedeno co všechno dělá , ale po zavolání se každej vytasí pouze s jedním a tím samým . BRC , LANDI , jakoby vůbec nebylo . Atak babo rad .

Na zlínsku je firem, neříkejte, že Vám BRC či Landi nikdo nenamontuje!!! Chce to hledat;)...

však víš Paule jak to je, kolik lidí na školení má zájem dělat BRC, je to jen a jen o nákupních cenách, takže poláci to dají radši zadarmo, jen aby prodávali...jinak jeden poznatek, kdyby se ti dostal do ruky náhodou vstřikovač(jedno jaká barva), který má sice konec zakončený závitem, ale má na sobě takové 4 dírky asi o průměru cca 1-2 milimetry-neměřil jsem, tak už jsou to ty nové vstřiky ne sgumovou, ale ocelovou memránou- ty co nám předváděl ital na školení(jestli jsi dával pozor), mají na sobě ještě starší konektor a označení IN 03, ale v programu se musí nastavovat jako MY09, pak auto gunguje bez problémů, jsou fakt rychlejší a nevadí jim rozdílná délka hadiček....

a to, že třeba k nám jezdí zákazníci z celé republiky, někdy i víc jak 200 km....kdo z nás dělá plynařinu tak dlouho, já, ivan, Paul, když dojdete do Brna, a do dalších firem, mechanici se tam střídají jak rohlíky, zákazník dojede za 1000 km na kontrolu a je tam už někdo jiný....to je ten průser, já si např. u každého auta dělám kertu, kde např. za celých 10 let si zjistím, co se kdy na autě dělalo, tudíž si dokážeme dost závad tímto stylem vydedukovat a pak se na daný problém zaměřit.....viděl jsem to názorně na školení, když můj syn stál u našeho auta namontovaného na plyn....pravda, děláme skoro 2 dy, kdy jeden nejmenovaný montážník prohlásil....než bych se s tím ttakto sral, udělám za tu dobu dvě auta....a tom to pánové je, žádná cena , ale přístup a kvalita....

... JO, JO, ZLATÝ slova, Karle - hon za tím, že :"auto ráno v 8,00 přistavíte, a v 16.00 odjíždíte na plyn" a nebo: "jasně, zlobí Vám to na plyn, a nejede? Tak se kdykoli zastavte, na počkání Vám to opravíme" - to je jen hon na peníze, a realita může být někde úplně jinde. Tomu se snažim vyhnout jako čert kříži. Ale doba je bohužel taková, lidi často hleděj víc na cenu, rychlost montáže, na auto pak naběhne 5 lidí, každej vyvrtá nějakou díru, jinej tam protáhne trubku, další to zatře barvou. V motoru pak jeden zapojuje reduktor, druhej vrtá trysky, další dělá přepínač a ten poslední zapojuje dráty. Pokud se někomu něco úplně nepovede, tak babo raď... Ale bojim se, že je to neodvratnej trend, kterýmu se můžeme jen nějakou dobu bránit, ale ubránit se nám nepovede - a nejen u aut, ale všude.

Pokud znám z vyprávění, i za první republiky si fortelní řemeslníci stěžovali na ty "dravé štiky", které nechávaly šít boty pro lidi z celého okolí až v městě Zlíně v takové velké továrně, kde ty zaměstnanci vo botách vlastně nic nevěděli, neměli nic za sebou, každej tejden seděl u toho stroje někdo jinej, .... atd.

Hrome, skoro jsem se lek, jestli se nestávám Brontosaurem... No doufejme, že zůstane ještě nejakej čas dostatek lidí, který budou chtít poctivou práci a poctivý zboží.

Sory, je to trochu mimo mísu, ale Karel mě vyprovokoval, a na něco chytám spolehlivě, na první našlápnutí.

Ivan

s tím mohu jen souhlasit ... můj plynař dělá sám a nikdy nebere víc jak dvě auta týdně ... i můj objednaný roomík bude přistaven ve středu, hotovo v pátek ... žádná rychlokvaška :palec2:

Jenže pro nás usery (konzumenty) vašich a jiných služeb je jeden velký problém, a to, jak najít tu kvalitu.

Nechci rýpat, ale často si vzpomenu na slova Karla ať to dám odborníkům, v dnešní době a dělbě

práce je prakticky nemožné mít resp. dohledat vždy toho pravého odborníka. A bohužel velmi často je

v místě nabídka velmi omezená resp. žádná.

Uvedu příklad z blízké doby - nový plynový kotel do baráku, pozvu na instalaci profesionála a nakonec to

skončí tak, že to zapojuji s ním (resp. sám) protože neměl čas a chuť nastudovat nové typy (jsou dražší a

nikdo je nemá). Montážní firmy LPG v okruhu 50 km (Děčín) nejsou žádné resp. jedna nová v ÚL s nulovými

zkušenostmi. Oprava čidla u relativně "drahé" lednice (tedy předpoklad kvalitního servisu) skončila tak, že odborník

po pěti dnech nedokázal zajistit potřebné čidlo a tak použil "náhradu" s připojením přes lustrovou svorku (naštěstí

výrobce má na netu přístup do náhradních dílů a tak jsem díl sehnal do 48 hodin). O kvalitách místního autorizovaného

servisu Škoda s jeho odborníky psát nebudu to bych se musel pořád jen ...

