Já už spoustu let u všech aut používán jen origo zvedák z kufru a zatím jsem žádný sedřený plastizol vlastní vinou řešit nemusel.
Co teda dělám nad rámec, jsou dva klíny k druhému kolu na zvedané straně, aby se auto nemohlo pohnout žádným směrem.
A ještě jsem si zvykl dávat mezi zvedák a zvedací bod vrstvu perlanu nebo jiné tenké netkané textilie, ať to není "kov na kov".
I v AS to zvedají na těchto definovaných místech, co jsem byl svědkem. Osobně nevidím důvod, zvedat auto třeba za ramena.
Hadice se prodává samostatně s jedním již osazeným těsnícím kroužkem. Na jejím konci u motoru je plastová koncovka, uvolňuje se zmáčknutím a uvnitř této koncovky je již osazený gumový kroužek. Na straně posilovače je nátrubek, který se zamáčkne do gumového sedla v posilovači. Součástí hadice je zpětný ventil a nějaké čidlo (patrně podtlaku). Na hadici, kterou jsem vyndal jako špatnou, je zpětný ventil funkční a těsnící kroužek pohledově v pohodě.