Jump to content

DušanV

Uživatel
  • Content Count

    523
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

183 Excellent

Recent Profile Visitors

2,898 profile views
  1. Nebylo to tak, že i když se u nás tato první (předM-ková) verze jmenovala Garde, tak na vývoz to vždy dostávalo jméno Rapid?
  2. No Martabe paráda a klobouk dolů, hned si ty tabulky tisknu. Kde na to chodíš, na ty údaje, děláš někde ve škodovce? A jestli pak z toho sám tvoříš ty grafy a tabulky, tak pěkná práce!
  3. Hm spojka, ty lamely asi pečou a lisují v poslední době z maskota "Bratrstva kočičí pracky". Nehorázný smrad, skoro při jakémkoliv rozjezdu do trochu většího svahu, člověk se bojí při tom trochu přišlápnout na plyn a to mám najeto pravděpodobně snad i několik stovek tisíc km, takže "dřevěnou" nohou to asi nebude. Kvalita výroby a materiálu v automotive nějak padá dolů?
  4. Má ten motor tzv. váhu vzduchu? Jestli ano, nemůže být problém tam?
  5. To je těžké jestli ano, nebo ne to zamykání zpátečky, aspoň tedy u mne. Všechny moje porevoluční auta až na jednu vyjímku měly to zamykání, jediné, které ho nemělo, tak to mi ukradli. Takže i přes potíže ho chci v autě mít i nadále.
  6. Ne, na Construktu bylo prý něco zlomeného, konkrétně co, jsem ani nechtěl vědět, hlavně ať to vymění, až ta chřipka odezní, nebo až vůbec otevřou.
  7. Tak moje 1 rok nová Fabie III, mě zrovna včera pěkně naštvala. Nemohl jsem odemknout zámek řadící páky Construkt. Večer předtím jsem normálně řadičku uzamkl a včera odpoledne , kdy jsem si chtěl zajet na nákup do Olomouce, abych měl nějakou zásobu na koronavíkend, tak šlus. Naštěstí jsem se ihned dovolal na odtahovku mého prodejce a AS v Olomouci a za 30 minut byli u mne. Bohužel nic s tím neudělali a tak auto odtáhli do servisu. Dnes ráno jsem tam volal a zase smůla, prý je celé zamykání špatné, opravit nejde, náhradní zamykání nemají a od pondělí 23.3. vzhledem k pandemii servis minimálně na celý týden uzavřený a náhradní vozidlo taky vzhledem k pandemii mají zákaz poskytnout (i když dle mobility plus, bych měl mít na něj nárok). Naštěstí servisní technik nebyl hloupý a navrhl mi, že mi aspoň vadný Construkt vymontují a než jim pomine ta pandemická výluka provozu, tak mohu jezdit bez zamykání zpátečky, jen s malou dírou na boku tunelu, až potom se vyřeší montáž nového zamykání. Naštěstí to bude na záruku. Při hovoru s technikem, co mi odtahoval auto, jsem se dozvěděl, že problémy s Construktem nejsou vůbec ojedinělé........... Takže vlastně mě nenaštvala ta Fabie, ale aušus doplňkové výbavy.
  8. DušanV

    Čelní sklo

    Nechci se Tě nějak dotknout, ale u očního doktora jsi teď někdy byl? Já jsem před desítkami let řešil podobný problém a nakonec se z toho vyklubala neustále se zhoršující oční vada. Třeba taková schopnost oka zaostřování tj. akomodace, nebo i počínající zákal oka, který se projevuje jen při periferním vidění atd. A vůbec nemusí platit, že to není možné, když v jednom autě přes sklo vidím normálně a ve druhém ne. A některé oční vady a nemoci vůbec nemusí souviset jen s vyšším věkem. Jinak může samozřejmě platit i to, že pokud se zaměříme na určitou negativní věc, tak potom to tzv. "zlo" vidíme všude a pořád, ale to je spíše na psychologa, sám jsem si taktéž v bývalém zaměstnání něčím podobným prošel. Jinak na těch Tvých fotkách vůbec nic nevidím, ani na jedné.
  9. DušanV

