Přejít na obsah

15degren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2267
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

15degren naposledy zvítězil 23. Leden

15degren nejvíce like obsah!

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení 15degren

  1. Za 30 let už takové šílenosti, jako že se desítky miliony Evropanů v leté z vnitrozemí zvednou a hromadně pojedou osobním automobilem k moři, naštěstí nestane. Jediná šance bude vlakem nebo hromadným prostředkem a i tak to bude výlet pouze pro střední a vyšší třídu (no v té době už střední třídy vlastně nebude) Smiř se prostě s tím že už si levně a už vůbec ne osobním automobilem, za 30 let tam a zpět trajdat nebudeme. Je to totální magořina a je to ekologicky i ekonomicky naprosto neudržitelné, jen totální ignoranti si myslí že jo. Sám píšeš že si to nedokážeš představit... Ano protože to prostě nepůjde :-)
  2. Jako že pokud máš dojezd u např. OIII 1.6 TDI aktuálně 500km, tak se ti může běžně stát, že při běžné simulaci jízdy ujedeš místo 500km jen 150km? To se podle mě nestane ani kdybys jel s plynem na podlaze. Těch testů větších aut na zboží, které mají nahradit dodávky do 3.5t jsou mraky a všechny tvrdí dojezd kolem 300km. Nicméně z testů je právě jasné že reálně to bývá kolem 200km a to jen za předpokladu že jezdíš po městě. Jak s takovým vozem začneš jezdit nad 70 km/h např. dálniční tempo při 120km/h tak jsi na 1/4 udávaného dojezdu to neokecáš žádným způsobem. Představa tak že např. kurýr DPD s eletrickou dodávkou přelítne půlku okresu za den jak to dělá nyní je naprosto nereálné.
  3. Ne přibližně a ne spíše. ČR má být v roce 2025 importní zemí, ale díky jednotnému evropskému trhu nám to může být jedno, proč se tu ohrožovat jadernou a uhelnou energetikou? To jestli se energie vyrábí u nás nebo ne, na současném evropském trhu pro koncového zákazníka nehraje vůbec žádnou roli. Je realita že si toto uvědomí všechny státy (nevyplatí se na vlastním území budovat náročné energetické zdroje když z toho nic nemám) proto se nám ten trh rozpadá. Nicméně při současném kurzu nám to může být naprosto fuk. Jako větší problém vnímám to řízené hospodářství. EU směřuje přesně tam kam směřovalo SSSR a z toho mám mnohem větší strach než z toho že budeme importní zemí co se týče energií, protože to pro nás nic neznamená, ale většina z nás dobře ví jak (ne)fungovalo státem (unií) řízené hospodářství a není důvod aby to nyní (ne)fungovalo jinak.
  4. Ložisko poznáš hned jak hučí. Toto byli jasné pneu. Jinak doporučuji nalepit neopren na přední plastové podběhy a do zadu do podběhu, srazíš tím hluk od kol na minimum, je to levná úprava s obrovským efektem. Např. tento: https://www.ahifi.cz/comfortmat-neoprene.html Voda se v tom nedrží.
  5. @Malta Nebude byl zpopelněn.
  6. Někde tu na forum byl článek od odborníka na LPG, kde tvrdil že od TSI přestaveb se distancuje, protože nemá ekonomicky smysl. Aby se vstřikovače neutavili, je třeba mít průměrnou spotřebu benzínu 1,5-2l/100 při spotřebě ještě k tomu 5-6l plynu, tj. jako by se jezdilo na 4,5-5l bezínu na 100km, to jest úspora kolem 1-1,5l benzínu na 100 a to je prostě nerentabilní. Bylo by třeba aby se TSI motory dělali továrně od VW, aby se prostě nechal motor nastavit tak aby jezdil pouze na plyn a přežil to. Stejně jako jsou nastavené TGI motory.