Toť realita, ale nevzdávám se, jenom doufám, že nebudu muset jezdit s lednicí hledat odborníka 200 km daleko lol

za sebe mohu říct : jel jsem ke Karlovi z FM a nelituju a co se týče kontroly dá se spojit s nějakým výletem

SUDETAK - co se týče kvality zařízení, za to může výrobce, co se týče montáže, za to může mechanik, ovšem co se týče hledání a oprav zařízení, je to trochu problém, někdy trochu až moc velký problém. Protože někdy ta závada jde najít za 5 minut, někdy za 5 hodin, někdy bohužel na ni nestačím tak posílám jinam.

Co se týče výběru mont., dílny je to trochu problém, protože může i kvalitní dílna se jednou utnout vedle (i mistr tesař se utne), a zrovna na tvém autě a ty mu uděláš reklamu, že si k němu už nikdo nedá auto. Nikdo nevidí, že on na jedno polo-nepodařené auto udělal dalších 100aut podařených bez problémů.

Sám bych tu na sebe něco napsal, co se mi stalo minulý týden, ale budu držet hubu :smich: , ale mou vinou způsobená závada byla odstraněna šroubkem M6x10mm. Ale závada se našla až za 2 hodiny a to jen náhodou. A to u nás byl i kvalitní originál benzínový opravář aut, a kroutil hlavou....pač nevěděl...tak jako já...já taky nevěděl :smich:

Prostě někdy najdeš někdy ne.....

Uvedu případ z minulýho týdne:

Fabia 1,2L 12V 3-válec montáž proběhla u konkurence cca 50km i přestože zákazník k nám to má 10km. (teď aspoň jezdí na servis k nám)

Při jízdě ve městě bez problémů. Najeto 50tisíc KM na LPG. Při jízdě ve výkonu bez problému do doby, kdy nevyšlápne spojku (dojezd ke křižovatce) pak auto zdechne a od té doby nejde nastartovat.....teď raď,,,, jinak závada byla objevena za přesně 1h 30min. Řešení si zákazník vybral takové, že chce nový díl, tzn další 1h 30 minut výměna + zk jizda 30 minut.

Co se týče rychlomontáží, nevím jak to dělají nevím, já montuju předek, kolega zadek a vysokotlakou část. Já to dělám cca 2-3dny standartní 4válce. Jak to dělají jinde nevím, ale rád bych někdy u takové jednodenní montáže byl, samotného mě to zajímá.

Karel.LPG - už se pomaličku probouzíme z polského opojení. Jako Stag není vůbec špatný systém, to já zase hrdě povím, ale jaksi je těžký zádrhel na vstřikovačích a reduktorech. K čemu je vám kvalitní management, když máte dělníky dementy??? - bez výsledku

....... na přestavbu octu 1.6 75 kw a nabídli mi staga ..................... za každou odpove

Příteli, jedná se o Octavia 1 nebo Octavia 2???

  • Autor

Jedná se o O2 rv 2005

Paule ,víš dobře co jsem zač i Ivan, pořád jsem do inženýra vandroval, co je to za zařízení, když do 50 tisíc vstřiky jsou na kaši, abych pravdu řekl, je lepší namontovat auto, zapnout ladění, dát si přitom kafe a pak auto zákazníkovi předat naprogramované, než jezdit po okolí, aby se tam něco načetlo, pak pořád převrtávat trysky a výsledek? zadřené vstřiky, rozjeté mapy, už jsem asi starý, ale tohle mě donekonečna nebaví......

Jedná se o O2 rv 2005

http://paul-wocc.wz.cz/Octavia-BSE.jpg

Kód motoru BSE, ta je v pohodě....aspoň že to nemá tu posranou váhu vzduchu :smich:

Jinak pro co ses rozhodls? Pokud máš namysli Želechovice nad Dřevnicí, tak ti mají v nabídce ještě Tartarini a EZ-SGI, bývalé AG Systém, což byl taky kdysi držák systém....

