Přejít na obsah

Elektrický pohon

Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.


Podkategorie

  1. Elroq 50 - 55 kWh (125 kW),

    Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW

    • Žádné příspěvky
  2. Elroq 60 - 63 kWh (150 kW)

    Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW

    • Žádné příspěvky
  3. Elroq 85 - 82 kWh (210 kW)

    Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW

    • Žádné příspěvky

0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • Ak nejazdíš extra dlhé trate, prípadne to neriešiš napr. kvôli "uspokojeniu" požiadavky partnerky, tak sa na to vykašli! Tá "masáš" naozaj nestojí za to.
    • @denial - Neznám nikoho kdo by měl s Vervou 100 problém. Navíc se dá i dlouhodobě skladovat. E10 to je, ale to je maximální hranice která tam může být. Nemá biolíh ale etér. Určitě je to lepší složka než biolíh a navíc má v sobě aditiva. Verva 100 je drahá, ale jednou za čas proč ne. Ideální natankovat na zimu když se mín jezdí než aby byl v nádrži líh který váže vodu, podporuje korozi a hlavně po čase se může začít oddělovat pokud se málo jezdí. Dal jsem Vervu 100 i do elektrocentrály která jezdí jednou za rok a žádný problém.
    • Přesně na toto jsem čekal a ihned jsem napsal do servisu s žádostí o výměnu. Uvidíme jak se k tomu postaví. Přinejhorším si Vás dovolím použít jako precedent   Díky moc!
    • A máme tu prvního vítěze. Upřímně gratuluji takhle brzy jsem to nečekal. Takže se potvrdila moje slova "mladý voják se stará, mladý voják má".  Budeme si muset řešit každý po své linii. Ať to jezdí !!!
    • Ahojte kluci, Problém s vibráciami je konečne vyriešený. Silentbloky motora boli na totálku, hlavne prevodovkový. Motor sa nesmie extremne naklánať pri húpaní na spiatočke, tak som zistil že je KO.  Žiadny buchot klepot pri štarte ani pri vypnutí motora (mal som podozrenie na zotrvák) Auto ma 188tisíc km silentbloky boli ešte pôvodné. Oba siletbloky su hydrolôžka takže pohlcujú vibrácie aj hluk. Mám 7st DSG takže prevodovkový som dával origo, nakoľko náhrada neexistuje a motorový som dával lemforder najbližší k originálu.  Radosť natom jazdiť teraz, dokonca aj motor je sa stíšil 🙂 chalani ďakujem moc za tipy ktoré ste mi poradili treba si pomáhať 😇
×
×
  • Vytvořit nový...