Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3909 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 499 zobrazení
  1. Audi unikla její nová A1

    • 0 odpovědí
    • 606 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 480 zobrazení
  2. Doba kamenná v F1

    • 0 odpovědí
    • 617 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 467 zobrazení
  3. Nová Corsa od Opelu

    • 0 odpovědí
    • 743 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 510 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 810 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 494 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 615 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 530 zobrazení
  4. Nová Škoda Sunroq

    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 491 zobrazení
  5. Putinova chlouba

    • 0 odpovědí
    • 589 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 799 zobrazení
  6. Prapředek navigace

    • 0 odpovědí
    • 759 zobrazení
  7. ŠKODA SUNROQ

    • 0 odpovědí
    • 588 zobrazení
  8. Nový unikátní Golf

    • 0 odpovědí
    • 543 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 596 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 708 zobrazení
  9. Design vytváří emoce

    • 0 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 633 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 519 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    • "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?"  mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    • Tak a teraz tú o červenej karkulke...   Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje.   Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania.   Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu? 
    • Tobě bych dopručoval dát auto někomu, kdo tomu rozumí. Tady jsi zatím netrefil aní správnou sekci - toto je Fabia 1 a téma o úplně jiném motoru. Mimochodem, tubo nespíná, nemá totiž vypínač... 
×
×
  • Vytvořit nový...