Přejít na obsah

ferokulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    210
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ferokulda

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

51

Popularita

  1. Zdravím. Než se pojedu zeptat do nějaké opravny autoskel, myslíte, že toto poškození půjde opravit zatmelením (zacelením), nebo je to na výměnu? Velikost cca 2 cm.
  2. Vepředu dávám zvedák s gumovou podloužkou pod nápravu pod šroub a nikdy žádný problém.
  3. Já zvedám vepředu za ramena a vzadu za nápravu (zvedák doprostřed a zvednou se obě kola najednou). Nevšiml jsem si žádné deformace ani rozhození geometrie.
  4. Zdravím. Lze v Amundsenu nějak aktualizovat software (firmware), případně jak (přes WiFi, nahrát na USB)? Stejně tak aktualizovat loga rádií? Případně kde se to stahuje? Mám verzi 0475. Díky.
  5. MiroslavsIII: A vytáhnout sledovací kablík u baterie se ti nechce? Kromě start-stopu tím i vyřadíš ještě stupidnější inteligentní nabíjení.
  6. Myslím, že u Fabií před faceliftem šlo nakódovat napětí, aby byl start-stop deaktivovaný. Po faceliftu už to nelze.
  7. ferokulda

    Husteni pneu

    Jezdím v 99 % případů sám a hustím jak zimní 15", tak letní 17" pneu vepředu na 2,3 a vzadu 2,2 baru.
  8. ferokulda

    Brzdy

    Aha, já myslel, že náboj je tam nějak nalizovaný a že by se muselo při sundání měnit i ložisko. Tak to ten plech teda při příští inspekci vyměním. Díky.
  9. ferokulda

    Brzdy

    shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
  10. ferokulda

    Brzdy

    Každoroční jarní procedůra 🙂: - Umytí podvozku na rampě wapkou. - Celé auto na špalky, sundání plastových podběhů. - Vymytí podběhů wapkou. - kompletní rozborka, vyčištění, namazání a sborka brzd. Na rok zase klid 🙂.
  11. Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
  12. Clerfayt: Jaký máš Fabii rok výroby, že to softwarově šlo? A máš inteligentní dobíjení deaktivované úplně, nebo jen nějak potlačené (myslím, že to šlo potlačit, když se zapnuly světla).
  13. Souhlas s McMatej, měřil jsem napětí také a sejné hodnoty při připojeném a odpojeném kablíku. Ano, u aut, kde to lze pořešit diagnostikou, klidně, ale kde to nelze (u mě Fabia III 2019 už nelze) je nejlepší odpojit kablík.
  14. Žádné takové potencionální problémy U Fabie nehrozí. Akumulátor se udržuje stále nabitý (pokud už není nadobro zničený start-stopem).
  15. Nejlepší a nejjednodušší řešení je vytahnout kablík u baterie. Sice to potom občas napíše hlášku o závadě start stop, ale zároveň se tím deaktivuje inteligentní nabíjení.
×
×
  • Vytvořit nový...