Přejít na obsah

Elroq 60 - 63 kWh (150 kW)

Elroq 60 se střední kapacitou a výkonem 150 kW


0 témat v tomto fóru

V tomto fóru zatím není žádné téma.

Založit první téma


  • Aktuální příspěvky

    • Drnčení ventilace/klimatizace??   Už nějakou dobu se mi děje, že po nastartování - a musí být nižší teplota, jsou poměrně silne vibrace nekde v palubni desce pred spolujezdcem, když má motor 1500 otáček. Nejvíc u jedničky a dvojky to dělá. Musí to být nejak spojené s tou teplotou, protože když je interier rozplalený od slunce, tak se to neděje. Už mam po záruce, ale ani tak jsem tam nechtěl, protože u techto věci vždycky okecávali a nechtěli řešit.  Máte někdo stejný problém? A nejlépe řešení?
    • co chces odtlakovavat ? povolis 17 maticu , hodis na vrch handru a mas to odtlakovane   pripravok je len na montaz spodneho teflonoveho tesnenia smerom do hlavy a tam mu benzin urcite netecie ... hore su spravne poskladane gumicka , plastovy kruzok plechova podlozka ako ma byt? v liste nie je nejaky otrep , neseknete gumicku hned pri montazi ? inak mi to nevychodi 
    • porovnat piesty v etke sa da ale ci to o niecom vypoveda neviem , co mam kodiaka tak dolieva tak ako sa dolievalo doteraz , raz liter na 5 potom na 7000km , v tiguane detto , a tak aj chodia ludia ako chodili tak moc optimizmu tomu nedavam 
    • Ahoj, víte někdo bližší informace k 2.0 TDI 142 kW (kód DXNB)  v Superbu IV nebo Kodiaqu II? Mělo tam dojít k inovaci pístů, právě kvůli úniku oleje.    Co jsem zjistil:   Pro motory s kódem DXNB, které jsou součástí modelů Superb IV vyráběných od roku 2024, jsou k dispozici nové písty. Například výrobce MAHLE nabízí písty s průměrem 81,51 mm, které jsou vybaveny nosičem pístního kroužku a chladicím kanálem. Tyto písty mají výšku komprese 45,8 mm a jsou navrženy pro lepší odvod tepla a zvýšenou odolnost vůči mechanickému namáhání. Dále jsou k dispozici písty s průměrem 81,26 mm, které mají podobné vlastnosti. Tyto změny mohou být součástí úprav zaměřených na zvýšení spolehlivosti a životnosti motoru. Důvody změn. Změny v konstrukci pístů mohou být reakcí na předchozí zkušenosti s motory EA288, které byly používány v předchozích generacích vozů. Tyto motory měly v minulosti problémy s nadměrným opotřebením pístů a pístních kroužků, což vedlo ke zvýšené spotřebě oleje a dalším mechanickým problémům. Úpravy v konstrukci pístů, jako je použití chladicích kanálů a nosičů pístních kroužků, mohou přispět k lepšímu odvodu tepla a snížení mechanického namáhání, což zvyšuje celkovou spolehlivost motoru.     Tedy, pokud vám uniká olej a máte 2.0TDI 142kw, máte kód motoru DXNB? Netuším, zda se tento kód motoru dával do Supa a KOdiaqu od počátku náběhu nových modelů.   Díky moc za věcné reakce, stejně i pokud víte více info k této problematice. Jsem zájemce o koupi jednoho z nich.
    • I s tím kalibračním přípravkem? Jestli jo, tak jedině nějaká vada v liště.  A odtlakovavali jste palivové čerpadlo?
×
×
  • Vytvořit nový...