Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3744 témat v tomto fóru

  1. ŠKODA SUPERB iV

    • 0 odpovědí
    • 723 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 436 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 398 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 406 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 508 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 449 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 398 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 426 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 447 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 437 zobrazení
  2. ŠKODA TUDOR

    • 0 odpovědí
    • 559 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 454 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 567 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 375 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 449 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 640 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 392 zobrazení
  3. Audi chce vůz na vodík

    • 0 odpovědí
    • 492 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 429 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 581 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 653 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 571 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 462 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • To jako všechny čtyři žárovky?
    • Přátelé, takže situace se vyřešila sama. Proměřil jsem přepínač. Dohledal výstupy. (Díky @TOMUS) Ten je v pořádku. Jal jsem se pro jistotu měřit i napětí na pojistkách. To taky bylo v pořádku. Po umorném přemýšlení, co kde může být. Mě napadla ta nejmíň pravděpodobná věc, kterou jsem měl udělat na začátku. Šel a změřil sem napětí na paticích žárovky. Napadlo mě, zda náhoou žena nejezdila tak dlouho, dokud jí neprdly všechny žárovky. Ano, bylo to přesně tak. Ke mě se pak dostane akorát informace, že ji nesvítí světla. Velice Vám děkuji za ochotu pomoct. Aspoň sem strávil neděli studiem elektroinstalace v Roomsteru a dozvěděl se něco nového...
    • To byl pěkný sraz  jako dřiv takhle i dnes spousta vozidel a lidi . Škoda že jsem nemohl přijet 😔
    • Prázdná dálnice. A spotřeba by byla nejspíš i o něco nižší, kdyby jsme nejeli proti větru. Z Frýdku jsi viděl, jak jsem jel. Na D1 pak 135 na tempomat. Mimochodem, tvoje Matrixy na D48 svítily až před nás. Po levé straně to bylo krásně vidět v tom úseku, kde se jelo jen po jedné polovině D48.
    • Vďaka za organizáciu, akurát ľutujem, že som nedorazil o niečo skôr, ale stihnúť to na 13:59 bol tiež menší zázrak, lebo keď som vyrazil z Bratislavy navigácia písala najskorší dojazd na 14:27. Tento víkend totiž konečne robili prepojenie slovenskej z D4 na D1 (nepýtajte sa, že prečo to doteraz nebolo!) a kvôli tomu bola D1 v danom úseku v smere Žilinu uzavretá, takže trasa cez ČR bola rýchlejšia ako cez SR  A keď už som mal platnú českú známku, tak aj cestou späť som zvolil túto trasu, aj keď bola o 25 km a 10 minút dlhšia ako cez Žilinu.  Každopádne cesta späť v trojici, neskôr v dvojici fajn, akurát to nevidalo až po Brno, lebo hneď potom ako sme vyrazili zo Sedlište, zasvietilo smädné oko a na Vyškovskú MOLku som došiel akurát s 0 km dojazdom.     Asi by to s rezervou došlo až po Brno k OMV, ale nechcel som to riskovať.   Čo sa týka tvojich čísiel Pawouk, prekvapivo dobrá priemerná rýchlosť na to, že jazdíš iba jemne nad povolenou rýchlosťou.   Moje čísla, asi naposledy z aplikácie MyŠkoda Essentials. 🙁   Cesta tam, vrátane asi 2x 15 minút jazdenia po Bratislave:   Cesta späť, s tým, že som to na prázdnej rovinke v Bratislave poslal raz cez 210 km/h, takže tam naskočili nejaké dve desatinky, ktoré by tam normálne neboli. Občas treba vyhnať pavúkov z výfuku. 😉  
×
×
  • Vytvořit nový...