  7. Samozřejmě blbost. Jediné co funguje je sundat sání a udělat to pomocí sody a skořápek. VW na to postupy, nicméně je lepší se domluvit s autorizovaným servisem od citroenu nebo peugeotu. Tam mají sadu na oprýskání snad v každém servisu. Mimochodem podle toho videa ti to nechají venku běžet bez filtru 1h to fakt nechceš.
  8. Ještě by to chtělo porovnat ty elektro vozy za 764 tisíc s auty u nás za 1.3m. Já si tedy průzkum nedělal ale očekávám něco jako eletrické trabanty a s tím do hustého provozu prostě nechceš. Nehledě na to že Čína si všechny suroviny těží sama nebo na sibiři u rusů zadarmo, takže tak jako tak porovnáváš naprosto neporovnatelné. Evropa naprosto všechno dováží, dokonce i pracovní sílu. Jsou to naprosto rozdílné trhy a i přes to že u nás stojí stejné vozy 2x víc než v Číně, tak bych v Číně žít rozhodně nechtěl. Např. před válkou jsi mohl v rusku koupit atmosférickou octavii za cenu fabie u nás ale i tak bys tam asi žít nechtěl ne?
  9. To ale byla rétorika pro voliče SPD, sám tomu nevěřil :-)
  10. @arokysjerdno Si myslím že reálně bys to mohl prodat i za víc tak 230-260K jestli máš servisní historii jako že asi jo a z bazaru bys těch 190-200K dostal. 120 byla otevírací cena a čekal na vyjednávání, nebo opravdu poznal že jen zkoušíš a chtěl se tě zbavit. @lemra79 Máš pravdu s elektro autem, problém je že malé vozy se nevyrábí a kvůli politice emisí ani nebudou. Eletro vozy jako enyaq a pod, jsou ty nejmenší, které výhledově na trhu budou. Očekávají se zatím spíš větší, např. elektrizovaný Kodiaq a pod. Do dnes lituji že jsem nekoupil eletrické citigo nebo VW up! jeté už to nechci.
  11. Tyto gumy mám na leonu a hučí mi to v kabině úplně stejně, nicméně hučení už je slyšet od 70 km/h a zvyšuje se. Nejhorší je právě ve 110/120. Na letních mi to nedělá. Uzavřel jsem to tak že continentály jsou prostě hlučné gumy. Hlučné jsem měl i na OII celoročky od continentálu. Nikdy jsem s tou značkou nebyl spokojený a už se k ní nikdy nevrátím.
  12. To se mi nějak nezdá čoveče... a jaký je to rozdíl? 0,2 nebo 0,3 stupně v neprospěch 0W30? K vzhledem tomu že 1.2 TSI nemá moc výkonu na jízdu ve 160 km/h tj. v obou případech jede ve vysokém režimu zatížení a motor je chlazen primárně vodou, tak mi přijde silně nepravděpodobné že by olej udělal nějaký rozdíl v teplotě při tak vysoké zátěži.
  13. Ideologická čistota.... To mi jsou výrazy. Co tak se zkusit bezemisně, čistě ideologicky stravovat? :-)
  14. To si nemyslím. Oni samozřejmě výrobu centrál na fosilní paliva taky zakážou. Zakoupení do rezervy taky nebude mít valný smysl. Je otázkou času než se po pár letech od zákazu výroby všech systému fungují na spalování něčeho, prosadí zákon, kdy se samotné spalování jakýmkoli způsobem stane trestným činem s veřejným ohrožením a bude za to vězení. Spalovat cokoli jakkoli krom elektrické energie, která bude státem řízená, bude podobný čin jak vyslovit v Rusku slovo válka. Dav vás nejprve zlynčuje a v zápětí zmizíte v neoznačeném autě a už vás nikdo nikdy neuvidí.
  15. Jojo bude tam lidoví enyaq. Směšný že kvůli green deal budu místo 1t auta kupovat 2t auto dává to smysl :-D Toto mě dnes ráno velmi pobavilo: https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/ukrajinska-tesla-s-generatorem-na-zadi-je-smutny-pohled-do-budoucnosti-automobilove-evropy/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=864241&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box&dop_vert_ab=864241&dop_vert_id=leg0&dop_req_id=oIAAEuT1YRz-202301060724&dop_id=19075457 Nicméně je jasné že i toto green brain domyslí, nějakým zákazem nebo povolenkou.
×
×
  • Vytvořit nový...