Přejít na obsah

Magazín

výběr toho nej ze stránek SKODAHOME.cz


3773 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 498 zobrazení
  1. DS a jeho nová SUV ofenziva

    • 0 odpovědí
    • 603 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 466 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 476 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 565 zobrazení
  2. Jedinečný Boreas

    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 471 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 808 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 472 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 507 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 463 zobrazení
  3. V čem jezdí Horacio Pagani?

    • 0 odpovědí
    • 474 zobrazení
  4. Ferrari zvažuje vývoj SUV

    • 0 odpovědí
    • 441 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 503 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 417 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 745 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 502 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 577 zobrazení
  5. Vrak v ceně zlata!

    • 0 odpovědí
    • 767 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 698 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 513 zobrazení
  6. Budoucnost u Volkswagenu

    • 0 odpovědí
    • 481 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 537 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 547 zobrazení
  7. ŠKODA CITIGO MONTE CARLO

    • 0 odpovědí
    • 681 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ano, jde nastavit, aby se vyhřívání a větrání zapínalo podle aktuální teploty. Viz návod:   Má to ale zapínat pouze při startu a určitě ne za jízdy, to je opravdu chyba. Přesně tak jak píšeš, spolujezdec například nastoupil později (motor stále běžel), nebo už třeba během jízdy vyhřívání vypnul, ale po nějaké době se mu zapnulo znovu.
    • No budem musiet to dat pozriet kedze ja som laik do toho.Ja som len skusil ci sa nahodou niekto s tym nestretol.   Kazdopadne dakujem za radu.  
    • može to byt napajanie kamery želneho skla. kameru odmontoval a napajanie ponechal.  treba ist po kabloch či to usb niekam vedie.
    • Zdravím vespolek,  Tak nakonec se ukázalo, že na vině s chybou tempomatu byla baterie. Celý říjen a listopad se mi chyba objevovala pravidelně několikrát za týden.  Jelikož mi ale přestal vypínat start/stop - začal jsem hledat dále, a narazil na info, že za tím nejspíš stojí slabá baterie. Jelikož jsem si uvědomil, že baterie byla původní (od výroby) - obratem jsem jí vyměnil.  Od té doby funguje start/stop normálně, a chyba tempomatu se neobjevila ani jednou.  Co ale stále pozoruji - studený start - neutral drží otáčky o něco víše (cca 900) než když je auto ohřáté. Po chvíli stačí vypnout a znovu nastartovat, a neutral drží na 800 ... Takže toto asi nesouvisí s chybou tempomatu. možná je to normální, nedokážu říct, před chybou tempomatu jsem to tak nesledoval ... 
    • Enyaq FL ceník.pdf
×
×
  • Vytvořit nový...