Jump to content

Oficiální srazy a akce

Celorepublikové komerční a klubové srazy


300 topics in this forum

  1. Calendar "new"

    • 0 replies
    • 13.1k views
  2. Oficiální srazy

    • 1 reply
    • 12.9k views
    • 0 replies
    • 3.1k views
  3. Sraz RAPIDů Seč 8.-10.6.2018

    • 12 replies
    • 5.3k views
    • 0 replies
    • 3.7k views
    • 2 replies
    • 5.3k views
    • 22 replies
    • 7.1k views
    • 167 replies
    • 31.4k views
    • 0 replies
    • 4.3k views
  4. 26. Škoda sraz Doksy

    • 0 replies
    • 8.8k views
    • 18 replies
    • 6.1k views
    • 10 replies
    • 8.2k views
    • 1 reply
    • 5.7k views
    • 1 reply
    • 5.8k views
    • 14 replies
    • 6.3k views
    • 0 replies
    • 5.5k views
    • 0 replies
    • 5.2k views
    • 0 replies
    • 5.9k views
    • 0 replies
    • 5.6k views
    • 10 replies
    • 6.9k views
    • 2 replies
    • 5.3k views
    • 1 reply
    • 6.4k views
    • 2 replies
    • 5.9k views
    • 5 replies
    • 6.1k views
    • 0 replies
    • 5.3k views


  • Aktuální příspěvky

    • @CidlingObávám se, že v dnešní době se dá velice těžko koupit nové auto, které by nemělo nějaké problémy a to napříč všemi značkami. Holt kromě jiného, taky důsledek spousty "veledůležitých a nezbytných" předpisů, nařízení a norem, které musí současná auta splňovat  a čím více toho v tom autě je, aby se i ty normy plnily, tak tím více příležitostí, co se může pokazit.  Jednoduchá a blbuvzdorná auta se asi již nedělají a dělat nebudou. Vzpomínám si,  jak před lety neustále padaly Windousy, když začínaly, co by operační systém PC. No a teď neustále padá SW v nových tzv. inteligentních autech. PS: teď jsem se právě dozvěděl, že např. nové elektrické auto od VW tj. ID 3, má opětovně velké potíže se SW, již přes 30 případů samovolného totálního vybití trakční baterie u zaparkovaného auta. Opět asi zaúřadoval nedodělaný SW!
    • Turbo nebo hadice kolem něj, nebo klasický problém přímovstřiku... karbon v sání, na sacích ventilech nebo ve válci... zjistit lze skrz svíčku endoskopem nebo tak. Shell si jen na premiovku hraje, spíš bych se držel Vervy (95/100), Maxxmotion, Eurooil Optimal, případně VIF.
    • Pokud elektrický kufr tak bych tipoval poškozený svazek ve víku.
    • V jinych otackach skubnuti taky je? popr do 1800 nebo 2300 a vice? Problem muze byt v tom zapnuti turba na plno.   @Stanislav Mačák Lip bude kdyz budes davat maxxmotion od omv. Nejlip kazdou nadrz.
    • Sorry, použil jsem ji na pravou stranu a pak zlikvidoval. Stejně neseděla, látka je pružná. Obrys jsem dělal na lícovou stranu nožíkem, bylo to vidět - a pak stříhal, stříhal, stříhal.
×
×
  • Create New...