Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

DušanV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    79
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

16 Dobrá

O uživateli DušanV

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

1 210 zobrazení profilu
  1. DušanV

    Okno vyjíždí ven mimo ram

    Tak jak si dopadl WHITE-CZ s tím oknem. Už to máš opraveno?
  2. DušanV

    Škoda E-Citigo

    Tak prodejce Škoda v Olomouci mi zase řekl, že podle jeho informací by se Citigo v benzínu mělo vyrábět cca min. další 2 roky, tj. zatím asi do konce roku 2020. Má to svou logiku, vždyť přeci pokud se dobře pamatuji, tak v roce 2016 a 2017 byl jakýsi -takýsi malý facelift a zatím vždy po faceliftu se dané modely vyráběly tak 3-4 roky dále. Přeci neudělám tzv. dílčí modernizaci na 1-2 roky a utrum ?
  3. DušanV

    Teplota chladící kapaliny

    No nevím, řekl bych, že termostat logicky při určité dané teplotě otevře kompletně celý chladící okruh mezi motorem a hladičem a dále se mísí ohřátá voda v bloku a hlavě motoru s chladnější vodou v chladiči. Takže Ti spadne teplota níže a při další jízdě se postupně ohřívá celý okruh chladící kapaliny a teplota opět stoupá. Moje úvaha vyplývá z obecné logiky chladícího okruhu automobilu, ale je možné že F III má specifický okruh chlazení, takže místní odborníci mají možnost mě opravit.
  4. DušanV

    300.000 km Klub Roomsteru

    No odhadl bych to tak na Hyundai ix20 ????
  5. DušanV

    Zadní nárazník Fabia II 2009

    Já jsem si v roce 2007 objednával na krátkou, novou Fabii II originál tažné, přímo při výrobě nového auta. Prodejce mi tehdy řekl, že originál tažné (dle konfigurátoru) se na výrobní lince nedělá, ale vždy se domontovává až u prodejce, i s tím vyřezáváním otvoru do nárazníku. Měli na to speciální vyřezávací šablonu a byl jsem u toho osobně přítomen, když mi to dělali, je to jednoduché, ale musíš mít ten přípravek. Jinak doma ručně např. lupénkovou pilkou apod., ale to bude dost pracné. Takže podle mne náhradní díl zadního nárazníku s otvorem na tažné zařízení na Fabii II se asi nedodává. Ale nemám přístup do ETKY, takže jen uvažuji dle mých zkušeností.
  6. DušanV

    Opakovaně nesvítí zadní světlo

    Co to bylo za mechanika, že ti tam dával pojistku s vyšší proudovou hodnotou 10 A ? Předepsaným hodnotám pojistek odpovídají taky příslušné elektrické obvody a jejich vodiče s danými průřezy. Pokud tam dáš pojistku o vyšší proudové hodnotě, tak se taky může stát, že ti nepraskne pojistka, ale může se přetavit vodič a tím taky (i když s malou pravděpodobností) může dojít k požáru. Radím takové věci moc nedělat, v dnešních autech, mi připadají některé vodiče hrozně poddimenzované, tak ať nezahoříš!!!! Jinak co to bylo ze servis, když ti pořád jenom mění pojistky a žárovky a neměří obvody, pak by na to přišel! Doufám, že to nebyl autorizovaný servis Škodovky, i když bych se zase tak moc nedivil, je to o člověku, na kterého narazíš. Místy je to děs a hrůza, co tam mají za mechaniky = vlastní zkušenost. Někde se poptej mezi známými, kde je servis s dobrým autoelektrikářem, tohle by měl v pohodě vyřešit, na dálku je těžko radit ( může to být zkrat, pronikání vlhkosti, důsledek nekvalitní montáže ve výrobě auta, prostě cokoliv).
  7. DušanV

    Doraz řízení

    No to je tedy prasárna. Buď to dělal naprostý diletant, nebo musel být ožralej jako prase. To se tedy jen tak nevidí !!!!! Přirovnal bych to tak k něčemu takovému, jako např. vypustit úmyslně brzdovou kapalinu a poslat s tím řidiče na závodní okruh, třeba se nám ani nezabije !!!! ☠️☠️☠️
  8. DušanV

    Zimní pneu

    Ony Ty Polarisky 5 po určitém zajetí prý ztichnou, aspoň tak jsem to vygooglil dle prvních zkušeností nových majitelů.
  9. DušanV

    Zadní podběhy

    Paráda, tak se se fabrika konečně rozhoupala? Doufám, že tímto krokem nedojde k opětovnému zdražení základních verzí. 😋🙄
  10. DušanV

