Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

DušanV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    104
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

25 Výborná

O uživateli DušanV

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

1 309 zobrazení profilu
  1. DušanV

    Slevy, bonusy

    Chci se zeptat ten bonus za vykoupení starého auta na protiúčet má možnost prodejce dát při prodeji nového auta u jakéhokoliv typu (Fabia, Rapid, Scala apod.), nebo si fabrika určuje jen konkrétní modely na které ten bonus prodejce může dát?
  2. DušanV

    Regulace turba

    Zanesený (vadný ) snímač plnícího tlaku turbodmychadla, vadná kabeláž ke snímači, zaoxidovaný konektor snímače? To mě jen tak teď napadlo !
  3. DušanV

    Citigo II nebude!!!

    Ještě, že pomalu jdu do motoristického důchodu a nějak to se svým "opravdovým" autem dožiju. No nezávidím Vám mladším, co Vás čeká na poli automobilismu tj, žádný spalovací motor, žádná manuální převodovka, samá autonomní vozidla a tedy žádná radost z řízení auta. Prostě se budete jen vozit a čučet z okna a čekat až Vás to někam doveze. Díky nechci, doufám že aspoň SEX Vám zůstane fyzický a ne jen virtuální !!! Jdu se radši ožrat a to jsem skoro abstinent. PS : Citiga je mi opravdu líto, nevlastnil jsem ho, ale párkrát jsem ho řídil a měl jsem ho rád !!!
  4. DušanV

    FIII vs konkurence

    Souhlasím s Cosby. Opravdu tahle móda přilepených "desek" monitorů je děsná. Možná je to po ergonomické stránce dobré , ale estetika je pro mne hnus fialový. Opravdu se to zákazníkům líbí, že to automobilky do toho interiéru tak nepatřičně zakomponují? Tak, jak se mi hnusí růžová barva karosérie, tak tahle desková mánie ještě více. Kde je estetika a celistvost interiéru ? Bohužel i Škodovka např. ve Scale již s tím začíná, časem přijde pravděpodobně stejná Nová Octavia, Fabia atd. Takže k tématu "F III versus konkurence", zatím v tomto směru dnes dobré, ale do budoucna asi bohužel moc ne, aspoň ohledně těch přilepených monitorů. PS: Rád uznám svoji chybu, pokud budoucnost ukáže, že jsem se dnes mýlil.
  5. DušanV

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    No podle poptávky to spíš vypadá, že výrobní linka na motory Tsi nestíhá vyrábět a linka na Mpi nemá do čeho píchnout. Takže než bychom honem propustili nějaké zaměstnance z linky na Mpi (což zpravidla odbory nechtějí ani slyšet), nebo než linku předěláme na žádaný motor, tak třeba zatím nějak zkusíme zvýšit odbyt, teď např. tou slevou. Samozřejmě je to jen moje teoretická úvaha, ale zpravidla pokud je po něčem poptávka, tak to se určitě nezlevňuje. Pro zájemce o motor Mpi do města a okolí, v současnosti jen dobře.
  6. DušanV

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Díky, dobrá zpráva. Pořád přemýšlím pro moji partnerku o nějaké nové škodovce do města. Přemýšlel jsem nad Citigo Trumf, ale ta Fabia za 234.900,- by byla výborná alternativa.
  7. DušanV

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Díval jsem se na tu akční nabídku na Fabii na motor Mpi tj. 30.000,- Kč. Nebylo by to špatné, kdyby to bylo na jakékoliv skladové i nově nakonfigurované auto (Active a Ambition dle webu Škoda) . Trochu problém, že Škodovka opětovně nějak mlží a podmínky se dozvíme jen u autorizovaného prodejce, takže zájemcům nezbyde, než zajít osobně do prodejny, asi ty podmínky nebudou jednoznačné, ale variabilní dle vůle prodejce ? Mohlo by mi to připomínat podmínky, kdy jsem kupoval svoji Fabii a taky byla akce při výkupu ojetého auta na protiúčet. Nevím přesně, ale asi to bylo 20.000,- Kč. V důsledku podstatně nižšího nacenění mého ojetého auta prodejcem ( asi kompenzace za těch 20.000,-) jsem raději auto nechal v jeho bazaru na volný prodej a za cca 14 dní bylo auto v pohodě prodané za podstatně vyšší částku než mi nabídl a to i s jeho 20.000 tisícovým bonusem. Beru tedy, pokud bude sleva na to Mpi těch 30,000,- bez nějakých dalších podstatných podmínek. Jinak to může připomínat akci "Nechci slevu zadarmo". Ozvěte se popř. někdo, kdo navštívil autorizovaného prodejce, jak je tomu ve skutečnosti . Ono koupit např. novou Fabii Active 44 kW za 264.900,- nebo ze 234.900,- je rozdíl, ale nevěřím, že to takhle bude.
  8. DušanV

    Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody

    No já nevím s tím napínákem. Vloni v dubnu (2018) jsem si měnil sám ten napínák za úplně poslední schválenou verzi a cca po tom roce musím zkonstatovat, že to stejně občas po startu na 1-2 vteřiny zarachotí. Od výměny napínáku ujeto cca 10 000 km. Sumarumárum stav stejný jako před výměnou. Ale neřeším to, prostě u mne to je normální stav těchto motorů Tsi EA 111. Jinak s výkonem a spotřebou naprostá spokojenost. Motor je to jinak jednoduchý a myslím si, že až na ten rozvodový mechanismus celkem odolný a měl by vydržet. Olej měním pravidelně po roce (zpravidla za rok najedu cca 11-12.000 km) a rozvody pokud nebudou rachotit více, tak preventivně nechám vyměnit při 120.000 km. Motor je stejně jako auto rok výroby 2014 ( čili jeden z posledních TSi EA 111) a při záruce se přetěsňovalo víko rozvodů, kde po asi 1/2 roce provozu začal kapat olej. Na tuto závadu byla vydánaTPI, v servisu se ani nedivili, že prý tato poslední Tsíčka tím byla postižena, prý vinou nedodržení montážní technologie. Ještě mě tak napadlo, a to i pod vlivem jiných diskusí zde na fóru, že při výměně oleje v motoru taky vždy vytáhnu ten napínák a properu ho v technickém benzínu, aby se v něm snad uvolnily případné nečistoty ze znečištěného oleje. To mě jen tak napadlo, protože prvních 1000 až 2000 km po výměně oleje, rachot rozvodů vždy ustal a až pak to opětovně začalo. U úplně fungl nového motoru to začalo občas rachtat až po najetí asi 5000 km.
  9. DušanV

    Citigo-e / Citigo E

    Tak po přečtení tohoto článku opravdu nevím, jestli připravované E-Citigo vydrží dlouho , nebo popř. jestli i normální benzínová Fabia vydrží. Opravdu chmurné vyhlídky. http://www.autoforum.cz/predstaveni/oba-nejmensi-vw-jsou-mrtve-rika-sef-automobilky-pravidla-eu-jim-nedovoli-zit/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  10. DušanV

    Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)

    Cenový rozdíl v ofiko ceníku Škodovky je 20.000,- Kč u Fabie, u Citiga je to myslím cca do 10.000,- a to je prosím u stejných motorů. !!! No zajímavá cenová politika. Jako že máš např. na Citigo tak zaplať např. za stropní lampičku třeba 1000, Kč, máš na Octavii, tak zaplať za stejnou lampičku 2000,- Kč, máš na Superba, tak zaplať za stejnou lampičku 3000,- Kč. Klasický kapitalismus, budem to zkoušet, dokud zákazník to bude akceptovat !!! Jinak ten originální SW jde bokem určitě přehrát i u autorizovaného prodejce. Lidé byli a jsou vždy úplatní, aspoň já se vždy nějak domluvil, ale nemůžeš přijít přímo do přejímací kanceláře, tam mohou být i kamery. Je to společensky asi blbé, ale je to tak. Škodovku mám rád, ale pěkně nás někdy natahuje, takže co bych ji to nějak nevrátil.
  11. DušanV

    Škoda SCALA

    No nesouhlasím s tebou. Dnes je člověk mladý, zdravý a v pohodě vydělává. Na stáří jseš starý, nemocný, nevyděláváš, nebo nemáš tu možnost a taky si chceš toho života ještě nějak užít a nějak se dopravovat . Takové situace hodně vidím u starších lidí ve svém okolí. Tak proto řešíš, jestli Ti eventuelně motor vydrží. No a jestli jako důchodce najedeš ročně 5000-6000 km a staráš se trochu o kastli, tak by Ti auto mohlo vydržet hodně dlouho. Člověk v mládí, ve středním věku, ve stáří, zdravý, nemocný, vždy uvažuje úměrně své situaci. Takže proto Scala zatím ne a raději něco menšího, ale kvalitního a něco, co vydrží. I když v dnešní době plné elektronických vychytávek, nevím jak tato technologie vydrží třeba těch 15 roků? Omlouvám se, asi jsem taktéž již mimo téma, ale Scale fandím, škoda, že o výbavě Active se zatím neuvažuje. Čím jednodušší výbava, tím míň se toho může pokazit. Divili by jste se ,kolik lidí dnes chce a kupuje co nejjednodušší auto a není to jen kvůli financím!
  12. DušanV

    Škoda SCALA

    No to určitě si "obyčejný " důchodce nekoupí. Já jsem obyčejný předdůchodce ( za 2 roky se na to plánovaně vykašlu) a uvažuji o svém posledním novém autu na tzv. dožití. Pohodové peníze v současnosti vydělávám, ale co pak dál v důchodě ? Než teď za poslední peníz koupit Scalu za cca přes 400.000,- Kč, a pak se kousat do rtu, tak koupím radši Fabii o 100.000,- Kč levněji, popř. Citigo o 150.000,- Kč levněji a zbytek si dám na přilepšení důchodového věku. Ojetá auta jsem v životě nekupoval - po zkušenostech blízkých známých. A pracovat v důchodě rozhodně nebudu, život a zdraví mám jen jedno, za těch 40 let v nepřetržitém provozu je toho dost. Takže závěr: Scala určitě není auto pro obyčejného důchodce, který si chce užít i jiné radosti života.
  13. DušanV

    Motor 1.0 MPI (44 a 55 kW)

    Tak dle čerstvé dnešní zprávy ze Škoda AUTO informační linky má naběhnout výroba FL Fabie (s novou emisní zkouškou) s motorem 1.0 MPI 44 kW v 6. týdnu 2019. Taky o ni uvažuji pro svou drahou polovičku a popř. po uplynutí záruky nechat eventuelně přečipovat na 55 kW a tím snad ušetřit těch 20 000,- Kč za jiné uspořádní nul a jedniček v motomanagementu auta. I když asi to má lepší polovička na to její ploužení mezi dědinami ani nebude potřebovat. 😏
  14. DušanV

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Souhlas, dobrej názor.
  15. DušanV

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Jojo,každý máme svůj názor na věc a o tom to všechno je
×