Přejít na obsah

ferokulda

Uživatel
  • Počet příspěvků

    184
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ferokulda

  1. MIgráček: Souhlas. Pokud chceš exponovaný místa co nejlépe ochránit, nech nalepit folii (přední nárazník, kapota, hrana střechy, zpětná zrcátka). Jsou folie se zárukou 10 let a nepoškrábeš je ani ocelovym kartáčem (sám jsem to zkoušel).
  2. Reklamace se na toto samozřejmě nevztahuje. Kup si lakovou tužku a zakápni, popř. si někde nech na tyto exponovaná místa nalepit PPF folii. I když se za nikoho nelepíš, nějaký kamínek může i tak přiletět, hlavně teď v zimě.
  3. ferokulda

    Rozvody

    Icino: Po 10 letech nebo cca 200 000 km se doporučuje jen kontrola, ale záleží na tobě.
  4. Zdravím prátelé. Dovolil bych si obnovit téma. vybírám nějaký účinný ultrazvukový odpuzovač kun do automobilu. Požadavky: - Provoz na autoakumulátor nebo normální baterii (ale s dlouhou životností). - Aby uměl odpuzovač náhodně měnit ultrazvukový signál (aby si na to kuny nezvyknuly). Vybral jsem zatím: Deramax - provoz na baterii, která by měla vydržet rok. Format1 - zde se mi líbí, že se zapíná podle palubního napětí, vypnutý motor = zapnutý odpuzovač, nastartovaný motor = vypne se. Máte s těmito, nebo jinými odpuzovači zkušenosti?
  5. Zdravím. Obnovil bych své téma, Je vhodné po 5ti letech vyměnit chladící kapalinu? Předpokládám, že časem degraduje a ztrácí své vlastnosti (asi ne mrazuvzdornost, ale antikorozní vlastnosti). Nebo bez problémů vydrží třeba 10 let? Díky.
  6. Pavel_RB: Jaký je důvod nahradit originální těsnění měděným? Nesetkal jsem se s tím, že při utáhnutí na moment by olej kapal.
  7. Také mám po faceliftu, tedy s filtrem. Od výroby byl 0W20, při prvním servisu dali 0W30 a já s tím pokračuju (Shell). Na první TK emise též naprosto v pořádku (do benzinu dávám VIFko).
  8. Také jsem nedávno měnil svíčky, kupované též ve Škoda dílech, NGK 04E 905 602. Původní byly směrované přibližně na tu šestou hodinu, nové po utažení někde mezi šestou a devátou hodinou. Nemusí to být zcela přesně směrované na tu šestou, je tam nějaké rozmezí (ve stupních). Záleží také, jak kvalitní (kalibrovaný) je momentový klíč, kterým se to utahuje. Na chodu motoru nepozoruji vůbec žádné změny od výměny svíček.
  9. Asi by to nevadilo, ale pokud ti tam 5 let dávali 5W-40, asi bych v tom pokračoval.
  10. tom01: A když jsi tu gumu takto upravil a zámek utáhnul na původním místě, tak když zavíráš dveře, je slyšet, že to je tlumenější?
  11. Kde jste tu gumu do zámku kupovali? V Autokelly nejsou skladem, na Škoda dílech nelze podle čísla 4M0 837 087 nalézt. Přímo u VW dealera? Deawon: Ta guma na třmen má jaké objednací číslo?
  12. Deawon: Ty jsi ty zámky povoloval, když jsi tam ty gumy instaloval? Myslíš, že by tam šli nasadit i bez povolování?
  13. Zdravím. Mám Fabii III facelift s patrně stejnými či podobnýmu zámky, jako Rapid. Kolem zámku ve dveřích a plechem je mezera. Půjde tam ta guma nasadit bez jejich povolování?
  14. Johank Jojanka: Co jsem vyčetl, je to normální klasický akumulátor. Není to EFB ani AGM. Pokud máš v autě inteligentní nabíjení (funkční), moc dlouho ti tam nevydrží.
  15. Zdravím. Nevím, jestli zde již toto téma je. Lze vyměnit chladící kapalinu u 1.0 TSI v domácích podmínkách? Je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí, přístroj? Mám diagnostiku (VAG-COM), pokud je třeba. U 1.0 MPI jsem si ji vyměnil sám, tam to nebyl problém. PS: Na to, že je chladící kapalina doživotní, jak hlásá Škodovka, nehraju 🙂.
×
×
  • Vytvořit nový...