    MR 2020

    Jestliže z výroby a prodeje nějakého modelu máš třeba 2 x větší zisk než z druhého modelu, nebo potřebuješ vyrábět a prodávat nějaký model více, třeba z důvodu plnění emisních limitů, aby si platil co nejméně penále a podobně, tak jako podnikatel, který je zaměřen na zisk budeš vždycky preferovat něco na úkor méně ziskového. To je základ podnikání, něco jiného je samozřejmě pestrost nabídky, kterou si výrobce taky uvědomuje, aby neztratil určitou skupinu zákazníků. Pochybuji, že by velké podniky uvažovali jinak, i když mediálně to mohou prezentovat naopak. Priorita existuje vždy a v celém byznysu i v běžném životě, takže hloupost.......? Ale jsme mimo téma, někdo má takový názor, já mám jiný, takže asi tak.
  10. No nevím, již jsem někde psal, že má rodina provozuje frantíky tj. peugeoty a citroeny a nikdy jsem u nich nezažil (když mě svezou),takové problémy s hlučností, vrzáním klepáním apod. jako u Škodovek. Neberu to podle nějakého fóra, ale podle osobních poznatků. Nevím čí to tedy asi bude, na druhou stranu veškerá má rodina s frantíky chodí poctivě na předepsané servisky a kupuje jen nová auta a starají se o ně jak je předepsáno, na druhou stranu používají je i na podnikání, takže statisícové nájezdy jsou pravidlem. Nikdy jsem od nich neslyšel o žádné podstatné závadě, nebo problému a to se o autech bavíme spolu pořád. Že by zrovna oni měli takové štěstí na dobrá auta, a ostatní ne, no to se mi nějak nezdá, spíše ta kvalita šla nahoru, nebo spousta uživatelů aut na údržbu tzv. kadí a jen jezdí a jezdí?
  11. Jo, jo..... já to říkám pořád, že dnešní výroba aut ve Škodovce je nějaká moc uspěchaná. Třeba moc šetří na nepravých místech. Nevím tedy čím to je, že např. frantíci ve stejné kategorii aut nějaké takové problémy nemají?
  12. Tož, to už bych za tu cenu a pro naprostou jistotu si dal vyměnit i nový silentblok ze servisu, ať mám 100% jistotu, že ten použitý silentblok nemusíš zase po čase měnit. Je jasné, že původně si chtěl ušetřit, ale když už to tak dopadlo, tak já osobně bych to chtěl mít OK všechno.
  13. DušanV

    MR 2020

    Byl bych v klidu i když asi otec je nedočkavý. Kdesi ve Světě motorů redaktor Vaculík popisoval, že na některé Fabie s určitou motorizací a specifikací zadanou přímo do výroby (tedy ne skladovka) se čekalo skoro až rok. Toho čtvrt roku co máš Ty, neboli Tvůj otec je celkem v pohodě. Ono asi jsou pro Škodovku prioritnější modely aut a některé jsou až tzv. v zadní řadě. Pochybuji, že to prodejce nějak podstatně ovlivní.
  14. Dávám sem odkaz na test a porovnání Fabie s motorizací 1.0 Mpi 55kW, 1.0 Tsi 70kW a 1.0 Tsi 81kW. Je to sice asi rok starý test a něco z něj již neplatí ( a pravděpodobně spousta již na Autobible četla), ale pro mnohé ještě neznalé je dosti podrobný a zajímavě napsaný. Jen škoda, že ta motorizace 55 kW již není v nabídce, ale test potvrzuje moje osobní zkušenosti a osobní porovnávání motorizací 1.0 Mpi 55kW a 1.0 Tsi 70kW. https://autobible.euro.cz/srovnavaci-test-3x-skoda-fabia-1-0/
  15. Právě, Dacia má ceny od......., ale když si chceš vybavit Sandero motorem a úrovní výbavy na úrovni třeba starší Corsy, Clia, Fabie apod., tak buď tu možnost nemáš, nebo výsledná cena se zas tak moc neliší. Takže marketingově to Dacia umí, ale výsledkově to zase taková výhra není.
×
×
  • Create New...