Přejít na obsah

Baconn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Baconn

Učeň

Učeň (3/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. @KrostaDěkuji za potvrzeni. Mam i kameru, takže mě to čeká i u ni. Mam mít cestu do Prahy, pokud jste někde z okolí Prahy nebo po cestě do Prahy, tak bych se s Vámi rad domluvil. Pokud se nenajde někdo z Brna.
  2. Zdravím všechny. Potřeboval bych radu. Dodělal jsem si parkovacího asistenta včetně kabeláže čidel atd. Problém nastal u nové ŘJ 5QA 919 298 K (je nepoužitá s kódováním 0000000). Ta mi nejde na kódovat při dlouhém kódování. napíše chyba 31 ŘJ něco s ID. Je to ta samá chyba, která vyskakuje, když jsou WSC, importér nulové. Procházel jsem internet a zjistil jsem, že by se měla nová ŘJ parametrizovat. Nicméně přes VCDS to nejde. Prý to jde přes VCP. Mohl by mi někdo poradit, co s tím a popřípadě pokud to je to opravdu kvůli parametrizování má někdo v okolí Brna nebo přímo v Brně VCP a uměl by to? Děkuji.
  3. Ano, máte pravdu. Děkuji za informace. Včera jsem měl chvilku čas a přečetl jsem si Ross Tech. Takže jsem pátral dál a našel jsem postup kódování FLA na Octavii III FL MR2018 s full led hlavními světly. Postup jsem našel na briskoda a je to docela hezky popsané. Vypadá to, že to vše funguje. Zítra ráno ještě otestuji, ale zatím se vše tváří jak má. Ještě jednou děkuji za pomoc.
  4. Děkuji vám, zkusím. Nicméně to byl jeden z příkladů, s kterým mám problém. Spíš to hlavní, co mě trápí je dodělání light asistenta. Mám dodělanou kameru, kabeláž. ŘJ vidím vše mám dokódováné a přizpůsobené, ale do centrální elektriky se nedostanu právě kvůli zmíněnému problému. Na britškodě i na drive2 jsem našel, že se musí dokódovat právě v centrální elektrice. Znáte jiný postup?
  5. @roubic tak zas taková trubka nejsem ;) Hledal jsem přímo na FL, protože některé kódování z Octavie III nefunguje na Octavii III FL
  6. @roubic aha, tak to je zvláštní, protože údajně při kódování nouzového blikání se má vyloženě kódovat, Nouzové blikání - panické brždění Jednotka 09 (Cent.Elect) - 07.Coding - Byte 16 - check Bit 1
  7. Ahoj, měl bych dotaz. Setkal se někdo u centrální elektriky u dlouhého kódování se samýma nulama? Chtěl jsem si dokódovat nějaké věci a nejde mi to. Vyměnil jsem kabel za HEX-V2, přeinstaloval VCDS a stále stejné. Nesetkal se s tím někdo? U dlouhého kódování mi píše Dlouhé kódování není touto variantou řídícího modulu podporováno. Přitom u jiné ŘJ dlouhé kódování funguje. Hledal jsem na netu a nenašel jsem zatím žádnou zmíňku. Děkuji.
  8. Byl jsem v servisu řekl jim o ERG a to striktně odmítli. Byli se semnou projet. Auto bohužel culko jednou a to prej neberou za za vypovídající hodnotu. Takže teď nevím co s tím. Nevím na koho se mám obrátit. Zřejmě změním servis.
  9. Neříkám, že ERG na O2 a na O3 je stejné. ani mi to nepřísluší. Nejsem automechanik. Jen jsem zmínit, že i někdo na O2 měl stejný problém jak mám já na O3. Zkrátka snažím se najít závadu, píši, jak dopadla reklamace a jak se auto chová. V servisu sami neví co s tím. :) Moje O3 má necelých 80 000km, takže typuju že se jedná o vadný díl, který způsobuje cukání.
  10. Po 2000 najetých km mohu konstatovat, že oprava, kterou jsem psal v příspěvku dříve nepomohla auto cuká stále. Znovu jsem zapátral a na britskoda jsem našel na popis stejnou závadu na octavii II. Taky psaly že to bude ERG. Tudíž jsem objednaný na servis a řeknu jim ať vymění ERG. Navíc se mi projevila vada LCD na rádiu. Přestal jet jeden segment LED takže mám černou čáru přes radio. Začíná toho být čím dál víc a už mě to opravdu nebaví. ? Začínám ztrácet důvěru ve Škodovku.
