Ahoj, rád bych se podělil o zkušenost se stejným problémem a postupem servisu. V úterý jsem byl v servisu předat auto na reklamaci. Bylo to právě kvůli projevování hluku, které bylo způsobeno zatočením vlevo. Ale ne jen kvůli jedné věci. Byl jsem i s dalšíma vadama. Třeba vrzání nápravy a cukání motoru. V úterý jsem předal auto v 6:50. Pán na příjmu do servisu mi řekl, že o vrzání ví a opravit to není problém. O ostatních závadách slyšel ode mě poprvé a nemohl tomu věřit. Zhruba kolem páté odpoledne mi volal borec ze servisu, že je auto hotové. Byl jsem udiven rychlostí a pružností (věděli o problémech a že dojedu 14 dní dopředu). Ale nedalo mi to a zeptal jsem se. Co jste dělali na autě, a co to bylo? Pán mi odpověděl, že promazali nápravu kvůli vrzání a že zbytek závad se neprojevil. No řekl jsem že s výsledkem reklamace nesouhlasím a že druhý den se dostavím a ukážu jim to. Pomohl mi odkaz od Trisy89 na konkrétní závadu, za což mu děkuji. Dal jsem dohromady podklady a vyrazil jsem do servisu. (ve stejným servisu byl můj kolega s hučením při zatočení vlevo a taky jim musel donést papír). Tomu stejnému pánovi, který přijímal auto do servisu jsem předal papíry se závadou. Zavolal si technika prodiskutovali jsme to a začal mi tvrdit, že je to z roku 2016 a nemá to se mnou nic společného to jsem nevyloučil, ale poukázal na to, že symptomy jsou stejné . Nakonec jsem se jel projet s technikem. Ukázal jsem mu jednu i druhou závadu, které se údajně podle servisu neprojevili. Na hučení mi řekl, že věděl jaký zvuk myslím, a že je to vlastně úplně normální. Tak jsem jeho tvrzení kategoricky odmítl a řekl jsem mu, že to opravdu normální není. Jeho tvrzení a moje odmítnutí jeho tvrzení se opakovalo asi čtyřikrát. Poté řekl, že napíše do škodovky a zeptá se, zda se tato závada vztahuje i na moje auto. Takže reklamace pokračuje. Jsem zvědav, jak to celé dopadne.