Jump to content

velkytom

Uživatel
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

About velkytom

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. velkytom

    1.5 TSI 110 kW ACT OPF vs 1.4 TSI 110 kW

    Jj, na ten motor si člověk musí chvíli zvykat, ale po soužití s ním je už vcelku spokojený. Měl jsem 1.4 ve služební octě a byla radost s tím autem jezdit, takže když jsem vybíral nové embéčko, bral jsem 1.5 jako jasnou volbu, být ta 1.4 pořád v nabídce, nebylo by co řešit. Díky ekoteroristům z Bruselu lépe už nebude, tak holt se musí člověk přizpůsobit, ona i ta 1.5 půjde za chvíli do věčných lovišť a budeme časem všichni jezdit auty, které maj zvukový projev jako trolejbus a místo rezervy budou mít minijaderný reaktor ...
  2. velkytom

    Vaše spotřeba

    Tak to mě čekaj vysloveně světlé zítřky, pokud půjde spotřeba ještě o litr dolů
  3. velkytom

    Vaše spotřeba

    O wekendu jsem jel trasu Plzeň - Vídeň a zpět (přes Budějovice a HP Halámky, cca 340 km jedna trasa, dva lidi, kufr plný zavazadel a puštěná klimatizace, jízda podle předpisů na horní hranici povolených limitů, sem tam nějaký traktor, nebo rakouský důchodce na cestě do kostela, jinak vcelku plynulá, až na 10 km popojíždění v kolonách v centru Vídně) ... cesta tam 5,4 l/100 km a zpět 5,6 l/100 km ... takže za mě dobrý ... mám najeto 3000 a spotřeba si stále sedá ... tak jsem zvědav, kam až půjde
  4. velkytom

    Exteriérové doplňky

    Nj ... jenže bez onech týchto baznechtů ... ten Karoq (mimo již z embéčkárny vytuněné sportline) vypadá tak nějak divně a tuctově ... takže za mě ano ... vypadá to prostě lépe a alespoň trochu odlišuje od davu
  5. velkytom

    Vaše spotřeba

    Dnešní cesta za shopingem a zpět za hranice všedních dnů k sousedům přes Šumavské kopečky (t. j. silnice I. tř. říznuté okreskami podle návodu navigace jako nejkratší trasa, samý kopec, vesnice a zatáčka s klima na 21, režim normál ... příště už jedině na Rozvadov a dálnice 😁 a dlouhodobá spořeba od pořízení embéčka. Za mě tedy celkem spokojenost, spotřeba jde s postupným zajížděním znatelně dolů. Tankuji benzínový lowend (ONO, Tesco a Globus pumpy + doplňuji aditivum VIF).
  6. velkytom

    Jak funguji elektricky ovladane pate dvere?

    Njn, asi jinej oddíl ... když ti nevadí připlatit, tak připlať a funkci virtuálního pedálu si jednoduše deaktivuj, nebo si pořiď přibližovadlo od konkurence, kde si B kupovat nemusíš ... jsou holt věci mezi nebem a velkým embéčkářem na zemi, které nejsou určeny k tomu, aby hlava brala
  7. velkytom

    Karoq a konkurence

    Pokud jde o Nissan, tak toho jsem měl v hledáčku také, ale subjektivně jsem se v něm cítil v prostoru řidiče hodně stísněně (pravda, poměrně neběžná postava přes 190 cm a 100 kg živé váhy 😁😋), kadjar a karoq mě přišel nastejno, dokonce se mě ten Kadjar zvenčí a v prostoru řidiče líbí více než Karoq, rozhodla ale praktičnost vozu (vario zadní sedačky) a subjektivní pocit větší "vzdušnosti" Karoqu vpředu i vzadu ...
  8. velkytom

    karoq a spokojenost

    Přesně tak, záleží, co od auta očekáváš, sám mám 1.5 a uvažoval jsem spíše o 1.0 ... rozhodlo to, že k 1.0 nešlo objednat vyhřívání čelního skla, muselo by se dát nezávislé topení, což pro garážovaný wagen postrádá smysl, dále tuším nešla volba jízdních režimů ... rozdíl v ceně jsem tedy dal do 1.5 motoru ... přece jen se občas rád projedu u sousedů po dálnici bez rychlostních limitů a občas potřebuji převézt těžší náklad s vozíkem. Je pravda, že ta 1.5 je specifická a musí si na ni člověk zvyknout ... ale před týdnem přes noc -4, embéčko stálo přes noc venku a bylo omrzlé ... pustil jsem všechny elektrické vyhřívací spotřebiče a auto necukalo (jak se tady někde psalo, že nemá rádo zapnout vše najednou) ... navíc vyhřívání sedaček má mnohem rychlejší náběh než předchozí yeti ... volant to je taková fajnovka, kterou jsem nikdy neměl, zrcátka a vyhřívání obou skel je v rychlosti účinku obdobné, jako u yetiho. Jinak pěkný srovnávací test obou motorizací je zde: https://www.auto.cz/skoda-karoq-1-0-tsi-vs-1-5-tsi-hleda-se-spravna-mira-119888 I přes negativa vyznívající k 1.5 jsem se jím ale neřídil ... a zatím nelituji 😉
  9. velkytom

