Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

KubiCzek

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, chtěl bych se podělit s řešením mého problému. Třeba to někomu pomůže. Je to braný z pohledu laika. Veškeré informace jsem dohledával v Dílenské příručce. Motor 1.8 20V AGN. Problém: velmi dlouhé starty při venkovních teplotách kolem 10°C a míň. V létě vpohodě. Pokud jsem jel delší dobu a motor byl ohřátý ručička teploty na budíkách velmi kolísala. Jedno z možných řešení: po napíchnutí na VAG chyby 16500 - Snímač teploty chl. kapaliny G62 - nesmyslný signál 16497 - Snímač teploty nas. vzduchu G42 - signál příliš velký Pohledem na snímače vše vpořádku. Nic urvaného nebo zoxidovaného. Zahřát motor zkušební jízdou a kontrola hodnot přez VAG. V bloku naměřených hodnot zvolit kanál 003. V prvním políčku jsou aktuální otáčky motoru, druhý je napětí akumulátoru, třetí je teplota ze snímače G62 a čtvrtý je teplota ze snímače G42. Pokud je v políčku 3 hodnota menší než 80°C je buď motor příliš studený nebo je snímač G62 popřípadě vedení k němu špatné. Pokud je větší než 105°C je zanesený chladič, vadný čidlo G62 atd. K políčku 4. Pokud ŘJ motoru nemůže načíst aktuální hodnotu z čidla (vadné čidlo, přerušené vedení nebo oxidace na kontaktech...) je zde konstatně hodnota 19.5°C. U mě hodnoty při zahřátém motoru v políčku 3 (40-50°C) ve 4 (19,5°C). Výměna čidla G42 pomohla. Výměna G62 nepomohla. Podle schématu jsem kontroloval vedení jak + větve do ŘJ tak mínus (spojení s kostrou auta je v motorovém prostoru na straně kde je volant za vzduchovým filtrem v takové plastové nohavici ). Vedení u mne bylo vpořádku. Problém byl ve svorkovnici u ŘJ motoru kde byli silně zoxidované kontakty (ŘJ je pod předním sklem uprostřed). Před odpojením ŘJ odpojit mínus kabel na baterce. Konektory se odpojují tak, že vytáhnete boční plastový klip z konektoru a přitom lehce vytahujete konektor. Je tam jakoby zámek. Zpětná montáž je šuplík (klip) na boku vytáhnout na maximum a lehkým tlakem na konektor zasunout. Šuplík se sám zamkne. Auto teď startuje mnohem lépe.
  2. KubiCzek odpověděl na sr5's téma v Podvozek
    No já sem našel ještě konkrétně ten vlnovec samotnej bez trubek ale cena je taky 2.500,- Promyslim to teda z toho drátěnýho jak ukazuješ. Dík za pomoc
  3. KubiCzek odpověděl na sr5's téma v Podvozek
    No teď sem našel tohle www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/t00090-vyfuk-1-dil-1-8-20v-92kw-agn-cz-23055.html ta cena je sice ještě pořád nic moc, ale už je to příjemnější než celej kus za šestku. Napsal jsem tam ať mi změří průměr toho konce kde se to má navařit.
  4. KubiCzek odpověděl na sr5's téma v Podvozek
    Aha. Já to měl zvednutý zatím jen tak abych se pod to dostal ale vyndat to z auta celý nešlo. Musím na zvedák nebo rampu. Zkusím dohledat ten opravný díl. Dík
  5. KubiCzek odpověděl na sr5's téma v Podvozek
    Chlapi někde sem tu na fóru viděl příspěvek kde se řešil přední díl výfuku s katalyzátorem na 1.8 20V bez turba a klasický prasknutí vlnovce. Koukal jsem a prodává se to jen v celku s katalyzátorem. Kat mám dobrý tak se mi to nechce kupovat celý nový navíc cena v byla víc než cena celýho auta. Nekdo tu tuhle radil uživatele odsud z fóra že má řešení ale nemůžu už to najít. Nevíte někdo jméno toho uživatele ? Děkuju
  6. KubiCzek odpověděl na TomasB's téma v Ostatní
    #Pawouk: máš recht. Zajedu tam. Snad tam nebude nějakej snazivec. Kdyžtak to pude za pětikilo do šmelce ?
  7. KubiCzek odpověděl na TomasB's téma v Ostatní
    Cau chlapy. Dostal jsem nedávno za přepis Octu 1999 1.8 20V. Auto je ve vcelku dobrém stavu. Byl problém se stěrači a ABS. Oboje jsem opravil. Na autě je pár rezatých flíčků plus rez kolem hrdla na nalévání benzínu. Nikde žádná díra skrz. Výfuk z části nový zbytek rezavy ale nikde deravy. Silentbloky na predni nápravě jsou dělané nedavno. Tlumiče se mi zdají vpohodě netečou auto nehoupe. Brzdí to velmi pěkné. Světla svítí a tak dale. Myslíte že mám šanci s takhle starým autem projít legálně technickou ? ? Měl jsem předtím starý Volkswageny s kterýma se chodil na TK jak se říká ....

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.