Přejít na obsah

ferokulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    202
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ferokulda

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

49

Popularita

  1. ferokulda

    Brzdy

    shrek_85: To máš s hezkym stavu, kotouče i třmeny - natřený nějakou barvou? Koukám, že nápravy taky ošetřený nějakym ochrannym nástříkem. Co soudruzi za mě nedomysleli je, že vzadu nelze jednoduše vymontovat ochranný plech kotoučů a vyměnit (když je už orezlý), jako vepředu, musel by se kvůli tomu sundat náboj.
  2. ferokulda

    Brzdy

    Každoroční jarní procedůra 🙂: - Umytí podvozku na rampě wapkou. - Celé auto na špalky, sundání plastových podběhů. - Vymytí podběhů wapkou. - kompletní rozborka, vyčištění, namazání a sborka brzd. Na rok zase klid 🙂.
  3. Karel z HK: Nějaký matky pro svíčky se prodávají? Svíčka má asi jemnější závit, než klasická matka. To jde poznat pohledem, zda zavity na svíčkách začínají ve stejném místě. Na origo svíčkách by to tak mělo být. Elektrody na svíčce se pomalu "opalují", proto je předepsaná výměna. Důležitější je podle mě ten kilometrový parametr, než časový. Když budeš mít za 5 let najeto třeba 30 000 km, asi se nic nestane, když se nevymění.
  4. Clerfayt: Jaký máš Fabii rok výroby, že to softwarově šlo? A máš inteligentní dobíjení deaktivované úplně, nebo jen nějak potlačené (myslím, že to šlo potlačit, když se zapnuly světla).
  5. Souhlas s McMatej, měřil jsem napětí také a sejné hodnoty při připojeném a odpojeném kablíku. Ano, u aut, kde to lze pořešit diagnostikou, klidně, ale kde to nelze (u mě Fabia III 2019 už nelze) je nejlepší odpojit kablík.
  6. Žádné takové potencionální problémy U Fabie nehrozí. Akumulátor se udržuje stále nabitý (pokud už není nadobro zničený start-stopem).
  7. Nejlepší a nejjednodušší řešení je vytahnout kablík u baterie. Sice to potom občas napíše hlášku o závadě start stop, ale zároveň se tím deaktivuje inteligentní nabíjení.
  8. Nejlepší by bylo sehnat někoho, kdo dělá detailing a nechat to strojně vyleštit. Sám bez leštičky to podle mě nevyřešíš.
  9. Suri: Tak jsem provedl diagnostiku a nějaké chyby tam byly, pokud nějaké z nich poznáváš? Díky. Log.txt
  10. suri.: Ty už si tento problém řešil? Co nelze rozebrat rozumně?
  11. Díl už jsem objednal, ten plošný spoj už v tom pravděpodobně bude. Diagnostiku zkusím, ale na 99 % to bude tím plošným spojem, i na tom zahraničním fóru o tom píší. Opravovat to nebudu, i když jsem s páječkou kamarád, nechci to případně rozebírat znovu, kdyby oprava nebyla úspěšná. Co jsem zatím pochopil, tak to zlobí u roku výroby kolem 2019 (což mám i já), tak snad ten nový díl bude mladšího datumu výroby. Dám vědět, až to vyměním.
  12. Tak jsem byl v autorizáku, zda tam dohledají ten pojistový box s tím plošným spojem a bohužel nenašli. Obrázek tam měli v ETCE stejný, co jsem sem vložil já. Lze objednat ten pojistkový držák (číslo 21 na obrázku, kód 6C0 941 824), ale plošný spoj není součástí. Tak teď babo raď 🙁.
  13. ExecutedDonut: Aha, na Škoda dílech celej ten blok asi nemají (nebo jsem ho nenašel), takže budu muset zajít do autorizáku, snad mi ho tam podle VINka objednají. Ty jsi měl také ten stejný problém, žes to rozebíral?
  14. ExecutedDonut: Díky ti. Ten plošnej spoj se prodává samostatně, nebo je součástí toho držáku pojistek? Neznáš jeho katalogový kód? Asi si to už rozebíral, předpokládám tedy, že to nebude těžké vyměnit ten plošňák (předpokládám, že bude nutné odpojit baterku).
  15. Našel jsem v ETCE obrázek té pojistkové skříně. Nevím tedy, zda je vada v držáku pojistek, nebo v nějakém relátku (předpokládám spíše v relátku), ale dle obrázku by relátka měli jít měnit samostatně.
×
×
  • Vytvořit nový...