Souhlas s McMatej, měřil jsem napětí také a sejné hodnoty při připojeném a odpojeném kablíku. Ano, u aut, kde to lze pořešit diagnostikou, klidně, ale kde to nelze (u mě Fabia III 2019 už nelze) je nejlepší odpojit kablík.
@100Bubu A mal aj realne majitel nejaky problem, alebo len mal pocit, ze to uz je zasrate?
Myslel som si, ze VIF ciastocne karbon eliminuje, ale fotky hovoria opak.
Ahoj,
stala se mi opět nepříjemnost v podobě zničené klapky míchaní vzduchu u řidiče. Projevuje se tak, že strana řidiče (levý ofuk u dvěří a levý středový) začne pouštět teplý vzduch na maximum. Aktuální problém spočívá v neustále výměně klapky. Právě se mi odkouřila už 3 za poslední rok a půl. Nesetkal jste se s tím někdo ? Jak vyřešit přímý problém ? Patrně je něco buď elektricky nebo softwarově špatně. Po výměně jsem nechával vždy dojet na koncové dorazy pouze skrze kalibraci na samotném climatronicu. Díky za rady.
Škoda Octavia 3 2.0 TDI 110kW Dual Climatronic.