Přejít na obsah

javko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

882 zobrazení profilu

Oznámení javko

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ja som riesil problem kde mi vyhadzovalo chybu na 4. valci. Motor isiel iba na 3 valce samozrejme ze to nemalo tah. U mna bola pricina vadny zapalovaci modul. Kupil som novy origo a k tomu aj zapalovacie kable. Vymenou sa problem vyriesil. Tuto opravu zvladnete aj doma netreba ist s tym do servisu. Aby ste sa pohli z miesta treba postupne menit veci ktore by mohli dany problem sposobit. Najlepsi sposob je ak mate moznost kto by vam diely mohol pozicat. -r.v.2000,74kw,aub
  2. Len doplnim, ze som popis opravy a vymeny popisal v tejto teme : http://forum.skodahome.cz/topic/13099-sn%C3%ADma%C4%8D-ot%C3%A1%C4%8Dek-motoru/
  3. Zdravim vas, tiez mam problem s padanim otacok na 0 a potom nabehnu naspat. Vymenil som snimac otacok kl.hriadela G28. Pristup je pomerne zlozity ako tu vsetci povedali a mali teda pravdu. Nahravam foto ak by niekoho zaujimalo kde ho ma hladat. Treba dat dole gumenu "manzetu" a pod nou je schovany samotny snimac (kluc imbus 4mm). Dolezite je zapamatat si polohu snimaca v akej ho vytahujete aby ste nasledne pri zakladani noveho nemuseli hromzit. Ja som najprv odkrutil spod auta samotny snimac a svorkovnicu som odopol z vrchu. Neviem mozno je aj iny postup ale ja tam mam este LPG tak aj to malo miesta co tam bolo je momentalne vyplnene hadicami. Hadam to niekomu pomoze kto ma este tohoto "veteranika" . Skoda Fabia r.v.2000, 16V 74kW, motor: AUB -doplnim, ze po vymene som najazdil cca 5tis. km a vsetko ide OK
  4. Blba otazka asi, ale ako zistim ci to robi svazek? Mimochodom VAG nic neukazuje ziadnu chybu.
  5. Ahoj, chcem ozivit temu. Uz ste to niekto vyriesil s tou vymenou snimacu otacok kl.hriadela? Ja mam asi podobny problem, pocas jazdy spadne otackomer ale urcite nie na 2sekundy. Spadne na nulu a hned sa vrati na povodne otacky, niekedy ani nespadne na nulu a vrati sa naspat, cize urcite menej ako 2sekundy. Ani neviem kde je ten snimac, mate niekto obrazky ako to vymenit? Mimochodom robi to aj na plyne aj na benzine. Fabia 1,4 74kW, 172tis. r.v.2000 -LPG
  6. Zdravim na fore som cital ze sa snazite spojazdnit tempomat. Podarilo sa vam to nakoniec spojazdnit pre vas motor na fabii (AUB, 1,4 74kw)

  7. Vyriesene. Relatko je OK. Problem bol v kabli medzi riadiacov jednotkou motora a relatkom. Nebol tam ziaden signal. Tak sme potiahli novy kabel a auto opat ide ako ma. Som este zvedavy ci sa tymto vyriesil aj druhy problem ktory som mal a to ten, ze niekedy pocaj jazdy auto zdochlo a hned aj naskocilo udialo sa to vsetko v priebehu jeden sekundy. Mozno to bola predzvest toho ze ten "kabel" postupne odchadza. dik za inspiracie pri hladani chyby. kabel medzi relatkom (c.1) a riadiacou jednotkou (c.65)- (tak tento kabel sposobil chybu)
  8. Priatelia ako zistim ze je rele KO? Ked som startoval s rele tak chytilo a do 1 sekundy zdochlo Kes som startoval bez rele tak len tocilo a nechytilo
  9. takze VAG nasiel nasledujucu chybu: 17949 - Rele palivoveho cerpadla (J17) - Prerusen P1541 -35-00 tak ho skontrolujem ci je KO a dam vediet ci to potom pojde ako ma
  10. (re-edit) Dalsie zistenie, pri otvoreni dveri pocut palivove cerpadlo ale len velmi potichu,(nejde tak nahlas ako ked to bolo OK), to iste aj pri vlozeni klucika pred startom. Poistku som pozeral ta je OK.
  11. Zdravim, nikde na fore som svoj problem nenasiel (ak ano tak poprosim o odkaz), tak sa chcem spytat na rady pre moj problem. Dnes ked som vchadzal do krizovatky som si preradil na 2 stupen a auto z nicoho nic zdochlo. Nasledne nastartovanie bolo neuspesne. Auto sice nastartovalo ale hned aj zdochlo. Ked som skusal po nastartovani stlacit plynovy pedal vobec nereagoval. Reagoval iba vtedy ked som startoval s plynovym pedalom na podlahe, vtedy pri starte otacky vyleteli na max. nasledne ked som ho povolil a znova stlacil opat bez odozvy. Podotykam ze motor bol zohriaty. Auto som nechal na blizkom parkovisku. Vecer ho pojdem odtiahnut ku mne domov. Prve co skusim je napojit ho na VAG, .. mate nejake dalsie riesenia ???. dakujem motor 1.4 74 kw, rv2000, 138 800 km
  12. Zdravim Tiez som mal problem so startovanim, hlavne vtedy ked auto chvilku stalo (nakup v obchode) a nasledne startovanie bolo vzdy s trpnutim ci chyti alebo nie. Vyriesil to novy snimac teploty chladiacej kvapaliny. Origo diel cena 12€. Teraz to uz startuje tak ako ma. (1,4, 74kw, r.v 2000, 138 000km)
  13. zdravim vas pomozte mi prosim identifikovat problem, Pri vymene vzduchoveho filtra som sa zhrozil ked som ho videl, je totiz od oleja a priestor v ktorom je ulozeny (steny) su tiez mastne. V com moze byt chyba? 1,4/74kW, rv.2000 ,. najazdenych 130tis. (samozrejme ze motorovy olej to papka asi 1l/1500km 5w-40)
  14. zdravim vas, Mam otazku ohladne chladica klimatizacie. Objednal som si novy kus a ked s nim pohybujem tak je pocut vo vnutri akoby sa tam presuvali kovove piliny. Je to normalne alebo to mam reklamovat? (Skoda fabia,rv. 2000, 1,4/74kW)
  15. mne to robi tiez.. mam rv.2000 , vybava elegance, manualna klimatizacia... samozrejme ze mi to robi ked ju nemam zapnutu.. ale vraj je to problem tychto vybav.. a uz to tu bolo aj riesene vraj treba dokupit. nejaku drahsi diel.. stoji nejakych 8litrov.. a ze uz to pojde normalne.. ale za tu cenu to mozem.. kaslat.. :-D
×
×
  • Vytvořit nový...