Jump to content

velkytom

Uživatel
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

velkytom last won the day on October 11 2019

velkytom had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

velkytom's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Collaborator Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

91

Reputation

  1. Ono jde o zvyk. Když si sednu do nového Tusconu a pak do Karoqa, tak v kvalitě materiálů a zpracování interiéru je to jako když přesednu z Karoqa do Dusteru. Prostě embasofirmě začíná nějak ujíždět vlak, to je samá konektivita (věčně nefunkční) a elektrowageny, ale u klasických wagenů je konkurence jinde, třeba za pár let bude embaso na elektrovýsluní a konkurence v zadeli ... ale mě zajímá auto dnes a ne za 5, nebo 10 let. Počkám si ještě na facelift karoqa, prostě nevýhoda těch korejců a japonců je jen jedna ... není do škodovka :-). Na druhou stranu, pokud bych měl potřebu kupovat aktuálně, Tuscon 1.6 s MHEV, 4x4 v plné palbě, jen bez prosklené střechy, za 900t by byl jasná volba. Moje poslední konfigurace Karoqa 1.5 skončila na 960t (dobrá, u embéček je velký prostor pro snížení ceny prodejcem) ... ale to jsem tam zdaleka neměl všechny hightech pakety. Dnes jsou všechna nová auta stejné popelnice na pár let, takže mě na těch pár let zajímá jen poměr cena/výkon a to se obávám přestávají embéčka, minimálně na českém trhu, splňovat.
  2. Tak mi taky ... ale přihlášení trvá curefsky dlouho ... navíc oproti ránu zmizela obrazovka s generalloginem a je tam jen dřívější s loginem, takže v embéčkárně asi o problému ví a řeší jej ...
  3. Maj to zasejc nějaký rozbitý, na PC přes nějaký nový generalheslo neprůchozí, přes mobil funguje ... prostě opět škoda polovičaté polofunkční řešení ... EDIT: Tak na PC mě to už píše, chybné heslo ... stejné heslo, se kterým se na mobilu přihlásím (z nějakého důvodu mě to na mobilu odhlásilo, pravda, už jsem pár dnů nepoužíval) ... podle adresního řádku na PC zřejmě přesun na nějaký centrální server VW group ... takže potěš škodakoště ... pokud budu půl dne čekat jako v servisu, než bude spojení se serverem VW ...
  4. Tak ber to i pozitivně ... za ten rok a půl, co budeš čekat, bude Karoq o 150t dražší, než za kolik jsi letos objednával ... tak na tom jen vyděláš :-)
  5. Že by náznak příchodu faceliftu? Některé zdroje sice říkaj až příští rok, ale některé hovoří o září, či podzimu ...
  6. Tak konfigurátor pro karoq je zpět ... a po aktuálním plošném zdražení embéček by mě karoq vyšel na 960t (v konfiguraci, co je pro mě zajímavá a přijatelná, pokud bych teď bez new embéčka nemohl žít a to ani není čtyřkolka, kterou bych si u příštího wagenu dovedl představit) ... tak to abych buď začal šetřit, nebo se poohlédl po new wagenu jinde :-)
  7. Jo, je to tak, oproti embéčku co jsem kupoval před dvěma roky, je to nyní o 100t více (tedy když ještě nedávno fachal konfigurátor), pokud bude facelift za rok, tak to očekávám o dalších 100t navíc ... ne že bych neměl karoqa rád ... ale mega bych za lowendové embéčko fakt nedal ...
  8. Tak koukám, že z konfigurátoru vypadl karoq ... že by konečně předzvěst příchodu faceliftu jako nedávno u kodiaqa, kdy taky vypadl na nějakou dobu z konfigurátoru ... nebo jsou na tom tak bídně s čipama, že nepřijímaj objednávky na indivindi výbavu ?
