-
Letní pneu
Pouzivam Michelin Pilot Sport 4 S. Vyrobce uvadi, ze maji hlucnost 71 dB. Prijdou mi docela tiche. Maji skvele jizdni vlastnosti (perfektne sedi v zatackach, kratsi brzdna draha ... drzi dobre i za mokra), ale sjizdi se o neco rychleji nez ostatni. Pro me TOP pneu.
-
Podložky pod kola
Je poznat, ze mate podlozky z hlediska jizdnich vlastnosti (mekci auto, houpani, horsi drzeni v zatackach)? Snese to i ostrou / sportoni jizdu? Uvazuji o podlozkach Eibach spacer pro (20 mm). PepeRS245: Co predni kola? Nevycnivaji par mm? Vlezlo by se dozadu 25 mm?
-
Vrzani od predni napravy
Pokud je promazani jen docasne reseni ... Tohle by teoreticky mohlo byt reseni (sportovni ulozeni tlumicu a mozna i silentbloky): https://www.hothatchshop.cz/skoda/superb-iii/podvozek/silentbloky Kdyz snizovali O3 RS, tak taky meli nekdy problem s vrzanim nebo praskanim napravy a tohle to vyresilo.
-
Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
Superb je auto urcene predevsim pro (vyssi) manazery, podnikatele, atd. (tedy je to takovy business class od Skodovky). Od takovychto aut se ocekava komfort a tedy i mekky podvozek. Ja jezdim ve vetsine pripadu na rezim "Comfort", coz je jeste mekci nez normal. Je pravda, ze na velkych nerovnostech se auto uplne rozhodi, ale na relativne normalnich cestach s malymi nerovnostmi je to podle ocekavani. Treba takovou D1 v tech spatnych usecich rezim "Comfort" filtruje dost solidne. Zrejme se od Superbu ani neocekava rychla jizda, ostry prujezd zatackami atd.. Ja bych to oznacil asi neco jako "lowcost luxus" a ten preci nemuze byt dokonaly :-D. Nicmene, sportovnejsi naladeni se od Superba neocekava.
- Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
-
Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
Ano, kola 20", ktere vazi 10kg stoji cca 11500 Kc kus. Jsou vyrazne drazsi, uznavam. Nicmene, s takovou vahou by to melo byt OK. Zustava pak akorat "rotace" - pomalejsi zrychlovani/zpomalovani a lepsi setrvacnost - protoze je ale vaha 10kg, hraje tam akorat roli polomer. Otazkou je, jestli u 206kW Superba pujde tento rozdil vubec poznat - osobne si myslim, ze temer ne.
- Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
- Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
-
Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3
Ja mel O2 RS a jsem zvykly na to, ze ma auto dobre jizdni vlastnosti. Superb mi prijde na ceste, predevsim v zatackach, docela dost nestabilni i ve sportovnim rezimu - hlavne pri vyssich rychlostech. Moje ocekavani od Superba bylo, ze bude maximalne komfortni, vsude psali o tom, jak ma skvely podvozek... Me ocekavani ve vysledku nesplnil. Mozna by ho splnil, kdybych tam dal kola 15" ... ale 19" se vzdat nehodlam :). Tak nejak jsem doufal, ze bude komfortni jako Audi A6. Pises o tom, ze auto je v rezimu Comfort dost pohodlne - dalo by se to nejak srovnat s Comfortem v originalu? Jinymi slovy, zlepsi to Comfort - jsou mene citit nerovnosti? (ja si komfort predstavuji asi neco jako A6 se vzduchovym podvozkem). Mozna bych do tech pruzin i sel (+ distancni podlozky cca 15-20mm)
-
Opakované odpojování USB po zapojení telefonu
Reset jsem nezkousel. Vyzkousim a doufam, ze to pomuze - alespon by to nebylo tak obtezujici ... :)
-
Opakované odpojování USB po zapojení telefonu
Android Auto jsem mel vzdy aktualni, waze taky. Kdyz tahle situace nastane, tak: * kdyz restartuji mobil a pripojim ho zpet do auta - nema vliv, auto mobil nevidi a je to cele zaseknute (nejde ani odskrtnout zarizeni v seznamu zarizeni) * kdyz vypnu auto, necham ho chvili zamcene - zacne fungovat normalne (i bez restartu mobilu) Z toho vyplyva, ze ... nevim, co zpusobi tento pad, ale kazdopadne se to zasekne "v aute". To by bylo, ale nekdy se to na 4h jizde ani neprojevi (a nekdy po 3h hned 2x za sebou), takze by se to testovalo dost blbe. Dva mobily bohuzel nemam, abych to otestoval :-|. Taky bych tipoval, ze se tam neco prehreje.
-
DSG 2.0 TSI - zvlastni chovani
Ono obecne, nekdy je prerazovani tak plynule, ze neni pocitove temer ani poznat ... a nekdy to trochu cukne.
-
DSG 2.0 TSI - zvlastni chovani
Pokud by to slo vyresit pouze softwarem, tak by to bylo skvele (slo by to vyresit i prehranim SW napr. od APR, ktery ho ma vyladeny mnohem lepe nez Skoda). To ale momentalne delat nechci, protoze bych prisel o zaruku DSG a kdyby to byla nejaka mechanicka/elektronicka chyba, ...
-
DSG 2.0 TSI - zvlastni chovani
1->2 to nedela. Nejsem si tim uplne jisty, ale myslim, ze to delalo jen v S rezimu (budu muset otestovat). Nicmene, plynovy pedal byl nadoraz.
-
DSG 2.0 TSI - zvlastni chovani
Zda se mi, ze chovani DSG (6 stupnu) prevodovky neni uplne v poradku. 1) Pri akceleraci na plny plyn pri prerazovani z 2 na 3 auto jakoby ztrati tah na cca 0.5s (jako kdyby jeste nebyla prevodovna pripravena preradit). U dalsich stupnu je to mene znatelne az skoro vubec. Protoze jde o plny plyn, tak je to "cuknuti" hodne znat. 2) Nedavno se mi stalo pri rozjezdu z kopce na plny plyn, ze mi to uplne koplo (stejny pripad jako vyse, ale mnohem vyraznejsi a bylo to takove "bouchnuti"). Zatim mi to udelalo jen jednou. U bezne jizdy se nic takoveho neprojevuje - prerazeni je trochu poznat, ale "zpozdeni pri prerazeni" tam neni. Je to normalni chovani? Nebo je neco spatne a je mozne, ze mi DSG v brzke dobe odejde?
uxx
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva