Přejít na obsah

Lubos_PM

Uživatel
  • Počet příspěvků

    82
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 388 zobrazení profilu

Oznámení Lubos_PM

  1. Zřejmě proběhla nějaká další aktualizace, která to opravila - i já mám už cca měsíc pokoj a vše funguje, jak má.
  2. Na konci února vyměněný volant, až do pátku klid, v pátek ráno dvakrát za sebou cinknutí a travel asist není dostupný (jel jsem jen 10 km), včera jsem se vracel a ticho. No uvidíme...
  3. Přidávám se do klubu :-(. Nejhorší je HF, když mi volá nějaký zákazník. Původně jsme se domníval, že za to může nový telefon, který jsem před cca 2 týdny připojil, pár hovorů v pohodě, další nepoužitelný a tak pořád dokola, ale vidím, že je v tom nevinně... Zkusím teda obnovit tovární nastavení.
  4. Tak jsem zvědavý, jestli ten SW pak budou přehrávat všem, nebo jen těm, kdo zase bude mít problém. Volant mi měnili 21. 2. 2023, zatím se problém s TA neprojevil, na to je to brzo, k tomu auto měsíc stálo v garáži, protože jsem byl pryč. A záruka na auto mi pomalu dobíhá...
  5. Vždy klesne na předepsanou rychlost a já si ji pak tlačítky na páčce tempomatu koriguji na 53 km/h v obci, na 97 km/h mimo obec a na 138 km/h na dálnici (pokud tedy chci dodržovat maximální povolené rychlosti).
  6. Zatím jsem v očekávání výměny. Přestože mi diagnostiku včetně vyfocení ŘJ v autorizáku, kam vždycky jezdím, dělali už v listopadu a poslali ji do Boleslavi, museli mi ji v úterý udělat znova, aby mohli volant objednat. Údajně se zatím nikdo po výměně tohoto nového volantu, který je ale k dispozici až letos, s nedostupným TA neozval. Ale uvidíme, zatím je to dost čerstvé a málo komu se ta hláška objevovala hned u nového auta, to přišlo až časem.
  7. Lubos_PM

    Autobatéria

    Včera se mi to připojení nabíječky tak nějak samo vyřešilo... Stavil jsem se v Praze na pokec ve spřátelené firmě, která mj. dováží autobaterie, zmínil jsem se, jaký jsem měl problém a že řeším nabíjení a za chvíli jsem držel v ruce nabíječku CTEK MXS 5.0 včetně zástrčky do zapalovače se třemi diodami. Známe se cca 20 let a nevěděl jsem, že jsou i přímým dovozcem výrobků CTEK.
  8. Lubos_PM

    Autobatéria

    V pondělí jsem zajel fabčou do servisu, naložil servisáka s boostrem, že superba v garáži z něj nastartujeme a on si ho odveze, přes booster nastartovat nešel, napětí baterky 0 V, nakonec jsme nastartovali až přes kabely. V servisu pak zjistili, že příčina totálního vymlácení autobaterie byla (prý) následující: u krytky ovládání sedala byl pravděpodobně v důsledku nárazu vylomený levý spodní zámeček a krytka seděla křivě, takže seřizovací knoflík se nemohl volně pohybovat a po uvolnění se vrátit do středové polohy, motorek tak neustále dostával pokyn k posunu sedačky, až došlo k vybití akumulátoru.... Nejsem si vědomý toho, že by do těchto míst došlo k nějakému nárazu, který by mohl zámeček vylomit, na druhou stranu ve čtvrtek jsem poprvé od 1. září, kdy jsem tuto ojetinu koupil, k posunutí sedačky použil ovládání v opěradle, takže vylomený mohl být již dřív, než jsem auto koupil. Nicméně plánuju koupit nabíječku CTEK MSX 5.0 a akumulátor jednou za 3-4 týdny pro sichr v garáži dobíjet. Líbilo by se mi někam vytáhnout konektor tak, abych pro připojení nabíječky nemusel vždycky otevírat haubnu, vhodný pro to by asi byl konektor CTEK komfort panel 1,5m s indikací stavu baterie, jenže nevím, kam s ním. Neřešil jste to někdo? Video WhatsApp, 2023-01-18 v 14.36.06.mp4
  9. Lubos_PM

