-
Počet příspěvků
162 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Kontaktní metody
-
Web URL
http://www.chipforum.cz
-
ICQ
303653995
Návštěvy profilu
1746 zobrazení profilu
Oznámení octavia rrs
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
Dovolujeme si pozvat všechny příznivce automotosportu na tuningovou show TUNINGPOWER SHOW 2010 s řadou aktivit. V areálu se uskuteční tuningová výstava, závody ve sprintu na 1 Km s letmým startem, spanilá jízda registrovaných tuningových vozů i DJ´s noční párty Na své si zde přijdou nejen tuningoví příznivci, ale i partnerky a děti zúčastněných. K dispozici bude skákací hrad pro děti, kadeřnický salón, tetovací salón, cattering a mnoho dalšího. Tuningpower Show 2010 se bude konat v areálu letiště Hoškovice u Mnichova Hradiště, které se nachází 76 km od Prahy a 19 km od Mladé Boleslavi. Celá show začne již v pátek 16.7 . v 17.00 hod. kde bude možnost pro návštěvníky vjezd do areálu, parkovací plocha, cattering a KEMP. Ve 21.00 hod začne večerní hraní. V sobotu 17.7. od 7:00 budíček pro stávající a příjezd pro ostatní účastníky. Bude se soutěžit v atraktivních kategoriích, rozjedeme poprvé v ČR Sprinty na 1 Km s letmým startem a večer soutěže v nočním tuningu za doprovodu setů předních DJ´s (DJ RONNY a DJ PEET) SPRINTY na 1 Km s letmým startem: Časový harmonogram: 9:00 – otevření dráhy pro zkušební jízdy 11:30 – uzavření vjezdu, konec prezentace, začátek kvalifikace 14:00 – konec kvalifikace sprintů, vyvěšení výsledků kvalifikace, startovky semifinále 14:25 - konec protestů 14:30 – semifinálové jízdy 1. se 4. a 2. se 3. 15:00 – malá finále (o 3. místo) 15:45 - finále 16:45 – vyvěšení výsledků 17:00 – vyhlášení vítězů a předání pohárů Tuningového srazu 17:30 – Vyhlášení vítězů a předání pohárů Sprinty 18:00 – volné jízdy 20:00 – uzavření dráhy Konfigurace: 300 m rozjezd, 1 km sprint Zápis do soutěže SPRINT“ bude probíhat u časomíry v blízkosti startu do 11:30 hod. Každý ze soutěžících je povinen nahlásit požadované údaje, vypsat přihlášku a zaplatit startovní poplatek. Doporučujeme mít s sebou malý TP! Údaje při registraci vozidla uvádějte pravdivě (obsah motoru, turbo, nitro). Po registraci každý obdrží dvě barevné samolepky s pořadovým číslem, které si nalepí na boční, pokud možno zadní, skla. Barvy samolepek označují příslušnost k dané kategorii, ve které se bude startovat. Pravidla: Startem se projíždí maximální rychlostí 50km/h. Každý, kdo pojede větší rychlostí než 50Km/h, bude penalizován trestnou sekundou za každý km/h navíc. Lineárně. Příklad: za 54.345km/h to bude penalizace +4.345s. Již při stovce je jedna vteřina ztráta 3.6m při 200km/h vteřina znamená 7.2m. Takže penalizace bude citelná. Ve výsledcích bude: rychlost na startu, případná penalizace, čistý čas, rychlost v cíli a dosažený čas za každý pokus. Minimum z dosažených časů bude výsledek kvalifikace. Startovat se bude na světelný semafor – na zelenou. Nerozhoduje včasnost startu, nezáleží na tom, kdo projede cílem první. U jízd vyhrává nejnižší dosažený čas. Malá finále (o 3. místo): pojedou všichni poražení ze semifinálových jízd postupně pro všechny kategorie Finále: pojedou postupně vítězové semifinálových jízd. Sprinty budou probíhat v 6 kategoriích: 1 do 1400ccm 2 1401 - 1700ccm 3 1701 - 2000ccm 4 2001 - 3000ccm 5 3001 - 3500ccm 6 nad 3000ccm 7 diesel Koeficienty: obsah x 1,2 Nitro, NOS obsah x 1,7 Přeplňování, turbo, kompresor obsah x 2.0 wankel obsah x 2 speciál - všechny auta co nesplňují podmínky běžného provozu Samozřejmě platí kombinace koeficientu Pr. motor 1.4 s nitrem a turbem 1.4 x 1.7x1.2 = 2,856 = kategorie 4 Časomíru bude mít na starosti pan Hejral, měří např. na Mimoňských válkách. Více na www.tuningpower.cz
-
Na co resit zadni brzdy u predokolky??Pro paradu??Jinak je uprava brzd na zadni naprave k nicemu.
