Přejít na obsah

MKTU

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli MKTU

  • Narozeniny 15.1.1969

Návštěvy profilu

1 177 zobrazení profilu

Oznámení MKTU

  1. Ja jsem měl přesně stejnou závadu, a byl zoxidovaný konektor ve dveřích ale řidiče.
  2. O1 1.8T 132 kW chip Cimbu

  3. MKTU

    Trippling

    Ahoj, tak nahraj schema a sw ja bych to vyzkoušel
  4. No tohle vypadá na motor AGU, který nemá vhánění vzduchu ventilátorem
  5. MKTU

    Nefunkční tachometr

    Tuto závadu jsem opravoval na kámošově Fábce, a nakonec jsem zjistil shnilé piny na konektoru levého podběhu, kousek pod nalévacím hrdlem nádržky na kapalinu ostřikovačů, tak tam zkus ten konektor rozpojit a podívat se na ty piny.
  6. Ahoj, uz asi rok a dýl čekám na možnost přepsání EPROM pomocí "Motordiag Komfort Manager Lite 1.20" ale pro 2,5 generaci stále nic. Pomocí tohoto programu jsem to dvěma kámošům aktivoval na 3.gen (ovládání oken pomocí dálkáče) a na moje 1,8 turbo 2,5 gen stále nic!! Můžeš napsat nějaký návod a pomocí čeho bych to mohl udělat? Sice už to na zimu zas tolik nevyužiju, ale až se příští léto zeptá ........ Dík
  7. Jednotka byla za 8000,- výměnou, ale stejně jsem uvažoval o čipnutí. Myslým, že na vrakáči by mohla být tak kolem 4tis. Dále škrtící klapka za 5500,- bez lístku - nová. Nějakej čínskej brzd. spinač asi za 140,- pár konektorů (ve značk servisu 1ks = 7Kč a v Turnově v obchodě ten samý za 1Kč) a páčka tempomatu - tu jsem měl za 3piva od kámoše. Jinak jsem teď jednu objednával pro švagra - 990Kč i s poštovným a kabeláží. Jo a to čidlo - spinač spojkového pedálu tam bylo.
  8. Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat. Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat. Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce.
  9. Já jsem dodělával tempomat do motoru AGU s lankem. Musíš sehnat ř.j. která umí tempomat 06A 906 018 GB,DM nebo CH. Tu jsem koupil načipovanou výměnou od ing. Jandy z Cimbu čiplou na 132kW. Dále jsem musel vyměnit škrtící klapku 06A 133 063F - néé G, ta neumí tempomat. Potom ještě čtyřpólový spínač brzdy, páčku tempomatu a podle schematu z dílenské příručky to propojit. Propojení je potřeba udělat už z řídící jednotky, protože to nemělo přípravu kabeláže mezi ř.j. a konektorem v meziprostoru. Dále se musí z důvodu jineho zapojení škrtící klapky přepinovat konektor nasazený na škrt. klapku. Potom už jenom VAGem nalogovat ř.j. motoru aby uměla ovládat tempomat. Dělal jsem to před cestou do Chorvatska, aby mi "nechcípla" noha. Všechno jde, když se chce.
  10. Ahoj, je to ten díl podle fota. Ten díl za 2200,- nevím co to je za výrobce a ty rozdíly v cenách jsou docela velký ale čím to je to nevím. Ještě vylučovací metodou vyzkoušej mezi sebou prohodit zapalovací cívky, popř. svíčky a vytažením konektorů z jednotlivých vstřikovačů zjisti jestli po vyměně nepálí vždy ten stejný válec abys to zjistil na 99,99% a nebylo to třeba tou cívkou. Nebo si to půjč od toho kolegy na vyzkoušení, abys mě pak nejel ukamenovat, že to tím nebylo !!! (i když to je asi dálka co :-))))) A ty vstřiky můžeš vytahovat v pohodě za chodu motoru - nic to nezaznamená a jestli to půjde na 3 nebo na dva to krásně poznáš. Tak napiš jak jsi dopad. Já asi měsíc jezdím na tu vlastnoručně vyrobenou náhradu 1 válce (cena el. součástek tak cca 150 Kč a zatím v pohodě)
  11. Jo ještě jsem zapoměl - Na VAGu to vůbec nezaznamená žádnou chybu. Motor běžel na 3 válce a na VAGu ani ň, tak jsem vyndal konektor vstřikovače aby mi to tam nestříkalo benzín do toho válce co nepálil běželo to třeba několik minut na 3 a na VAGu NIC!!!!! Ty novější motory to asi na VAGu poznaj ale ty ten el.spínač (tranzistor MOSFET) mají přímo v zapal cívkách. Koukni a napiš jestli tam ten díl s tím číslem máš na tom tělese vzduch filtru.
  12. Jak říkám, mně to takhle taky blblo a ta jednotka - našel jsem jí asi za 3500,- a vcera na http://www.skoda-dily.cz za 2200 Kč ale i to je dost. Ten díl je na 2 šroubky, tak zkus sehnat někoho s motorem AGU a půjčit si ho. Ještě bych Ti mohl poslat foto tý jednotky
  13. Čau, když vidím, že máš motor AGU ta je to na 99 procent modulem zapalování co je umístěnej na vzduch filtru č. dílu 4D0 905 351, ten má jeden 4 a jeden 5ti pin konektor. Co já se s tím narozčiloval (přehazování svíček, zapalovacích cívek a nakonec vstřiků) vždy to jelo normálně a najednou to šlo na 3 válce pak to zase jelo. Nakonec jsem jeden válec co nešel nahradil vlastním zapojením pro jistotu galvanicky odděleno na vstupu optočlenem abych v žádním případě neohrozil ř.j. motoru a s tím provizorně jezdím doteď. Jestli máš někoho z okolí tak si s ním zkus ten modul vyměnit a uvidíš, že je to ono. Pozor tento modul mají myslím jen motory AGU ostatní 1,8 T mají ten spínač přímo v cívce. Jinak jsem z Turnova 25 km od Liberce, ale to je pro Tebe asi trochu z ruky:-))))))))
  14. MKTU

    1.8T kat pryč

    AGU ma vzdy jen 1 lambdu ostatní kody motoru u 1.8T mají 2 lambdy
×
×
  • Vytvořit nový...