Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

ferokulda

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Příště neodpojuj baterku, myslím, že u takových věcí jako je instalace plašiče, je to zbytečné 🙂.
  2. ferokulda odpověděl na Bikes's téma v Exteriér
    Je tam asi nalepená nějaká průhledná folie (pásek). Já bych ty spáry ničím nevystříkával, na vosk se akorát budou lepit nečistoty ještě více, ale pokud se ti to osvědčilo. Jinak pro auto (podvozek a ty dutiny) je dle mě nejhorší dlouhodobé parkování na trávě (kvůli vlhkosti).
  3. ferokulda odpověděl na Bikes's téma v Exteriér
    Podle mě mají všechny dnešní auta ošetřené dutiny, záleží jak kvalitně. Proto je vhodné je nechávat ošetřit pravidelně znova, třeba 1x za 5 let (kdo si plánuje nechat auto dlouhodobě). Stejně tak ihned řešit tu korozi ve spáře blatník-nárazník. suri.: U takové Fabie II uměly prahy vyhnít zevnitř, tedy pravidelné voskování důležité je.
  4. ferokulda odpověděl na Bikes's téma v Exteriér
    Tohle místo koroze ji typická bolísta Škodovek. Není to tloušťkou laku, ale jak se do spáry nárazník-blatník dostane prach a nepořádek, tak to působí abrazivně. Mikrovibracema se lak postupně prodře a rezne to od lemu blatníku nahoru. Kdybys zadní nárazník sundal, viděl bys, že lem je rezavej. Je divný, že sis toho nevšimnul ty, nebo servis při pravidelný prohlídce dřív, tohle nějakou dobu trvá, než to dojde takhle daleko.
  5. U mě na to počasí vliv mělo. Při těch mínusových teplotách mi to blbnulo několikrát, od té doby ani jednou.
  6. U mě se to prvně projevilo minulou zimu a je to rok výroby 2019. Ale blbnulo to až tak při -10 °C a níž, jinak ne.
  7. Zdravím. Abych to zde uzavřel, jsem po opravě (snad 🙂). Vyměnil jsem jen ten plošný spoj s relátky za nový, protože mi kabely z držáku nešli vypinovat. I když na to mám vypichováky, nešlo mi to a nechtěl jsem to nějak zničit, tak jsem z nového držáku vyndal plošný spoj a vyměnil za starý. Funkčnost zjistím až v zimě v mínusových teplotách.
  8. Prý ani 2,5 l by ničemu nevadilo říkal p. Sixta. Myslím, že vyteklo vše co tam bylo. I jsem si do auta na chvíli sednul, aby bylo najkoněný na stranu řidiče a už ani kapka. Je nutné vyndat akumulátor a jeho držák, nic složitého, práce na půl hodiny. Aspoň jsem vyčistil ten držák, byl tam napadanej bordel.
  9. Tak mám olej vyměněný. Vyteklo ho cca 1,8 l + nějaký ztráty jak to bryndalo, stav oleje viz fotka. Zpět jsem nalil 2,3 l. K tomu hornímu čepu je trochu horší přístup, zavazí tam silentblok motoru. Jinak p. Sixta říkal, že by stačilo olej vyměnit až při 120 000 km.
  10. Tome, máš pravdu, omlouvám se. Jeden šroub je vlevo zboku - vypoušťák, ten je níže a druhý vpravo z boku - napoušťák/kontrolní. Vyndal jsem tedy ten vypoušťák a ještě trocha oleje vyteklo, nechávám odkapat. Fotka 1 je čep + vypoušťák, fotka 2 je napoušťák/kontrolní.
  11. @tom01Já tam klasický vypoušťák (na spodku převodovky) nemám, jen ten kontrolní šroub zboku vlevo na převodovce. A ten si myslím, že vyndavat nemusím, ten čep vidličky je níže. Je tam k tomu šroubu horší přístup kvůli přední nápravě, nejde tam moc dát ráčna. Vypustil jsem to jen tou vidličkou, trošku to bryndalo, ale nic hrozného. Jinak jsem zkusil zavolat p. Sixtovi a ten mi také řekl, že kontrolní šroub (zboku) se vyndavat nemusí, má-li převodovka výpustný šroub (zespoda), tak ten ano. Množství pro 6kvalt cca 2,3 - 2,4 l, větší množství prý nevadí. Napouštět budu přes tu horní vidličku.
  12. Tak jsem se do toho pustil. Zatím jsem převoďák vypustil tím čepem vidličky a nechávám vykapat. Je skutečně nutné vyndavat i ten výpustný/kontrolní šroub? Vyteče přes něj ještě nějaký olej? Nejnižší bod na převodovce je asi ten čep.
  13. Tak dnes jsem olej i těsnící gumičky zakoupil a v dohledné době se do toho pustím. Spojím to s výměnou motorového oleje a budu-li muset vyndat akumulátor, tak s výměnou držáku pojistek (je tam nějaký studený spoj/vadné relátko) 👍.
  14. @DendoooTo by mě také zajímalo, ale v tom odkaze pan Sixta píše: Prosím všechny, kteří technicky nerozumí převodovce, ať nevymýšlí nějaké za aretování řazení aretačním kolíčkem ale normálně (nejníže položený čep) 1 spodní čep demontuje - NIC se nemůže v převodovce stát...
  15. @suri.Nalil jsi tam přesně 2 l oleje, máš tedy pětikvalt? Mám 6tikvalt a tam by mělo přijít více oleje (2,3 l), tedy o flašku více budu muset koupit 🤕.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.