Přejít na obsah

Elektrický pohon

Elroq stojí, stejně jako příbuzné větší modely rodiny Enyaq, na koncernové platformě MEB a využívá tedy prověřenou techniku. K dispozici budou tři kapacity baterie (55, 63 a 82 kWh) a celkem čtyři provedení modelu: Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW, Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW a dvě verze s největší baterií. Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW, v průběhu roku 2025 přijde i varianta Elroq 85x s pohonem všech kol.


Podkategorie

  1. Elroq 50 - 55 kWh (125 kW),

    Elroq 50 s nejmenší baterií a elektromotorem o výkonu 125 kW

    1
    příspěvek
  2. Elroq 60 - 63 kWh (150 kW)

    Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW

    • Žádné příspěvky
  3. Elroq 85 - 82 kWh (210 kW)

    Elroq 85 bude mít, stejně jako varianty s menšími akumulátory, pohon zadních kol a výkon 210 kW

    4
    příspěvky

0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte, zvažuji, zda si pořídit navigaci od Škodovky. Protože nejde o nic levného, tak bych ji před koupí rád vyzkoušel. Dá se nějak aktivovat zkušební, např. několikadenní trial verze? Aktuálně mám koupenou licenci Sygic, ale ten nedostanu do virtual kokpitu.
    • Dobrý deň včera sa mi stalá nemylá vec išiel som hore kopcom na 4ke 55kmh, predomnou ato začalo náhle brzdiť tak som podradil do trojky a z trojky nevedomky do 1ky cca 2000-2500 otáčok, s autom tak huplo napred. Od vtedy mám problémy že auto strašne rezonuje pri akcelerácii alebo keď su nízke otáčky, čím prudkejšia akcelerácia tým hlasitejší zvuk, pri jazde 140kmh auto rezonuje a auto pravidelne zatrasie v intervaloch cca 3 sec. Spojka ide lahučko pekne a tak isto aj radenie rýchlosti. A do toho je počuť jak keby ste štrngali klúčmi, ten zvuk ide od motora. Budem rád za info ak už niekto niečo podobné riešil.
    • Ani by mě to nepřekvapilo. 
    • Ten Arteon,co jsem s nim jezdil,ma sice o 40 tkm mene najeto a je o pul roku mladsi,ale ma slabsi vybavu a ke svemu supovi bych musel prihodit 180 tis.,to se mi nezda jako uplne dobra volba. To si radsi udelam podvozek za par tisic na svym aute,ktere mam prolezle a znam ho,nez jit do rizika dalsi ojetiny a jeste v tomto pripade s dsg,to ne. Pokud uz bych mel koupit neco dalsiho,tak pred Arteonem by dostala prednost Audi A6 4g....vratil bych se tam,odkud jsem zbytecne odesel.
×
×
  • Vytvořit nový...