-
Lewis začal sledovat octavia rrs
-
http://www.tuningy.com/index.php?a=262
-
Jede někdo?? http://www.tuningy.com/index.php?a=224 fotky z loňska.... http://www.seat-klub.cz/Content.aspx?id=430
-
Heh,snížit hlavu??Celkem mazec u turbo motoru,nemyslíš?
-
O jaky turbokit se jedná a co je k tomu za software?Případně odkaz...dík
-
Co vím,tak nejlepší 14,7s.Ale Mustafa bude vědět přesně...
-
-
Hele,nejsi taky trochu vedle jak ta jedle?Celou dobu se tu bavíme o Golfu vs Punto a ty přijdeš a začneš tu žvatlat o Unu...Prober se!!
-
Zkus kontaktovat mvoleska,on neco vykouma :-))
-
Nechápu,kde jsi vzal,že bych napsal něco ve smyslu,že nafta nemá sílu,nafta nejede..??? Ukaž mi to!!Pane chytrej. Nejste už fakt trochu vykouřený z tý nafty?Celou diskuzi jsem pouze začal tím,že jsem napsal příspěvěk ve smyslu,že kdyby Punto mělo také slicky jako Golf,tak by Golf zabrečel.A samo sebou se toho hnedka chytnou lidi,kteří vidí před očima jen naftu a jak jim někdo napíše něco o benzínu,tak se hnedka začnou ohánět,že lidi,kteří maj benzín nedokážou přenést přes srdce to,že nafta vyhrála na sprintu o 0,04s apod.Znáte taky jinačí argumenty?
-
Rychlejší znamená,že by Golf měl větší rychlost.Což neni pravda.Golf byl pomalejší.Ale měl lepší čas. Takže todle asi ukázalo,že ten hlupáček budeš nakonec ty.Nebo? Víš,ani bych tě nechtěl za kamaráda.Abych pak přijel někam na sraz a hnedka jsi přiběhl ty a Jaster a začal jsi mi lézt do prdele stějně jako to děláte u reeshy.Ale on potřebuje takový vocásky.
-
Nechápu,proč by se hnedka všechno mělo mazat?Kde to pak jsme?To se může celé forum zrušit. Nebo ti snad vadí,že někdo napsal,že benzín je rychlejší,než nafta,tak to chceš co nejrychleji smazat,aby se to nedozvěděl nikdo další?
-
Podle tvých příspěvků tě tipuji na nějakého vysoce zaujatého kamaráda majitele G2. Mám pravdu,že?
-
Heh,jsi asi taky totálně mimo,nebo vykouřenej z nafty,viď? Byl jsem tam,proto si dovolím psát takové komentáře co a jak bylo. Takže se prosím zdrž tvých nemístných a hloupých komentářů.Pane chytré rádio. Jinak Jastere,já nenesu nijak špatně to,že diesel se slickama byl o 0,04s rychlejší na 400m,než Punto bez slicků. Ty ale přestaň čuchat tu naftu a konečně pochop,že když to Punto je v cíli o 12km/h rychlejší,tak asi ztratí vůči Golfu nějakou desetinku na startu a pak ho prostě dohání.A co si budeme povídat ono 12km/h na 400m je celkem veliký rozdíl. Jinak já proti naftě nic nemám,naopak.Určitě znás mvoleska a jeho Golfa....jel jsem v jeho Golfu už několikrát a jede mu to hezky a vůbec mi nevadí,že to je TDi.Jen si myslím,že to tady celkem přeháníš stím,jak tu furt vychvaluješ dieselpower apodobně a kvůli tomu jsem ti taky napsal ten první příspěvek,že Punto by bylo rychlejší se slickama...