Jump to content

velkytom

Uživatel
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

velkytom last won the day on October 11 2019

velkytom had the most liked content!

Community Reputation

82 Excellent

About velkytom

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. velkytom

    Škoda KAROQ

    Jak už bylo řečeno, záleží, co od auta očekáváš ... Kamiq i Karoq jsou dobrá auta, ale Kamiq je v podstatě pořád jen "nafouklá a nadzvedlá" Fábie, při přesednutí z octy bys mohl zaplakat (ono ani ne tak interiér, ten je prostorný, ale kufr je jako krabice od bot u octy versus krabička zápalek u Kamiqu). Prostě se s oběma projeď u uvidíš. Já ještě před pár dny o Kamiqu uvažoval jako o případné náhradě Karoqa, i jsem se v tom projel a vyzkoušel, ano stačilo by to, uchvátil mě litrový motor s šestikvaltem ... ale byla by to cesta zpět do pravěku, bo bych v tom nemohl mít výbavu co mám teď, tedy p
  2. Copak couvání do kopce ... ale rozjíždění se v kopci, navíc v koloně, kdy se člověk modlí, aby mu řidič před i přes více než metrovou mezeru nezaparkoval v motoru. Nevím jak u DSG, ale u mě s manuálem se v kopci s autoholdem rozjedu, aniž bych cuknul ... prostě krásně plynule. Mimochodem, do dneška mám trauma z autoškoly a rozjíždění Š 120 na ručce do prudkého kopce ... Dnes už má každé nové auto asistenta rozjezdu do kopce a každé třetí elektronickou ručku s autoholdem, takže dnes bych si to jen užíval. A pravda, pro aktivaci je potřeba silněji stlačit brzdu, takže není problém z kopce popojí
  3. Tak škubnutí při použití autoholdu nepozoruji ... maximálně soudruzi z NDR někde udělali chybu při konstrukci 1.5 TSI a mému klokanu naprogramovali chudou krmnou dávku, ale za občasné klokanní projevy mého embéčka autohold fakt nemůže ...
  4. Tak ono není nutné aby svítila, neb se při rozjezdu automaticky deaktivuje (pokud nejsou nedovřené některé dveře, to si pak člověk přijde jak v autoškole, když tě někdo drží ...). Z autoholdu jsem měl obavu, že mě "přimrzne" brzda, pokud to budu používat a jak sysel jsem to zpočátku zapínal až když jsem vyjížděl a deaktivoval před zaparkováním. Ale postupem času jsem zjistil, že to není jak klasická ručka, aby v mrazu někde přimrzlo táhlo, když to bude zabržděné ... a prostě jsem to před rokem nechal aktivované ... dnes už bych auto s klasickou ručkou nechtěl, jak je to návykové ...
  5. A proč jsi nedal origo? Nevím, jaká je situace dnes, ale před pár lety, když jsem měnil na yetim vyhřívané sklo (na pojistku), mě to vyšlo cenově skoro stejně v autorizáku, jako v různých autosklech. Sice jsem v autorizáku déle čekal, ale věděl jsem, že mě správně zprovozní i dešťový a světelný senzor pod zrcátkem. Cenově mě to nevadilo, protože to šlo na pojistku, navíc s přímou likvidací. Ty autoskla by vyhřívané sklo sehnaly do druhého dne, origo o něco levněji a neorigo o více levněji (při pojistce však nepodstatné) ... ale měl jsem po provedení google monitoringu obavu, jak by si poradily
  6. No až se embasofirma vyse.e na věčně nefungující všezdražující pí.oviny se vzdáleným nepřístupem, a začne opět vyrábět normální dostupná Škodawerke, bude po problémech :-)
  7. Masochista se new akčního modelu nemusí bát ... holobyt za cenu domu na Azurovém pobřeží ... no kdo to má :-)
  8. No jestli nejde ani druhý klíč, resp. ovladač, tak bych asi závadu nehledal v klíči a vyhledal servis, nebo autoelektrikáře. Baterie v nepoužívaném ovladači, pokud to není zrovna kessy, bez problému vydrží několik let. Pro jistotu můžeš ještě zkusit zprovoznit a spárovat i ten druhý ovladač, jestli se chytne. Ale obecně, pokud alespoň jeden ovladač funguje, je chyba v ovladači, pokud nefunguje ani jeden, je problém jinde.
  9. Nestraš ho, třeba bude mít štěstí a nezažije ten pocit, že bude občas chtít hodit embéčko ze skály :-) Každopádně ať řádně a bezproblémově slouží.
  10. Jestli nepomáhá nová baterie a spárování podle manuálu a druhý klíč je funkční, je v čudu vysílač v ovladači, tedy servis a pořídit nový ovladač ... nevím proč, ale u fábií a roomsterů to rádo odchází po pár letech do věčných lovišť ...
  11. LED světla u mého klokana je jedna z mála věcí, na které v tomto embéčku nenadávám ... v noci dobře vidím, automatické přepínání světel a přisvětlování do zatáček mlhovkama funguje celkem OK, nepozoruju ani, že bych hůře viděl, pokud je embéčko naložené. Naopak mám problém, když přesednu do fabie, nebo citiga ... v tom v noci s halogeny lautrh.vno vidím, potom co je člověk rozmlsaný z klokana ...
  12. No paskvil, nefím ... každopádně za paskvil někdy považuji svého klokana ... naposledy dnes ráno v poloprázdném městě mě skočil do dvoutaktu ... tvl. to je občas v tomto režimu rezonance a zvuk, jak by se to chtělo rozpadnout, zlatý třípísťák HTP, občasné rozjezdy pořád jak postřelená veverka, o pseudokonektivitě, která věčně nefunguje, nemluvím ... pár věcí a dokáže to zcela znechutit jinak povedené auto. Každopádně se pomalu připravuji na operaci výměny, uvidíme, co přinese příští rok facelift, protože když by se povedl a karoqa bych pořídil s jiným motorem než 1.5 TSi, dal bych mu ještě ša
  13. Karoq nemá konkurenci, bo za chvíli žádná konkurence nebude :-) Viz: https://www.autoforum.cz/predstaveni/prvni-koronavirovy-krach-vyznamne-automobilky-je-na-spadnuti-je-v-nucene-sprave/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_req_id=XL7GwJsjBx0-202012220703&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
  14. velkytom

    sedačky

    No a pokud člověk chce varioflex a sklápěcí sedačku spolujezdce, aby embéčko nebylo jen na parádu, ale i použitelné ... to má teprv po žížalkách a je odkázán na sedozáklad, žádné sportovní sedačky, žádná kůže atp. ... Njn, holt když člověk chce funkční přibližovadlo, musí pseudotrpět ...
  15. Jo, také tam mám vše, co jsem měl ... tedy nic, t. j. maximálně si poslat trasu do navigace, oznámení, záznam jízd a kontakt na servisního partnera, trochu se změnilo rozhraní a zmizelo propojení s My embéčkem. Ale počítal jsem s tím, že tam budu mít i co bylo v původním My embéčku, když to má být jeho náhrada. Buhužel nemám, sice po přihlášení do embaso účtu na netu vidím spoustu dalších věcí ke stavu embéčka a jeho jednotlivých funkcí, co tam dříve nebylo, ale tam je mě to platný jak mrtvýmu zimník, zajímá mě apka. Tam v jeden okamžik i proběhlo zobrazení stavu km, ale to byl nějaký výstřele
×
×
  • Create New...