Jump to content

PetrKV

Uživatel
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

25 Excellent

About PetrKV

  • Rank
    Profesional

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

1,073 profile views
  1. Když se baterie dobíjí přes kabel, tak to znamená, že jízdou zcela dobít nejdou a do zásuvky to prostě pravidelně musí?
  2. Zapoměl jsem doplnit asi měsíc poté jsem ukázal v servisu a všechno se vyměnilo na záruku. Klička dveří řidiče i spolujezdce a ovládání ruční brzdy i 2tlačítka okolo ní.
  3. Současný modely už mají snad jen 7st Dsg a ty, co byly predtim 6st budu mít Dsg 7st přepokládam opět s výměnou po 60tis km.
  4. Přední po 55tis km nové destičky. Zadní teď cca 86tis a ještě původní, ale už těsně před smrtí
  5. Nevím jestli se u někoho projevilo, ale začal mi slabě hvizdat ventilátor. Nejdriv jsem myslel, že to je servo, protože to vždy dělá při otočení volantem vlevo. Ozývá se z pravé strany(schránka spolujezdce). Když vypnu úplně větrání je ticho, tak mě nic jiného nenapadá. Zda se to stejné, jako u starších supů.
  6. Dnes mi tlačítko podruhé v záruce vyměnili. Už to šlo někdy dost špatně a bylo potřeba několik zmáčknutí, nebo víc síly. Při převzetí auta mě upozornili, že příště možná nebude chyba v tlačítku, ale, že mám poškozenou část, ve které je tlačítko uložené. Jestli jsem dobře rozuměl, je jeden úchyt ze tří ulomený. Prý to zatím drží.. Počítá se s tím, že to bych platil, protože jsem to poškodil.. tím, že jsem to díky špatnému tlačítku moc mačkal.. nestojí to moc, říkali asi tři stovky.
  7. Tak můžeš mít v 65 tis třeba třetí prohlídku, to není problém.
  8. To jsem nevěděl, že nový nefunguje hned dobře. Já jsem ho vyměnil cca ve 47tis km, tedy téměř přesně v půlce a vypadal snad ještě hůř. Bylo to, jak lítal šíleně pyl a různéj bordel po tom období v loni, v servise se přikláněli k výměně.
  9. Každopádně u nás to zdarma v ceníku nikdy nebylo, jako standart.
  10. Já myslím,že jsou to individuální nabídky, resp ceny v určitých obdobích i místech. Přizpůsobení konkurencí atd.
  11. Po výměně hlavice řadicí páky Dsg se mi už začíná v autě loupat kde co. Klička otvírání dveří,tlačítko na ruční brzdu, tyhle dvě věci asi nejhorší, ale vidím už třeba i ofuky interiéru.. 20190206_114303_001_001_001.mp4 20190206_113945_001.mp4
  12. Dnes jsem se tedy schvalne dival pri jizde mimo mesto,ustalena rychlost kolem 120km/h rovna silnice teplota oleje okolo 115stupnu ,pak tahly kopec 3/4plyn a 120stupnu. Venkovni teplota kolem +4 dest,vitr :) Infoline Skoda uz davno neni,co byla. Poradi ti maximalne precist manual a nebo jit se zeptat do autorizovaneho servisu...to je infolinka pro cloveka,co vlastni prvni auto v zivote a zatim o nem opravdu nic nevi. Teplota oleje to uz je tema pro forum a jestli se na ni budem moc ptat na infolince, vypnou jeji ukazatel v novejsich autech:)
  13. já pokud bych měl dodržet těch 110 stupňů asi nikam nedojel. Překročím to i při běžné jízdě ve městě. Mimo město to i při jen lehce svižnější jízdě leze hned přes 120. Nezáleží taky na oleji? Dávají mi tam 0w 30 Shell 507 00.
  14. Tak já mám teplotu oleje vlastně stejnou v zimě i v létě.Při jízdě po městě,po zahřátí cca 90-110 stupňů a mimo město tak těch 120 max,někdy i trochu víc..
×
×
  • Create New...