    Citigo - druhá fáze faceliftu

    Tak již v konfigurátoru Škodovky je také Citigo. Samozřejmě základní ceny opět o něco vyšší, pokud jsem dobře zaregistroval tak o 2000,- Kč. Ale zvedli se i ceny některých příplatkových položek.
  11. DušanV

    Citigo - druhá fáze faceliftu

    Nemáte někdo pojem jak je to s Citigem? Na webu škodovky již druhým dnem pořád opravují konfigurátor vozů, a různé typy Škodovek zde miznou a znovu se objevují, ale za celou dobu se Citigo ani jednou neukázalo. Doufám, že to není jeho úplný konec! To by mě mrzelo, slíbil jsem ho v průběhu příštího podzimu 2019 partnerce v novotě s veškerým pojištěním 😏😏
  12. DušanV

    klepot studeneho motora 1,2 tsi 66 kw

    To jsou celkem normální zvuky čtyřválcových Tsi motorů. To bych neřešil. Tříválce Tsi neznám, ale HTP taky nebyla žádná labutí píseň. Jinak to hrčí a řinčí při studeném startu, jinak při teplém, jinak U Tsi motorů s rozvodovým řetězem, jinak u řemene. Buďte v klidu, tohle jsem dříve taky chtěl řešit, ale z těch různých pazvuků bych se snad mohl zbláznit. Pokud Vám tam nehrká vytahaný rozvodový řetěz ( a to by měl poznat i technický antitalent, protože je to neustálý kravál jako třeba při hromadném rozbíjení porcelánu), tak praktikujte Josefa Švejka "To chce klid"
  13. DušanV

    Chyba lambdy?

    Ahoj. Nejsem odborník na diagnostiku Škodovek, ale dám malou radu. Třeba se můžeš dle toho řídit (pokud budeš mít tu možnost), nebo taky ne. Podle mne je nejlepší si najít člověka, který se zabývá výhradně opravami Škodovek, nejlépe jen mechanikou a elektronikou pohoných jednotek (čili má pravděpodobně úzkou specifikaci a dle referencí známých lidí tomu opravdu rozumí a umí) a ten si s takovýmito problémy bude mít chuť a čas pohrát a vyřešit je. Diagnostika je schopna ledacos napovědět, ale je to jen program naplněný daty s určitým omezením kapacity algoritmů. Nemůže, a ani neumí uvažovat logicky jako fundovaný a ochotný automechanik. I když hodně dnešních automechaniků tu selskou logiku jaksi neumí použít. Pouhá výměna dílů dle hlášení diagnostiky je zpravidla u mnoha dnešních pracovníků autoservisů ( i autorizovaných) cesta do cenového pekla pro samotného zákazníka. Sám mám podobnou zkušenost s vadnou lambda sondou na mém voze. Tam to ale bylo obráceně, tedy 3 x jsem se vrátil do stejného autorizovaného servisu a neustále je otravoval , než na vadnou sondu přišli, no a 3 x jsem zbytečně platil cca po 1200,- Kč za zbytečné práce a to naštěstí nezkoušeli a nevnucovali mi výměnu zbytečných a drahých dílů. Je to umnění takového automechanika najít, ale věř že jsou. Já takového znám, ale nesmím se o něm bohužel zmínit, a to na jeho výslovné přání. Takové opravy a diagnostiku dělá doma jako koníčka (a není to jeho hlavní práce na uživení rodiny) a nemíní prý být vůbec znechucen návalem práce, když to tzv. autorizovaní mechanici neumí, nebo nechtějí, nebo nemají možnost a ochotu umět a to třeba i tím, že jsou tímto druhem práce denně zavaleni a to i z důvodu dnešní složitosti, nekvality a nevyzrálosti elektroniky aut. Ale to je spíš otázka na úředníky EU, proč tomu tak je ??? Přeji kolegům co mají tyhle neustálé potíže s dnešními auty , hodně úspěchů v možnosti najít takového člověka co tohle umí. Je to pomalu vymírající druh, bohužel...........
  14. DušanV

    při startu rány z motoru a nelze nastartovat

    No a proto je na webu Škodovky odkaz, kde si zadáš VIN kód svého auta a vyjedou Ti všechny svolávací akce pro tvoje auto. Škodovka vždycky ( tímto hlavně VW) dělala mrtvého brouka. Toto je taková náhradní cesta jak se k těm svolávačkám dostat.
  15. DušanV

    Fabia III Facelift

    ski1961 asi máme pravdu obá dva. Na počítači partnerky mi to ukazuje nový ceník ze dne 19.10.2018, no a na mém počítači mi to ukazuje starý ceník ze dne 7.9.2018 ??? To jsem z toho pěkný jelen, kde je chyba ?
×