-
Koupe ojete OIII
@Honza O. Mám O III 1.6 77kw v dsg a jsem spokojenej. Do kopce to jede.. z Varů do Plzně přišlapnu plyn a mám tam skoro hned 150, víc od auta nepotrebuju. Na dálnici to je taky v pohodě. Když to porovnám s A6, která měla o 100kw víc, tak ten vykon mi chybí opravdu jen při předjíždění kamionů, kde není tolik místa než se oktávka rozjede. Jinak jsem opravdu spokojený. Myslím si ze do těch 100kw výkonu není třeba nějak víc řešit co za motor si koupíš. Zavodak není ani 1.4 tsi ani 1.6...
-
Škrtiaca klapka
No nakonec tě možná čeká něco mnohem horšího. Klapka mi nefungovala protože byla odpálená a zároveň mi odešla přímo řídící jednotka motoru, která dává do nové klapky pouze 4V místo 12V a tudíž ji nedokáže ovládat. Výměna řídící jednotky motoru je 40 tisíc. přeji hodně štěstí
-
Svítí kontrolka motoru, bliká žhavení - závada start stop systému
Po výměně škrtící klapky, která byla na odpis, mi ve škoda servisu řekli, že ŘJ motoru dává pouze 4V místo 12V a tudíž je třeba řídící jednotku vyměnit za novou. Nová jednotka stojí 40k.
-
Koupe ojete OIII
Teď po přečtení článku v časopisu Svět motorů si hlavně dávejte pozor jaká je v ojetině baterie. Musí tam být EFB nebo AGM. Bazary dělají dle článku to, že když je v autě baterka na odpis dají tam obyčejnou, která není stavěná na dobíjení, které v autě je a obyčejná baterka vám třeba do půl roku odejde. Poté je potřeba koupit novou EFB nebo AGM, která stojí 5-7 tisíc.
-
Vaše spotřeba
O3 1.6 TDI 77kW DSG Dle toho co tady čtu jezdím asi jako prase jelikož na nejnižší spotřebu, na kterou jsem se dostal je 5.9l/100km a to cestou Plzeň - Sokolov - Plzeň. Běžná spotřeba je 6.2-6.5l/100km.
-
Koupe ojete OIII
Kupoval jsem OIII v DSG (7 stupňů) a celkem slušné výbavě (xenony, 8" obrazovka, vyhřívané sedadla, canton, kessy...) před zhruba 14 dny za 289000 s DPH - najeto 152000. Z této zkušenosti doporučuji - udělat opravdu maximální možnou projížďku a ihned po přijetí zpět do bazaru nechat napojit na diagnostiku. Pokud nějaké chyby auto má, tak se určitě projeví. Předpokládám, že jsou na lidi, kteří chtějí auto napojit připravení a auta stojí na place se smazanými chybami. Můj vůz měl třeba zaseknutou škrtící klapku a následně mi neproběhla regenerace DPF. V ŠA servis cca za 11 000. Jinak dle diagnostiky a fyzické stránky vozidla by mu nic jiného být nemělo.
-
Škrtiaca klapka
Auto mám ve škodovce a mění mi škrtící klapku, ty hlášky jsem měl stejné co máš ty. Jen klapka stojí kolem 7000,- a jako další věc mi obnovují regeneraci. Dohromady bude servis stát asi 11k...
-
Škrtiaca klapka
Tak nakonec se mi rozsvítil filtr částic, vzhledem k tomu ze neproběhla regenerace správně vypnula řj startstop a ta klapka možná nefunguje kvůli tomu. Příští týden budu vědět více, uznali mi reklamaci v auto Esa, jelikož mám auto par dní... kazdopadne bych být tebou nechal prověřit ten filtr částic, případně nechat rozebrat a vyčistit tu klapku
-
Svítí kontrolka motoru, bliká žhavení - závada start stop systému
Druhý den. Start stop funguje a pro změnu svítí filtr částic... Kuna tam musela něco nakousnout.
-
Škrtiaca klapka
Ahoj, ted resim stejny problem. Mam najeto 150k. Asi to dam do porsche at to opravi. Nebo jsi prisel na neje reseni?
-
Svítí kontrolka motoru, bliká žhavení - závada start stop systému
Zdravím, měl jste někdo podobnou zkušenost? Po startu se rozsvítí kontrolka motoru (oranžová), začne blikat kontrolka žhavení a počítač zahlasí chybu Start Stop a tato funkce je nyní nefunkční - stejnak jsem ji nepoužíval, tak ji alespoň nemusím vypínat. Štve mě ale ta diskotéka na palubovce. Auto jede úplně normálně. Octavia 3, 1.6 TDI 77kW převodovka DSG, rv 2013, najeto 152000 km Večer jedu na diagnostiku, tak uvidíme co nám chytrého napíše. Diagnostika ukazala chybu ve skrtici klapce, zaseknuta na 92℅ Nek nejake napady? Zitra se kdyztak objednam do porsche.
Werty22
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva