Přejít na obsah

ŠKODA KODIAQ II

Škoda Kodiaq II: Dynamické SUV s moderním designem, rozšířeným prostorem, inovativními technologiemi jako Matrix-LED světlomety a Smart Dials, včetně pokročilých asistenčních systémů a výkonných motorů s možností plug-in hybridu.

Fora

  1. Interiér

    Interiér Škoda Kodiaq II: Hi-Tech s 13" Infotainment Obrazovkou, Head-Up Displejem, Smart Dials, USB-C a Bezdrátovým Nabíjením, Udržitelnými Materiály a Plnou Konektivitou.

    23
    příspěvků
  2. Exteriér

    Exteriér Škoda Kodiaq: Větší o 6 cm, Matrix-LED světlomety, robustní design s lepší aerodynamikou a úsporností.

    5
    příspěvků
  3. Elektrika

    Sekce Elektrika: Škoda Kodiaq s pokročilými asistenčními systémy, včetně asistenta při odbočování a dálkového parkování, pro maximální bezpečnost a komfort.

    52
    příspěvků
  4. Motor

    Motor: Prozkoumejte rozmanité motorové varianty Škoda Kodiaq 2. generace, včetně plug-in hybridu s dojezdem přes 100 km a moderních benzinových a naftových motorů.

    17
    příspěvků
  5. Podvozek

    Podvozek: Vše o podvozku Škoda Kodiaq 2. generace - technologie, vylepšení, zkušenosti.

    1
    příspěvek
  6. Audio, Infotainment, Konektivita

    Škoda Kodiaq s vrcholným audio systémem, pokročilým infotainmentem a bezproblémovou konektivitou.

    7
    příspěvků
  7. Ostatní

    Témata mimo rámec: Pro diskuse o Škoda Kodiaq 2. generace, které nezapadají do běžných kategorií.

    175
    příspěvků


  • Aktuální příspěvky

    • DCC mám. A upřímně řečeno, rozdíl vidím, jen když o tom vím. Takže když si to přepnu, tak ten rozdíl (trochu) pozoruji. Ale kdyby mě někdo posadil do auta a zeptal se mě jestli jsou momentálně tlumiče nastaveny na Sport, Komfort, nebo Normál, tak bych to nepoznal. Za mě zbytečnost. 
    • Zdravím, mám stejný problém, čím to nakonec bylo 
    • Zdravím, prosím o radu, pokud to někdo už řešil. Škoda Fabia 2 rv.2009 1.2htp 44kw   Auto jsem měl na dílně z důvodu opravy kabelu k čidlu opotřebení brzd..již v ten den svítilo abs kvůli PP ložisku (normálně jsme vyčetli přes diagnostiku) Při opravě kabelu jsem měl odpojenou baterku, po opravě jsem vše zapojil ale hned po zapnutí klíčku začala blikat ručka a přestal fungovat rychloměr + v zatáčkách blbne digitální ukazatel paliva (z půlky padne na rezervu atd). Potom co se tohle stalo jsme auto napíchli a nejde se spojit s ABS, pojistky v autě a v motoru OK, napájení do jednotky jde, ale ptám se po čem ještě jít..před tím než se zajelo na dílnu a odpojila se ta baterka tak vše normálně fungovalo. Budu moc rád za případné nápady a rady, případně doplním potřebné informace co bude třeba dál. Děkuji
    • Nevim jak je to u Octavie 1 ale mozna to bude stejna nebo podobna zavada - vyrezle. Mne se u O2 stalo totez mrkni tady:  
    • Chtěl bych se trochu pochlubit, můj předchozí Kodiaq (zůstal v rámci rodiny)2.0 TDI 140kW, 1/2019 nyní dosáhl mety 360 tkm, jediné co se na něm řešilo byl vadný silentblok převodovky, jinak pouze běžné věci brzdy, 2x rozvody, ...DSG DQ500 je také celá původní, vyměněny přední světla kvůli výrobní vadě, jinak vůbec nic, takže s tou spolehlivostí to asi není tak špatný. Jsou to tedy vesměs dálniční km. Zatím motor ani nežere olej.
×
×
  • Vytvořit nový...