Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3905 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 555 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 636 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 586 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 672 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 487 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 486 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 535 zobrazení
  1. Motocykl Aston Martin

    • 0 odpovědí
    • 754 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 647 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 627 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 540 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 548 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
  2. SUV-kupé ŠKODA KAMIQ GT

    • 0 odpovědí
    • 699 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 606 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 580 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 551 zobrazení
  3. Jaká je budoucnost Seatu?

    • 0 odpovědí
    • 526 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 564 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 533 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 582 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Vodnú pumpu mám novú v rámci výmeny rozvodov. Dnes pri jazde 140 km/h po diaľnici teplota oleja 128 stupňov, vážne sa mi na to zle pozeralo. Niekde som tu na fóre čítal, že ručička ukazovateľa teploty kvapaliny neukazuje reálnu hodnotu? Nezdá sa mi to, lebo po 90 stupňov pekne stúpa a potom zastane. Keď motor naštartujem po istom čase, tak ukazuje reálnu hodnotu o koľko stihol motor vychladnúť. Tiež si nemyslím, že by voda dokázala byť 1-2 hodiny jazdy v stave 100-120 stupňov a nevyvrela by. Podľa môjho názoru treba tú vysokú teplotu oleja do budúcna riešiť, kým nenájdem príčinu ho kontrolovať a skrátiť cyklus výmeny napr. na 5000 km, ale kým je kvapalina na zdravých hodnotách, motoru nič nehrozí. Na žiadnom predošlom aute som ukazovateľ teploty oleja nemal, mozno boli aj tam takto vysoké, len som mal to šťastie, že som o tom nevedel. Do budúcna plánujem výmenu “veľkého” chladiča (predošlý majiteľ niečo nabral, tak sú všetky 3 za sebou mierne zohnuté dovnútra, ale tesnia a nenašiel sa žiadny únik), keby to nepomohlo tak výmenu chladiča oleja. Tiež som sa tu niekde dočítal, že chladiaca kvapalina G13 robila zlobu, tak možno skúsim vymeniť za G12evo, ale neviem, či by samotný typ chladiacej kvapaliny dokázať urobiť takéto problémy. 
    • Dik. Ešte sa mi stalo, že po tom, ako som išiel asi hodinu po diaľnici, keď som zastavil, tak motor na voľnobehu klepal, akoby boli rozštelované ventily.  Máte nejaký tip, čo skontrolovať?
    • Chlapi, chci se zeptat, zda náhodou mi u O4 iV PHEV liftback nechybí levý zadní plastový kryt? U jiných mototrových verzí tam asi je a u O3 1.2 TSI liftback tam je. Pluginy, resp. RS iV na parkovištích nikde nejsou vidět, že bych se podíval... 🙂
    • Dnes si názorně ukážeme, co se stane, když porušíte pravidla: Řidič nemá přednost před šalinou. Dálnice není pro chodce. Cyklista musí dodržovat dopravní předpisy. Hlídejte si svoje děti… a své opilé muže. Nejen to ale mnoho dalšího v nejnovější kompilaci.   
×
×
  • Vytvořit nový...