Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií.

62 topics v tomto fóru

    • 986 odpovědí
    • 84 930 zobrazení
  1. Fabia III

    • 4 442 odpovědí
    • 356 894 zobrazení
    • 256 odpovědí
    • 29 430 zobrazení
    • 132 odpovědí
    • 42 664 zobrazení
  2. FIII vs konkurence

    • 1 517 odpovědí
    • 91 741 zobrazení
  3. MR2018

    • 125 odpovědí
    • 16 211 zobrazení
  4. Srazy FIII

    • 0 odpovědí
    • 2 153 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3 146 zobrazení
  5. Technické údaje

    • 10 odpovědí
    • 4 588 zobrazení
  6. Dodací lhůta

    • 398 odpovědí
    • 38 814 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 1 715 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 497 zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 6 221 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 139 zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 597 zobrazení
    • 454 odpovědí
    • 49 927 zobrazení
  7. Fabia R5

    • 11 odpovědí
    • 1 736 zobrazení
  8. Fabia III Facelift

    • 463 odpovědí
    • 32 575 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 866 zobrazení
  9. Závady na záruku

    • 6 odpovědí
    • 2 198 zobrazení
  10. Zabezpeceni

    • 45 odpovědí
    • 1 458 zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 567 zobrazení
    • 171 odpovědí
    • 16 824 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 491 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 1 266 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?