  9. Mě se to jednou rozsvítilo na displeji při cestě do chorvatska ... hrnek kávy s nápisem, že byla detekována únava řidiče a bylo by záhodno zastavit k odpočinku. Jinak přestávky na vyvenčení dělám po nějakých max. 3 jízdy, spíše jako starý prostatik dříve, takže ani nevím, že tam něco takového mám ... doufám, že to bylo v základu a nepřiplácel jsem za to :-) ... líp funguje asistent před nárazem do překážky, či jak se to zove ... to když samo zabrzdí, to by probudilo i medvěda v zimním spánku ...
  10. Tak aby byl EU lid donucen kupovat elektrowageny, musíme uměle zdražit ropawageny :-) No a vzhledem k tomu, že koncern vše vsadil na elektro, normální embasoauto, tedy cenově přijatelné embéčko, už si člověk v brzké době nekoupí ... Kokodák, mimo sociálních výbav (pokud nechci holokokodáka, jsem tam za minimálně za 1,1 mega, spíše za 1.5 mega) je dnes na stejné cenové úrovni jako Enyaq ... New fábca, pokud člověk nakonfiguruje, aby byla použitelná (dobrá, jsem mlsnej, takže vše co tam jde), 600t ... a časem bude jen hůř ... jen mě připadá, že u konkurence jsou ty ceny nějak přijatelnější ... ale holt trh ukáže, kam až jde zajít.
  11. Zřejmě jsi naformátoval kartu ve FAT32, je nutné formátovat exFAT ... bo FAT32 nefachá se soubory většími než 4GB a embaso kartu s mapami nenačte ... takže bych zkusil naformátovat v exFAT, nahrát znovu mapy ... a pokud máš origo kartu (nebo správně upravenou neorigo), mělo by to už fachat ...
  12. Mě klokan bzučí takto taky. Jsou jen dvě možnosti, co to dělá. 1) duch polského montážníka, který zahynul bídnou smrtí při montáži embéčka a který jest uvězněn pod přihrádkou spolujezdce. 2) palivové čerpadlo. Přikláním se k variantě číslo 2 ...
  13. Není třeba čekat, koukni na skladovky, nech si zaslat cenovou nabídku, pokud bude nějaká vhodná, případně si nakonfiguruj a nech si rovněž nacenit (u několka prodejců). Tiguan má jedinou nevýhodu ... není to škodovka :-) ... Cenově to versus karoq není až tak dražší, skoro bych řekl až srovnatelný. Mě se třeba nelíbí, protože z něj až moc čiší německá sterilnost, to auto nemá žádný náboj, jiskru ... ale to vlastně karoq skoro taky ne ... obejít salůny budeš moci, až budeš vědět, na čem si ...
  14. Já mám třeba 04/19 a 24EV se mě také týkalo ... podstatný je ten alternátor 180A, který se tam místo standartního 140A dává podle instalovaných spotřebičů, m. j. tažné a myslím že už i jen jeho příprava je takto dimenzována. Naštěstí to "náhlé zhasnutí" motoru, kdy několik sekund nevěděl, jestli má úplně chcípnout, nebo vystřelit auto vpřed, bylo aktualizací odstraněno. Bohužel se mě tento jev nepodařilo nikdy zadokumentovat, ač jsem k tomu třeba byl na dovolené v létě 2019 připraven, abych to mohl radikálněji řešit ... to, že se mě embéčko pokusilo asi dvakrát v křižovatce zabít, když uprostřed zůstalo stát jak auto islamistů po zásahu RPG ... to už v hlavě zůstane a může to být jinak auto "sqělé" ... občasné poskočení při rozjezdech, nebo popojíždění v koloně je již jen takový nevýznamný čajíček, zvláště, když jinak už je to bez problému použitelné.
  15. Nevím jak dnes, ale když jsem před dvěma roky kupoval klokana, byla kamera za příplatek, tak jsem raději připlatil za pro mě použitelnější věci, např. varioflex, tažné, nebo vyhřívané čelní sklo a sklopná opěrka spolujezdce. Když jsem zvažoval do čeho dále nalít vatu, jestli kameru, nebo hlídání mrtvého úhlu, vyhrál mrtvý úhel a nelituji toho, byť by mě samozřejmě nevadilo, pokud bych ji tam měl ... ale léta parkuji na zrcátka a jako sichr pípáky, tak si počkám až bude povinná a bez samostatného příplatku.
×
×
  • Create New...