Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    22 témat v tomto fóru

      • 9 odpovědí
      • 393 zobrazení
      • 61 odpovědí
      • 12 355 zobrazení
      • 51 odpovědí
      • 12 982 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 3 331 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 480 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 792 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 575 zobrazení
    1. Řazení zpátečky

      • 53 odpovědí
      • 5 661 zobrazení
      • 41 odpovědí
      • 10 382 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 3 765 zobrazení
    2. Konec downsizingu ?

      • 21 odpovědí
      • 2 657 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 32 499 zobrazení
    3. spojka

      • 4 odpovědi
      • 3 440 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 2 280 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 2 538 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 942 zobrazení
    4. kovový zvuk - DSG

      • 24 odpovědí
      • 3 722 zobrazení
    5. Zpátečka v kopci

      • 27 odpovědí
      • 6 599 zobrazení
    6. Převodovka - řazení 6.st.

      • 12 odpovědí
      • 2 357 zobrazení
    7. Cvakání od spojky

      • 3 odpovědi
      • 2 861 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 4 712 zobrazení
    8. Výkon nového auta

      • 13 odpovědí
      • 5 328 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Kdo chce, už si umí virtuálně prohlídnout verzi Active :-)
      • Bunicek: Je to zvlastni, Ambition má v Německu v základu litá kola, zadní el. okna, zadní parkovací senzory, multifunkční volant, zadní repro. Style u nich nema prakticky zadnou cenovou vyhodu a je oproti nasi chuda.   Situace, kdy u nas jednu dobu nemelo prakticky smysl kupovat vyssi vybavy se dost zasadne otocila. S treti generaci Fabie se naopak zacala vracet praxe, kdy nejvyssi standardni vybava byva "nejvyhodnejsi" a obsahuje velkou porci vybavy s relativne nizkym priplatkem.
      • Ceník a po slevách - jasný, ale Auris je za ceníkovou cenu, Leon x-desítek sleva. No hlavně jít teď objednat Scalu, při minulém velkooběru aut, nebo sleva známého, těžko někde dají víc jak desítku.. Já měl na Fabii 8% při keši, auto na trhu 9 měsíců, ale měl jsem známé.  Displej ve výšce rozkroku měla O1, F1 i Superb1, třeba ve F3 se mi ten Swing daleko více líbí, prostě tam padne do palubky a ne jako v i30 a mercedech nahoře.
      • Přesunuto do správné sekce => Octavia II. To může být cokoli - regulace turba například, nebo nějaký výpadek v zapalování. Bez diagnostiky není šance závadu identifikovat.
      • presne v nom som sedel v Galante.. aj by som vzal ale nema vegy 19", stresne okno a virtual cockpit.. s tymto vsetkym som objednal aj tak este o 2 tisic lacnejsie ako tento..
    ×