  11. Novinky k reklamaci mého auta. Volali mi ze servisu, test nafty, kterou odebraly z mého auta byl v pořádku. Test vstřiků a vysokotlakého čerpadla vyšel špatně. Tím pádem bylo konstatováno, že jsou vadné. Tudiž je vymění za nové. Příští týden by auto mělo být opravené. Tak snad už bude bez problému. :)
  12. Pokud se nepletu, tak je zakázáno používat biopalivo. Biosložku obsahuje v podstatě každé palivo( pokud si to s něčím nepletu nebo se neměnilo tak je to dané legislativou). Nesmí však překročit 7%. ;)
  13. Před 14ti dny jsem dával auto do servisu. Tento problém s nimi řeším už rok. Jim se závada neprojevuje ani na diagnostice nic není. Minulý týden ve čtvrtek mi řekly, abych se dostavil, že jim škodovka napsala, co mají dělat. Přišel jsem tam a braly celkem 4l nafty před palivový filtrem a za palivový filtrem plus mají vydělat výstřiky a vysokotlaké čerpadlo a zaslat rovnou s naftou na testy. Jsem zvědav co zjistí, ale erg ventyl mě nenapadl dík Si.Mi. Pokud nic nezjistí, zkusím jim to říct. Každopádně testy s naftou, no je mi jasné, že si slibuji od nafty výsledky nevhodné nafty. Tím pádem můj problém, co do toho leju, no pro jejich smůlu tankuju jen u benzíny vervu. :D tak uvidíme.
  14. Tak vrzání uzavřeno. V únoru mi vyměnily díl a vše je v pořad. 4 měsíce jsem poslouchal kdyby se něco projevilo, tak píšu až teď. Jak jsem psal v prosinci nevěřili, napsali na škodovku ještě jsem jim ukázal závadu a pak to vyměnili. Takže závada není jen u Octavie III před FL ale i po FL rok výroby 7/2017.
  15. Ahoj, rád bych se podělil o zkušenost se stejným problémem a postupem servisu. V úterý jsem byl v servisu předat auto na reklamaci. Bylo to právě kvůli projevování hluku, které bylo způsobeno zatočením vlevo. Ale ne jen kvůli jedné věci. Byl jsem i s dalšíma vadama. Třeba vrzání nápravy a cukání motoru. V úterý jsem předal auto v 6:50. Pán na příjmu do servisu mi řekl, že o vrzání ví a opravit to není problém. O ostatních závadách slyšel ode mě poprvé a nemohl tomu věřit. Zhruba kolem páté odpoledne mi volal borec ze servisu, že je auto hotové. Byl jsem udiven rychlostí a pružností (věděli o problémech a že dojedu 14 dní dopředu). Ale nedalo mi to a zeptal jsem se. Co jste dělali na autě, a co to bylo? Pán mi odpověděl, že promazali nápravu kvůli vrzání a že zbytek závad se neprojevil. No řekl jsem že s výsledkem reklamace nesouhlasím a že druhý den se dostavím a ukážu jim to. Pomohl mi odkaz od Trisy89 na konkrétní závadu, za což mu děkuji. Dal jsem dohromady podklady a vyrazil jsem do servisu. (ve stejným servisu byl můj kolega s hučením při zatočení vlevo a taky jim musel donést papír). Tomu stejnému pánovi, který přijímal auto do servisu jsem předal papíry se závadou. Zavolal si technika prodiskutovali jsme to a začal mi tvrdit, že je to z roku 2016 a nemá to se mnou nic společného to jsem nevyloučil, ale poukázal na to, že symptomy jsou stejné . Nakonec jsem se jel projet s technikem. Ukázal jsem mu jednu i druhou závadu, které se údajně podle servisu neprojevili. Na hučení mi řekl, že věděl jaký zvuk myslím, a že je to vlastně úplně normální. Tak jsem jeho tvrzení kategoricky odmítl a řekl jsem mu, že to opravdu normální není. Jeho tvrzení a moje odmítnutí jeho tvrzení se opakovalo asi čtyřikrát. Poté řekl, že napíše do škodovky a zeptá se, zda se tato závada vztahuje i na moje auto. Takže reklamace pokračuje. Jsem zvědav, jak to celé dopadne.
×
×
  • Vytvořit nový...