Přejít na obsah

Elektrický pohon

Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.


Podkategorie

  1. Elroq 50 - 55 kWh (125 kW),

    Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW

    1
    příspěvek
  2. Elroq 60 - 63 kWh (150 kW)

    Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW

    • Žádné příspěvky
  3. Elroq 85 - 82 kWh (210 kW)

    Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW

    • Žádné příspěvky

0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • Čauko, skúsim tak nejak odpovedať v krátkosti na tvoje poznatky:   1. Nedokážem posúdiť, ale je pravda že cca 2 týždne jazdím 18 + 18km (do práce a späť) a potom to zoberiem na dlhšiu trasu aspoň 100km 2. Naopak mám toho zapnuté úplne minimum, mám to sice v plnej výbave včetne nezávislého kúrenia, ale zapínám to minimálne. Vyhrievané sedadlá a volant skoro vôbec. 3. Teplota oleja mi vyskočí kľudne aj na 105 stupňov a už po 12km. Ten dvojliter sa zohreje relatívne rýchlo, ale k prehrievaniu podľa mňa určite nedochádza, myslím že to bude normálne prevádzková teplota, pretože sa mi stalo snáď iba raz, že by sa auto ešte dochladzovalo po tom čo som zaparkoval. 4. To určite nehrozí, do auta čapujem iba prémiovú 95 okt. zo Shellu, raz za 2 mesiace to preložím 100 oktánom. Na palive som nikdy vo svojich autách nešetril, chápem význam kvalitných aditív a ani do mojej druhej naftovej oktávky ktorá je mierne nad základnou výbavou nečapujem nič iné len V-power naftu zo Shellu. Hlavne je mimo moje rozlišovacie schopnosti, prečo si niekto kúpi auto za milión a tankoval by do toho nejakú "pančovanú" naftu alebo benzín. Ešte 4 roky dozadu som vlastnil aj BMW e46 touring, r.v. 2001. Dovoz z Talianska, kupované 2010 s nájazdom 180tis. km. Auto dostávalo po celú dobu vlastníctva iba w-power naftu zo Shellu a olej Mobil plus 5w-40. Mechanici v BMW mi povedali, že auto bolo skoro na 100 percent stočené, aj napriek tomu mi motor najzadil ďalších 400 tis. km kým praskla hlava valca. Na týchto veciach jednoducho nešetrím. Ja si myslím, že to bude tak ako to písal Bouchy v tom bode 1, v každom prípade idem za 2 týždne do autorizáku (to auto na operák je odtiaľ) na prezúvanie takže sa kompletne na to DSGčko spýtam a o svoje poznatky sa tu potom prípadne podelím.   S pozdravom Honza.
    • Dnes kdyz jsem startoval auto, tak spatne chytlo a motor zacal vydavat nepravidelny na otackach motoru nezavisly zvuk, ktery je podobny klikani a pochazi od oblasti palivoveho filtru/remene. Nevi nekdo co by to mohlo byt?
    • Co máš silný benzín  ? Na naftu 110kw jsou psaná nejmenší kola 215/60 R16 95V 7,0JX16
    • Díky! V klidu jsem si to prohlédl až doma a nemyslím si, že to je to, co hledám. Případně prosím o dovysvětlení. Z nákresu se zdá, že středová konzola je jeden kus. Znamená to tedy, že nelze dodělat jenom roletku? Z obrázku výše jsem dospěl názoru, že ze středové konzole musí jít vyndat sekce s držáky nápojů a ta vyměnit za verzi s opěrkou. Díky za upřesnění, případně další stránky z očividně velmi chytré knížky
    • Jj, pokud nechceme měnit i disky, tak jsou ceny R16 pneu trochu (dost) kompromisní. Osobně jsem jsem si vytkl následující rozmezí. Ideál max l. 2.500Kč za kus, cenu přes 3.0000Kč už ani omylem. Zkusím aspoň kus letošní sezony ještě s Dunlopy protrpět a budu sledovat nabídky/ slevy a snad se mi poštěstí 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...