Čau, když vidím, že máš motor AGU ta je to na 99 procent modulem zapalování co je umístěnej na vzduch filtru č. dílu 4D0 905 351, ten má jeden 4 a jeden 5ti pin konektor.
Co já se s tím narozčiloval (přehazování svíček, zapalovacích cívek a nakonec vstřiků) vždy to jelo normálně a najednou to šlo na 3 válce pak to zase jelo.
Nakonec jsem jeden válec co nešel nahradil vlastním zapojením pro jistotu galvanicky odděleno na vstupu optočlenem abych v žádním případě neohrozil ř.j. motoru a s tím provizorně jezdím doteď.
Jestli máš někoho z okolí tak si s ním zkus ten modul vyměnit a uvidíš, že je to ono. Pozor tento modul mají myslím jen motory AGU ostatní 1,8 T mají ten spínač přímo v cívce.
Jinak jsem z Turnova 25 km od Liberce, ale to je pro Tebe asi trochu z ruky:-))))))))