Jump to content

DušanV

Uživatel
  • Content Count

    151
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

47 Excellent

About DušanV

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,514 profile views
  1. No u Fabie II taky jsou značky na prazích, ale v dílenské příručce ( pokud zvedám naráz celý vůz) se předek zvedal na bodech,které jsou někde na podlaze, a tak se ptám jestli to u Fabie III není taky tak.
  2. Pánové mám prosbu. Chtěl bych si doma v garáži zvednout moji Fabii III na zvedácích tzv. panenkách, ale nikde nemohu najít (nebo jsem snad slepý) zvedací body, kde bych mohl ty panenky zapřít do podvozku, ať něco neohnu. Nemáte někdo z Vás možnost sem nahrát sken, obrázek pravděpodobně z dílenské příručky, kde ty zvedací body určitě jsou. Nebo jestli to někde tady na fóru již je, tak aspoň odkaz. Na Fabii II jsem to tady našel, ale na Fabii III ne. Díky předem.
  3. DušanV

    Poraďte s koupí ojeté Fabie III

    Hochmi. No já nevím, za 350.000,- co chtějí za to auto, to bych si koupil novou Fabii combi. Za tu cenu seženeš sice jen výbavu Ambiente a motor 1.0 Tsi 70Kw s manuální převodovkou, ale nové je nové. U ojetých nikdy nevíš co v tom je za čertovinu ! Ale pokud chceš super výbavu, jaká je u toho inzerovaného auta, tak Ti řeknu, že jsou to tvé peníze, dělej si co umíš. Na to avizované ježdění manželky do školky a zpět bych já osobně žádný vyšperkovaný kočár nebral.
  4. Takže odcitoval jsem si výše sám sebe, abych navázal na moje odpojení konektoru před cca měsícem. Po cca 1. měsíci od odpojení najeto přibližně 1000 km. Dobíjení funguje stále mezi 14.1-14.4V (dle otáček motoru), měřené napětí na baterii mezi 12.65-12.75 V (měřeno vždy min. 24 hod. po jízdě, rozdíly v napětí dané dle mne asi délkou předcházející jízdy). JInak vše ostatní funguje jak má, pokračuji dále s odpojeným káblíkem.
  5. DušanV

    Jaký motor vybrat pro FIII?

    U Citiga motor 55 Kw v konfigurátoru je např. zde: http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz/nf1/61619#!cc-instance=CZE&cc-salesprogram=CZE&cc-culture=cs-cz&cc-model=NF1&cc-carline=61619&cc-equipment=&cc-motor=188339&cc-color=K5K5&cc-interior=GE&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_AV_GE_K5K5_"}
  6. DušanV

    Jaký motor vybrat pro FIII?

    No nechci být špatným prorokem, ale troufám si typnout, že jednou, až se 1.0 Mpi nebude vyrábět (no, aby to nebylo celkem brzo), tak to bude vyhledávaná "DRŽÁK" motorizace a ještě k tomu celkem úsporná. Určitě lepší než bzučící elektromotorizace. Už vidím, jak si kopu novou elektropřípojku k mé chatě, abych tam mohl dojíždět a nabíjet tam např. E Citigo, když nic jiného a nového nebude.............. Samozřejmě humor...........
  7. DušanV

    Jaký motor vybrat pro FIII?

    Ubohá nabídka s jedním motorem. I když u výbavy Ambiente a Style je možnost dvou výkonových verzí. Trochu mi to připomíná ten vtip s výběrem barvy na FORD T: " Můžete mít vůz s jakoukoliv barvou, pokud si vyberete černou"😁
  8. DušanV

    Jaký motor vybrat pro FIII?

    Tipuji na nový SM. Mělo tam dnes vyjít pojednání o malých autech viz. Fabia, Hyundai i20..........., ale ještě ten SM nemám ve schránce.
  9. DušanV

    Jaký motor vybrat pro FIII?

    Já jsem s 1.0 Mpi 55 kW na Fabii III combi zatím maximálně spokojený, to co je o tomto motoru napsáno v předchozím článku plně potvrzuji, a to ho zatím ještě zajíždím. Předtím jsem měl Fabii II s 1.2 Tsi. 63 kW, takže motory porovnávám. Na můj styl ježdění, město, okresky, město, 2 x ročně na dovolenou dálnice je motor 1.0 Mpi ideální. A spotřeba zatím průměrem je 5,1l/100km. Uvidíme po záběhu😉
  10. DušanV

    Oprava laku / záruka

    No konečně kloudná řeč. Pokud si chci koupit novou Fabii a koukat se jak je krásná, tak si koupím model od Abrexu, dám si ho do vitríny a koukám se jak je krásný. Vše ostatní je na nic, to by mě taky mohlo trefit, že mám auto v zimě zasolené........😉
  11. DušanV

    Oprava laku / záruka

    Znedlob: Tak to zkus, opravdu bych byl zvědavý na výsledek, jak na to pojišťovna zareaguje. To bych snad mohl zkusit uplatnit škodu i tehdy, když se mi na kapotu vykadí pták, já to 2 roky neumyji a pak tam budu mít vyleptaný flek od ptačího trusu. No a co, vždyť mám v havarijku započítané i "poškození vozu zvířetem". To bych musel mít setsakra dobré a drahé právníky k dispozici abych to utáhl na tzv. podmínky a rozsah smlouvy. A to bych si je radši pošetřil na opravdu velkou a důležitou věc a né na oděrky na karosérii auta od kamínků na vozovce. Pánové nepřehánějte to. s tím puntičkařením...................😉
  12. DušanV

    Oprava laku / záruka

    Už vidím, jak Ti pojišťovna bude ochotně proplácet na Havarijní pojištění přelakování kapoty nebo jinou technologii opravy malých odřenin od kamínků apod. Pokud ano, tak jedině když tam budeš mít hodně dobrého známého, jinak ne !!! Nebuďte pánové naivní, já mám havarijko léta a teček na kapotě nepočítaně, ale tohle by mne (nechci psát přímo blbost, nebo vyčuranost ať se někdo neurazí ) v životě nenapadlo. No a laky na auto jsou v dnešné době všeobecně měkké, a to od doby kdy jsou výrobně vodou ředitelné.
  13. DušanV

    Automobilky vs. nařízení EU

    Nu a proč jsem kupoval teď nové auto s tzv. "ubohým" motorem 1.0 Mpi. No protože chci s tímto autem a motorem dožít a aby něco ještě vydrželo, i když to není žádný trhač asfaltu, ale i s tímto se dá vyblbnout . Celý život jsem si jezdil podle svého vědomí, svědomí a řidičského umu, nikdy jsem vážně neboural, auto mi nekecalo do řízení a neomezovalo mě. Ježdění autem mě vždy bavilo. Za nějaký čas to bude jen "bezpohlavní" dozorovaná přeprava z místa na místo. Koho bude bavit jízda autem, tak si bude muset zaplatit jízdu na závodním okruhu a ještě si k tomu půjčit speciální sportovní auto. Ostatní budou jezdit od nabíječky k nabíječce a "Velký bratr" je bude na dálku kontrolovat , omezovat a pokutovat. "Vstříc zářným zítřkům" - nepřipomíná Vám tento slogan nějakou tu temnou , minulou dobu ..............?
  14. DušanV

    Automobilky vs. nařízení EU

    Europoslanci a EU dobře vědí co tímto činí. Oni dobře vědí co si my obyčejní lidé myslíme a jak k těmto tématům diskutujeme. Vše se dělá záměrně a učelově a cíleně. Bohužel já, coby tzv. "obyčejný" člověk nemám přístup k informacím o tom, co je ten jejich skutečný "CÍL" , jen si ho mohu domýšlet. Holt ve věci nezávislých automobilů (rozuměj na spalovací pohon) v soukromém vlastnictví se asi dostaneme zpět do naší první republiky, kdy vlastnit automobil byl nepředstavitelný luxus, vysoké daně pro motoristy, restrikce ze strany státního aparátu (dnes restrikce EU) aj.. Vše bude řešeno např. přes sdílení drahých elektromobilů, veřejné dopravy na jízdy i např. na dovolenou, soukromé vlastnictví aut bude jen pro finančně vyvolené. Diktát EU je dle mne zavádění socialistických myšlenek v jiné formě, no a k tomu patří i forma omezování a přikazování, tak jak jsme na to nadávali v dobách sovětské éry, akorát nám to podávají zatím po lžičkách, ať si pomalu zvykáme. Já se toho nedožiju, ale Vy mladší si po čase vzpomeňte ! Ano auta jsou čím dál tím více bezpečnější, ale svoboda volného rozhodování je čím dál tím více těžší a menší. Nemusíte se mnou souhlasit, ale já to tak cítím.
  15. DušanV

    Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)

    Taktéž mohu potvrdit, že moje nová Fabia combi III 1.0 Mpi 55 kW je celkově tišší oproti mé předešlé Fabiii II 1. 2 Tsi 63 kW. Jediný větší hluk je ze zadní části vozu, což je pravděpodobně asi větší hluk od zadních kol a taky asi hluk od zadního tlumiče výfuku, (při ubrání plynu se to rapidně ztišší). Holt odhlučnění v zavazadlovém prostoru je dle mne slabší oproti Fabii II.
×