V pondělí jsem zajel fabčou do servisu, naložil servisáka s boostrem, že superba v garáži z něj nastartujeme a on si ho odveze, přes booster nastartovat nešel, napětí baterky 0 V, nakonec jsme nastartovali až přes kabely. V servisu pak zjistili, že příčina totálního vymlácení autobaterie byla (prý) následující: u krytky ovládání sedala byl pravděpodobně v důsledku nárazu vylomený levý spodní zámeček a krytka seděla křivě, takže seřizovací knoflík se nemohl volně pohybovat a po uvolnění se vrátit do středové polohy, motorek tak neustále dostával pokyn k posunu sedačky, až došlo k vybití akumulátoru.... Nejsem si vědomý toho, že by do těchto míst došlo k nějakému nárazu, který by mohl zámeček vylomit, na druhou stranu ve čtvrtek jsem poprvé od 1. září, kdy jsem tuto ojetinu koupil, k posunutí sedačky použil ovládání v opěradle, takže vylomený mohl být již dřív, než jsem auto koupil.
Nicméně plánuju koupit nabíječku CTEK MSX 5.0 a akumulátor jednou za 3-4 týdny pro sichr v garáži dobíjet. Líbilo by se mi někam vytáhnout konektor tak, abych pro připojení nabíječky nemusel vždycky otevírat haubnu, vhodný pro to by asi byl konektor CTEK komfort panel 1,5m s indikací stavu baterie, jenže nevím, kam s ním. Neřešil jste to někdo?
Video WhatsApp, 2023-01-18 v 14.36.06.mp4