Upraveno od PauLofWoCC

karel.lpg - Já to začínám nějak prasit, se mě přestalo dařit. Vypadá to, že budu muset jít dělat něco jinšího :feve::smich:

  • Autor

Motor BGU :help: a tet nevim jakej je v tom rozdíl . No jinak jo , skončí to v Želechovicích tak jak píšeš , přeci jenom mám to k nim 3 km . A co je asi to nejduležitější , je to ta samá firma a hlevně ten samej kluk , kterej mi dělal před 15 lety fáčko na lpg , tak že ve svém okolí bych většího profíka stejně nenašel . Ale stejně koukni na jejich stránky , všechny možné systémy, a na zavolání jakoby nebylo nic jiného než Stag , případně Elpi. Na druhou stranu je to tady vyhlášená firma , a přestaveb dělá mraky , tak že kdyby se to sralo ve velkém tak to asi dělat nebudou , to by pak neřešili nic jiného než reklamace . Věřím jim, du do toho , snad to dobře dopadne . Já jenom že dělám tak trochu do elektroniky , a komponenty dovážené s polska stojí fakt za..... prd. hw ještě ujde , ale sw fakt neumí . Tak uvidíme , no hlavně aby to necukalo , nebo něco podobného to bych asi nesnesl , ono je tenhle motor docela lemra líná a začíná tahat od 3.5 tisíc tak že dost často to vytáčím aš k 6000 . A jak jsem tady někde četl tak s vysokejma otáčkama mají některé systémy , nebo možná spíš vstřikovače , to zas víte vy , docela problém . Jinak na benzín dlouhodobá spotřeba 7.6 + 0.5 co proměřuje pc . Tak že pokud to pude pod 10 plynu tak bude spokojenost .

10 l plynu by byla na 1.6 75kw docela šílená spotřeba.Beru to podle sebe.Mám taky Octávii 1.6 75kw ovšem z roku 2001 motor AVU.Najeto 290000km,system lpg AG Sgi a přes léto max.7.6 a v zimě když 8,5tak už nadávám.A to se nedá říct že bych ji šetřil.Přece Octávie o 4roky mladší nebude baštit o tolik víc.

  • Autor

Tak bylo by to fajn kdyby to jelo za 8.5 , ale já toho asi nedosáhnu, rád to proženu je to dáno i terénem ve kterém se pohybuji , na valašsku , kde je jama tam je hrb , to je porád s kopce do kopce , a ono to pak papá .

  • 2 týdny později...

ja jsem mel auto namontovane za den hec :) a za to patri memu plynari velky dik, protoze druhy den muselo auto jet do spanelska...

Jinak uvaha k vecne zatracovanym vstrikovacum valtek. Jsem jeden z nestastniku co je maj v aute. Najeto kolem 50 000km a zatim zadny problem. Kazdemu se muze stat ze natankuje nejaky bordel (sira to je svinstvo), stane se to jednou dvakrat a uz nepomuze na vycisteni ani ultrazvuk. Pak vydim rozebiratelnost cistitelnost a repasovatelnost vstrikovacu valtek jako vyhodu. Porad tu vytahujete nejake stare dobre casy, stare skoly atd. Za starych casu se daly veci opravovat a servisovat. To byly casy, Dnes si clovek neco koupi a nic to nevydrzi. Kdyz se neco posere tak oprava bud neni mozna nebo drazsi jak nova vec. Nikdo dnes nic neopravuje jen meni. To za starejch dobrech casu, clovek mohl vsechno levne a rychle opravit. To byly casy... jo zlate valteky :)

Ted vazne, BRC vstrik je sofistikovanejsi, presnejsi a nepodleha takovemu opotrebeni, proste naskok diky technice. Ale je drazsi a vyzaduje pouziti drazsich filtru. Problem je spis vyjimka (ale co je statistika v pripade jedince...) tak aby clovek kupoval hned novej. Proste je na spici...

Valtek oproti tomu je levny, pouziva levne filtry, a ikdyby se mel po 50 000km za 150Kc repasovat tak to nikoho nepolozi. Ja co znam auta tak se vstrikovace jednou pri montazi navrtaly, a zadne prevrtavani v prubehu casu uz nebylo potreba. Potreba serizovani u normalniho atmosferickeho motoru taky neni zadna tragedie (30 000 - 50 000km). Ze stim montaznik pri serizovani musi jezdit mi divne neprijde. Ja kdyz chci auto poradne otestovat tak mu taky musim poradne nalozit abych videl jestli vse funguje jak ma. Nedokazu si predstavit diagnostikovat auto jen na volnobeh.

Plyn je proste dalsi problem v aute navic, uz jen pravidelnej servis. Je to alternativni palivo, ktere setri penize. Nic neni zadarmo, takze clovek musi pocitat s tim ze to je vykoupeny nejakyma starostma navic. Ja jsem plus minus spokojenej auto jezdi a naklady na provoz jsou nizke. Ale nic jineho nez stag jsem nepoznal. Treba bych byl s BRC jeste spokojenejsi

no, popsal jsi to sice pěkně, smíchal moře věcí co spolu vlastně ani nesouvisí, ale budiž,...jinak filtr plynné fáze na SQ stojí 210 Kč, takže nevím co je na tom drahého, a když bezmu, že za 300 tisíc nemusíš na vstřiky sáhnou a auto jezdí, v tom zas nedím problém, spíš je to v náš neprospěch,protože já nevydělám...ale zákazník mi zas udělá velice dobrou reklamu....a o tom to je...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.