- Nefunkcni posilovac rizeni 3.6 motor
-
Nefunkcni posilovac rizeni 3.6 motor
Dojedu ke garáži, všechno v pořádku. Vypnu motor, za dvě hodiny přijdu a po nastartování jde volant pekelně ztuha. Odpojím akumulátor, počkám 10 sekund, zapojím a to samé. Zkusil jsem to 3x a nepomohlo. Svítí červená kontrolka posilovače (volant s vykřičníkem), žlutá kontrolka podhuštění pneumatik a občas se rozsvítí na displeji žlutá olejnička podtržená zubatou čárou. Také to psalo nefunkční ESP a funkce rohových světel- to budou asi mlhovky při zatáčení. Auto má najeto ani ne 40 tisíc, takže opotřebením to asi nebude. Ach jo. Jde něco zkontrolovat bez diagnostiky ? Kabel bude evidentně nezbytností.
-
nezávislé topení
to auto je celý divný, ale zase pěkně vrčí a dobře jede mě se zase někdy při nastartování auta samo zapne, někde jsem četl, že se to stává běžně, tak nevím
-
po výměně fridexu topení do kabiny netopí
vypustil jsem fridex rozpojením hadice u chladiče, protože tam není kohoutek, což mě docela překvapilo u takového sofistikovaného auta jenže po nalití přes expanzní nádržku a po zahřátí motoru to pořádně nechtělo jít do chladiče, trochu jsem potůroval motor a chladič začal fungovat ale kabina topí jen při vyšších otáčkách, ze začátku vůbec, po projížďce klesla hladina v expanzce tak jsem dolil, trochu se to zlepšílo, ale není to ono je to normální ?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
teda to placení se mi moc nelíbí, není lepší koupit něco dražšího s licencí a mít to pak napořád bez placení ?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
díky zkusím to, snad bude chodit napořád, nebo se musí časem doplácet za nějakou dodatečnou licenci ? a na co tam mají ty kredity ? to jsem nepochopil
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
Ach jo.Jednu závadu odstraním a hned je druhá. Potřebuju celkem rychle koupit kabel Superb I 1.8T a nemám čas čekat na čínu. Co byste doporučili pro občasné použití doma ? Originál za dvojciferné tisíce se mi nechce kupovat, ale chtělo by to něco, co dobře funguje. Jedná se o detekce vadných čidel, smazání servisních intervalů a podobné běžné záležitosti. Tunit motor nechci. Ještě bychom to používali na dvojkového benzínového superba. Díky.
-
Výměna předního dílu výfuku 1.8T benzín superb I
Tak vyřešeno. Nakonec jsem to musel vyzkoumat sám a postup byl následující. Zvednout airbox, zvrchu povolit pomocí golasady s kardanovým křížem dva horní viditelné šrouby mezi motorem a katalyzátorem. Třetí spodní se musí povolit zespodu. Je to práce napytel, ale nakonec to šlo. Přední díl výfuku včetně katalyzátoru se vytáhne přes motorovej prostor a teprve pak se dají uříznout šrouby za katalyzátorem, protože jsou zarezlé. Těsnění mezi katem a motorem je dobré, ale to mezi katem a předním dílem výfuku je potřeba vyměnit. A chce to dělat ve dvou, hlavně to nasazování.
-
Výměna předního dílu výfuku 1.8T benzín superb I
Tak mi uhnila trubka s vlnovcem u superba 1, 1.8T benzín- přední díl výfuku. Už mám náhradní, ale nějak se nemůžu dostat ke šroubům příruby, kde je přišroubovaná ke katalyzátoru. Nevíte jak se tam dostat ? Díky.
-
OI 75kW Výměna převodového oleje kde je nalévací šroub ?
Ahoj. Potřebuji vyměnit olej v převodovce u oktávky, našel jsem vypouštěcí šroub, je to zřejmě imbus 17, ze spodu. Nalévací šroub je umístěn za takovou ocelovou trubičkou, co vede ke spojkovému vypínání a nedá se k němu dostat. Nevíte jak na to ? Anebo bych se to pokusil nalít odvzdušněním převodovky po sejmutí plastové krytky. Ale je to hrozně malá dírka. Co s tím ? Díky.
zbzb
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva