Motor

Vše o motoru, převodovém ústrojí a výfucích, poruchy, úpravy

    20 topics v tomto fóru

      • 51 odpovědí
      • 10 152 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 2 680 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 538 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 2 351 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 407 zobrazení
    1. Konec downsizingu ?

      • 21 odpovědí
      • 1 716 zobrazení
      • 77 odpovědí
      • 22 768 zobrazení
    2. spojka

      • 4 odpovědi
      • 2 490 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 1 408 zobrazení
      • 10 odpovědí
      • 1 206 zobrazení
    3. Zpusob razeni zpatecky

      • 4 odpovědi
      • 847 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 029 zobrazení
    4. kovový zvuk - DSG

      • 24 odpovědí
      • 2 160 zobrazení
    5. Zpátečka v kopci

      • 27 odpovědí
      • 4 944 zobrazení
    6. Převodovka - řazení 6.st.

      • 12 odpovědí
      • 1 498 zobrazení
      • 52 odpovědí
      • 8 437 zobrazení
      • 36 odpovědí
      • 6 768 zobrazení
    7. Cvakání od spojky

      • 3 odpovědi
      • 1 801 zobrazení
      • 15 odpovědí
      • 3 442 zobrazení
    8. Výkon nového auta

      • 13 odpovědí
      • 4 393 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.