Přejít na obsah

misor1994

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1061
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli misor1994

  • Narozeniny 01/20/1994

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení misor1994

  1. Mnohí od kamery požadujú, aby nahrávala aj keď je vozidlo odstavené (či už nepretržite alebo v parkovacom režime). Úskalím takejto požiadavky je jednak malá kapacita vstavaného akumulátora v kamere (ak nemá len kapacítor), resp. vybíjanie akumulátora vozidla, najmä pri niekoľkodňovom odstavení vozidla. Keďže som s týmto tiež trošku zápasil, rozhodol som sa zapojenie kamery posunúť na ďalší level, a to zapojením akumulátora s kapacitou 96Wh od výrobcu 70mai. Zapojenie je veľmi jednoduché pomocou priložených držiakov poistiek - je však treba vybrať si takúto verziu, pretože je k dispozícii aj verzia pre napájanie zo zapaľovača (pre vozidlá, kde sa zapaľovač vypína pri odstavení vozidla). Umožňuje takisto použiť aj doteraz využitý kábel pre parkovací režim kamery - ako som to zapojil aj ja. Káble som viedol od poistkovej skrinky ľavým prahom k sedadlu vodiča, kde som batériu "pripevnil" suchým zipsom o koberec na miesto, kde zvykne byť umiestnený napríklad zosilňovač. Káble som zatiaľ ako tak uložil, zaviazal priloženou páskou na suchý zips. Pred vložením a upevnením kabeláže v prahu som dva káble spolu spojil textilnou páskou. Nepodarilo sa mi ich previesť originálnou cestou popod koberec ako osvetlenie nôh - zatiaľ. Kamera počas jazdy funguje rovnako ako predtým, po odstavení si berie šťavu z batérie. Počas jazdy sa batéria dobíja. Skúsenosti z používania možno pridám ešte neskôr. Podrobné merania výdrže je možné dohľadať na fórach týkajúcich sa palubných kamier - čiernych skriniek. Cena: 230 eur, avšak je možné dohľadať kupón na zľavu okolo 40 eur. Oproti konkurencii je cenovka o tretinu nižšia. Vozidlo je golf 7, nie octavia, ale zapojenie bude takmer (alebo aj úplne) totožné.
  2. Pani, mam 2.0 tdi 135 kW, kod DGCA, aktualne okolo 222t km. Zatial nedolievam viac ako liter oleja medzi vymenami (15t km), najviac som dolial asi 8dcl. Preventivne by som chcel pri dalsej vymene pouzit produkty od BG na chemicku dekarbonizaciu. Vaham vsak, obavam sa, ci by to na spotrebu oleja nemohlo mat aj negativny vplyv. Mate niekto skusenosti s dekarbonizaciou BG produktmi? Vdaka
  3. Urcite ma zmysel vytlmit, ale aj tak to potom nie je este stale bohvieco. Ja som daval este zosilnovac s DSP Axton a az potom to ako tak hralo.
  4. Podtlakove hadicky mas v poriadku? Pripadne tento ventil:
  5. Je to normalne, pretoze v motore nie j elen jeden chladiaci okruh. So zvysujucou sa teplotou vody sa postupne otvara vodna pumpa a termostat, cim pusti vodu do vacsieho okruhu a moze sa znizit jej teplota.
  6. Ak mas auto po FL, nemusis mat tlacidlo v interieri, ale polozku v menu radia.
  7. Mne to nefungovalo, ale nastavil som si v aplikacii skratky automatizaciu na nastavenie urovne hlasitosti po odpojeni od auta
  8. A pozeral si aj, ci su konektory dobre zatlacene? Ci uz v infotainmente alebo na kamere.
  9. Ved mozes tusim na tom smartboxe nastavit, aby fungovalo iba obmedzenie minimalnej hranice napatia. Existuju specialne powerbanky na napajanie kamier, ktore uz su prisposobene na tento ucel. Aj 70Mai taku vyraba, stoji to vsak okolo 200 eur, kapacita 7500mAh. Akurat tieto powerbanky zatial este nefunguju tym stylom, aby to slo v rezime, ako chces.
  10. Ved ja som nepovedal, ze to ide na ciernobielom, ale dakujem, captain obvious.
  11. Ja to pouzivam uz minimalne 3 roky. Najprv carlinkit 3.0, teraz 5.0. S ani jednym som nemal v 95% pripadov problem. Niekedy sa stane, ze sa to zasekne a nereaguje na pokyny z displeja. Ale inak toto zariadenie hodnotim ako vcelku spolahlive.
  12. Este je moznost zmenit "temu" budikov. Myslim, ze takyto zeleny pruzok s ciernym pozadim som mal uz na 2014
  13. Skus RJ 17 - adaptacie - ignition active message
  14. Bez 4x4 je len 50 litrova nadrz.
×
×
  • Vytvořit nový...