    Karoq a konkurence

    Tak on se každý musí rozhodnot podle sebe, drahá polovička ne že by byla vysoká, ale je řekněme výrazněji prostorově řešená ... a v Kadjaru se vzadu necítila dobře. Rozměrově je to plus minus stejné, viz nedávný srovnávací test zde: https://www.auto.cz/renault-kadjar-tce-160-vs-skoda-karoq-1-5-tsi-kazdy-podle-sveho-gusta-127862
  10. velkytom

    Jak funguji elektricky ovladane pate dvere?

    Já už bych zase nechtěl auto bez "zakopávání pod nárazník" ... asi nejlepší věc, za kterou jsem u embéčka připlácel ... kufr neotevírám, ale zakopávám 😁😛
  11. velkytom

    Karoq a konkurence

    Pokud jde o Kadjar, jako potenciální konkurent Karoqu ... přemýšlel jsem o něm jako o alternativě ... rozhodl prostor na zadních sedačkách ... manželka by si za mě nesedla, bez dloubání koleny do zad (mám 194 cm, takže potřebuji svůj životní prostor) ... v Karoqu v pohodě, takže Kadjar neprošel. Další alternativa v podobě Tucsona neprošla jen díky nekomunikaci vybraného prodejce ... jistě, dalo by se řešit oslovením jiného prodejce, ale tak nějak jsem ztratil důvěru a raději jsem si Karoqa objednal v podstatě v salonu přes ulici, kde jsem shodou náhod obdržel nejzajímavější nabídku ... Více než ten zmiňovaný Peugeot mě zaujal spíše jeho bráchenec od Opelu (to jen díky interieru, přece jen se mě interiér kosmické lodi nelíbí), uvažoval jsem o Atece, vyzkoušel ještě několik přibližovadel, ale stejně nakonec zase skončil u embéčka
  12. velkytom

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Na dva dny jsem vzal modrozeleného chameleona na Šumavu, najel asi 400 km po cestách necestách, kopcích a dolinách, pokusil se opětovně několikrát nasimulovat situaci s rozjezdem a nerozjezdem z křižovatky ... a wagen šlape jak má ... už si pomalu ve svém věku mohu dovolit říkat, že jídlo je lepší než sex, ale pozměním to ... jízda s karoqem je lepší než sex 😁 😋 ... asi fakt půjde o to, že se s motorem člověk musí seznámit a přizpůsobit mu své návyky ... tak jako jsem se přizpůsobil HTP i 1.2 TSi, musím i 1.5 TSi ... on každý motor chce trochu (hodně) jiné zacházení ... a jak tak pomalu horko těžko přicházím s motorem a celkově autem do symbiózy ... jsem nakonec rád, že jsem wagen nevzal s litrovým motorem 😇.
  13. velkytom

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Tak já po 900 km mohu konstatovat, že nemám vysloveně klokana, ale ten motor mě přijde nějaký přiškrcený a někdy si říkám, že se mě s HTP embéčkem jezdilo lépe a předvídatelněji, co se týče projevu a chování motoru . Dnes mě dostala klasická situace ... dojezd na křižovatku bez motoru, nikde nic, tak dávám 2 a volume ... a můj modrochameleon nic, stojí jak sysel, bez reakce na plyn, pedál na podlaze, pouze setrvačností dál popojíždí ... takže podřadit za 1, plný kotel a wagen tentokrát odlétá z křižovatky ... ještě že jsem nechtěl vjet před nějakou rozjetou tatrovku. Na druhou stranu na dálnici plná spokojenost, dostatek výkonu k předjíždění, při zkušební jízdě 180 km/h u sousedů na dálnici spotřeba 7,4l, předchozí yeti to dával za 10 a více l . Jsem z toho motoru zatím volajak zmetěný .
  14. velkytom

    Karoq dodací lhůta

    Tak dodací lhůta nakonec docela pozitivní překvapení ... embéčko je již u prodejce a příští týden až bude na SPZ si pro něj jdu (stejně jako kolega výše, 1.5 předokolka manuál, modrá lava) ... tři měsíce čekání se dalo přežít ... tak jsem zvědav, jak dlouho mě nadšení vydrží a doufám, že nebudu litovat, že jsem místo klokana z Boleslavi, či Kvasin nevzal bez čekání Tucsona od sousedů z Nošovic 😜
  15. velkytom

    Karoq dodací lhůta

    Objednával jsem v polovině ledna, příští týden by měl jít klokan (doufejme, že už to bude ex-klokan) podle aktuální info do výroby, takže když vše půjde jak má, do konce dubna by měl být doma v garáži ...
×