    Autobatéria

    Mám SIII - viz podpis, parkuju v garáži. 30. 11. 2022 jsem do něj po cca dvou týdnech sednul a nenastartoval, že prý slabá baterie. Pomocí kabelů jsem nastartoval a odvezl auto do autorizáku, kde během dvou dnů baterii dobili a zkontrolovali, prý je v pořádku. Tehdy jsem to přičítal tomu, že celé dva týdny běžela v autě malá kamera. Dnes jsem potřeboval odjet, ale auto jsem ani neodemknul. Nejdřív jsem myslel, že odešla bez varování baterka v klíčku, došel jsem tedy pro druhý klíč a to samé. MyŠkoda se k autu taky nepřipojí. S autem jsem v poslední dny normálně denně jezdil po Plzni, ve čtvrtek České Budějovice a zpět, v pátek jen asi 50 po Plzni, včera nic. Kamerku po zaparkování do garáže poctivě vytahuju z napájení, auto je tak, jak vypadlo z výroby, tzn. zatím žádné kódování, kablík u baterie nevytažený... Takže zítra zase do servisu, jsem zvědavý, co se dozvím. Do září 2022 jsem jezdil Superbem III L&K 2.0 TDI 140 kW DSG, výroba únor 2015, úpravy taky žádné, v něm baterka odešla až po 5 letech, po její výměně až do prodeje auta bez problémů.
  10. Superb II ještě uměl při dešti zavřít jak okna, tak střešní okno (několikrát mě to tehdy zachránilo), ale potom nějaká moudrá hlava zjistila, že je to příliš nebezpečné a mohlo by dojít k úrazu, kdyby někdo zrovna měl v okně hlavu, tak se tato veskrze užitečná funkce zrušila...
  11. Včera mi přišel z Boleslavi z odd. péče o zákazníka mail, který navazuje na naši předchozí komunikaci: "Zmíněný SW, kterým bude tento projev odstraněn, je v současné době ve stádiu ověřovacích zkoušek a proto není k použití našimi partnery uvolněn. Jakmile k tomuto uvolnění dojde, bude Vás vedení servisu informovat a navrhne Vám termín k přistavení vozu. Tato situace nás opravdu netěší a proto se Vám jménem výrobního závodu omlouváme. Co se týká zvukových projevů spojených s funkcí Travel Assist, lze v současné době tuto funkci tzv. vypnout. V případě Vašeho zájmu kontaktujte prosím pana XXX, který s Vámi dohodne podrobnosti." Protože TA aktuálně neprudí, nechám to zatím být.
  12. Během dvou dnů ujeto přes 700 km, ani jedno pípnutí, a to i přes to, že na posledních cca 100 km jsem opakovaně zkusil zapnout vyhřívání volantu i výhřev/ventilaci sedaček. Ne že by mě to netěšilo, ale proč to dřív prudilo každou chvíli a přestalo to samo, ještě před napíchnutím na diagnostiku, to netuším.
  13. Jak jsem už psal, kontaktoval jsem fabriku přes kontaktní formulář. Včera mi volali z mého servisu, že když jsem byl hlásit tento problém a sepsali se mnou zakázku, nepíchli auto na diagnostiku, takže v úterý mám přistavit vozidlo... Zřejmě úkol z Boleslavi jako reakce na kontaktní formulář. Ztráta času pro mě, ztráta času pro servis, nic to nevyřeší...
  14. Dnes ujeto 41 km a ani jedno pípnutí. Nicméně jsem přes https://www.skoda-auto.cz/sluzby/kontaktni-formular oslovil výrobce s požadavkem na urychlené řešení tohoto problému, mimo jiné jsem s odvoláním na toto fórum napsal, že zdaleka nejsem jediný, kdo se s tímto problémem potýká. Z infolinky reagovali rychle: Váš podnět týkající se stížnosti na asistenta jízdy jsme v pořádku obdrželi a vzhledem ke skutečnosti, že obsahuje veškeré náležitosti potřebné pro individuální posouzení, předáváme jej specialistům další úrovně zákaznické podpory. Po prověření podnětu a získání potřebných informací od dotčeného servisního partnera ŠKODA budete ze strany specialistů zákaznické podpory kontaktován. Žádné naděje si nedělám, jen můžu mít pocit, že jsem se snažil něco pro to udělat.
  15. Ne, s tím to nesouvisí, dělá to jak při zapnutém varování, tak při vypnutém, zkoušel jsem to :-(.
×
×
  • Vytvořit nový...