Publikováno Červenec 11, 200718 r Nevíte někdo kódy řídících jednotek a škrtících klapek, které umí ovládat tempomat pro motor 1,8 20V turbo 110kW AGU s mechanickým plynem výroba 98 - 00. Děkuji za radu.
Červenec 12, 200718 r řídící jednotka tato: 06A 906 018 DM do VIN: 1U-X-275 061 a 06A 906 018 GB od VIN: 1U-X-275 062 klapka: 06A 133 063 F budeš muset dodělat kabeláž ke spínači na brzdě (měl bych jí) + kabeláž z dělícího prostoru do RJ motoru Upraveno Červenec 12, 200718 r od rolbar
Červenec 14, 200718 r Kluci dík za radu - teď už to jen koupit. no to je to najjednoduchsie ... za penize v Praze dum
Srpen 13, 200817 r Nevíte někdo kódy řídících jednotek a škrtících klapek, které umí ovládat tempomat pro motor 1,8 20V turbo 110kW AGU s mechanickým plynem výroba 98 - 00. Děkuji za radu. Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat. Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat. Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.