Přejít na obsah

ferokulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    192
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ferokulda

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

44

Popularita

  1. Díl už jsem objednal, ten plošný spoj už v tom pravděpodobně bude. Diagnostiku zkusím, ale na 99 % to bude tím plošným spojem, i na tom zahraničním fóru o tom píší. Opravovat to nebudu, i když jsem s páječkou kamarád, nechci to případně rozebírat znovu, kdyby oprava nebyla úspěšná. Co jsem zatím pochopil, tak to zlobí u roku výroby kolem 2019 (což mám i já), tak snad ten nový díl bude mladšího datumu výroby. Dám vědět, až to vyměním.
  2. Tak jsem byl v autorizáku, zda tam dohledají ten pojistový box s tím plošným spojem a bohužel nenašli. Obrázek tam měli v ETCE stejný, co jsem sem vložil já. Lze objednat ten pojistkový držák (číslo 21 na obrázku, kód 6C0 941 824), ale plošný spoj není součástí. Tak teď babo raď 🙁.
  3. ExecutedDonut: Aha, na Škoda dílech celej ten blok asi nemají (nebo jsem ho nenašel), takže budu muset zajít do autorizáku, snad mi ho tam podle VINka objednají. Ty jsi měl také ten stejný problém, žes to rozebíral?
  4. ExecutedDonut: Díky ti. Ten plošnej spoj se prodává samostatně, nebo je součástí toho držáku pojistek? Neznáš jeho katalogový kód? Asi si to už rozebíral, předpokládám tedy, že to nebude těžké vyměnit ten plošňák (předpokládám, že bude nutné odpojit baterku).
  5. Našel jsem v ETCE obrázek té pojistkové skříně. Nevím tedy, zda je vada v držáku pojistek, nebo v nějakém relátku (předpokládám spíše v relátku), ale dle obrázku by relátka měli jít měnit samostatně.
  6. Tak jsem našel úplně stejný problém u Rapida a že to způsobuje pojistková skříň v motorovém prostoru (jsou tam zalitá nějaká relátka a ty jsou zřejmě vadná). Otázka zní, je pojistková skříň u Rapida a Fabie stejná? Tedy nelze vyměnit jen relátka, ale musí se měnit celá pojistková skříň?
  7. Zdravím. Už 2x jsem měl problém nastartovat, vždy v takto mrazivějším počasí. Prvně asi před 14 dny. Zapnu zapalování, normálně nastartuju, ale po cca 2 vteřinách motor chcípnul a na palubovce se ukázaly všechny možné závady (tlak v pneu, ECS...). Po vypnutí a zapnutí zapalování již auto normálně nastartovalo a vše v pořádku. Podruhé dnes, to již po zapnutí zapalování se ukázala závada ESC a startér se ani nespustil. Asi 3x jsem musel zapalování vypnout/zapnout a pak šlo nastartovat. Fabia III, 2019 (facelift), 1.0 TSI 81 kW. Akumulátor je sice původní, ale dle mě v pořádku, mám odpojený kablík pro inteligentní nabíjení a občas ho dobiju externí nabíječkou (zrovna nyní v sobotu). Samotný startér točí normálně a motor chytne ihned. Setkal jste se s tím někdo? Díky.
  8. LosDavos: Měnil si silentbloky i na motoru, nebo jen na převodovce? Je to složité je vyměnit?
  9. MIgráček: Souhlas. Pokud chceš exponovaný místa co nejlépe ochránit, nech nalepit folii (přední nárazník, kapota, hrana střechy, zpětná zrcátka). Jsou folie se zárukou 10 let a nepoškrábeš je ani ocelovym kartáčem (sám jsem to zkoušel).
  10. Reklamace se na toto samozřejmě nevztahuje. Kup si lakovou tužku a zakápni, popř. si někde nech na tyto exponovaná místa nalepit PPF folii. I když se za nikoho nelepíš, nějaký kamínek může i tak přiletět, hlavně teď v zimě.
  11. ferokulda

    Rozvody

    Icino: Po 10 letech nebo cca 200 000 km se doporučuje jen kontrola, ale záleží na tobě.
  12. Zdravím prátelé. Dovolil bych si obnovit téma. vybírám nějaký účinný ultrazvukový odpuzovač kun do automobilu. Požadavky: - Provoz na autoakumulátor nebo normální baterii (ale s dlouhou životností). - Aby uměl odpuzovač náhodně měnit ultrazvukový signál (aby si na to kuny nezvyknuly). Vybral jsem zatím: Deramax - provoz na baterii, která by měla vydržet rok. Format1 - zde se mi líbí, že se zapíná podle palubního napětí, vypnutý motor = zapnutý odpuzovač, nastartovaný motor = vypne se. Máte s těmito, nebo jinými odpuzovači zkušenosti?
  13. Zdravím. Obnovil bych své téma, Je vhodné po 5ti letech vyměnit chladící kapalinu? Předpokládám, že časem degraduje a ztrácí své vlastnosti (asi ne mrazuvzdornost, ale antikorozní vlastnosti). Nebo bez problémů vydrží třeba 10 let? Díky.
  14. Pavel_RB: Jaký je důvod nahradit originální těsnění měděným? Nesetkal jsem se s tím, že při utáhnutí na moment by olej kapal.
  15. Také mám po faceliftu, tedy s filtrem. Od výroby byl 0W20, při prvním servisu dali 0W30 a já s tím pokračuju (Shell). Na první TK emise též naprosto v pořádku (do benzinu dávám VIFko).
×
×
  • Vytvořit nový...