Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií.

    62 topics v tomto fóru

      • 264 odpovědí
      • 31 494 zobrazení
    1. Fabia III

      • 4 467 odpovědí
      • 361 075 zobrazení
      • 986 odpovědí
      • 86 279 zobrazení
      • 132 odpovědí
      • 44 855 zobrazení
    2. FIII vs konkurence

      • 1 517 odpovědí
      • 92 794 zobrazení
    3. MR2018

      • 125 odpovědí
      • 17 114 zobrazení
    4. Srazy FIII

      • 0 odpovědí
      • 2 337 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 300 zobrazení
    5. Technické údaje

      • 10 odpovědí
      • 4 780 zobrazení
    6. Fabia III Facelift

      • 496 odpovědí
      • 37 155 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 207 zobrazení
      • 505 odpovědí
      • 53 375 zobrazení
      • 55 odpovědí
      • 7 018 zobrazení
    7. FABIA III TSI divný zvuk

      • 52 odpovědí
      • 5 006 zobrazení
    8. Dodací lhůta

      • 408 odpovědí
      • 40 430 zobrazení
    9. Závady na záruku

      • 7 odpovědí
      • 2 611 zobrazení
      • 23 odpovědí
      • 2 011 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 659 zobrazení
      • 42 odpovědí
      • 6 806 zobrazení
      • 14 odpovědí
      • 833 zobrazení
    10. Fabia R5

      • 11 odpovědí
      • 1 905 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 303 zobrazení
    11. Zabezpeceni

      • 45 odpovědí
      • 1 829 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 743 zobrazení
      • 171 odpovědí
      • 17 495 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.