Přejít na obsah

baluchap

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení baluchap

  1. Praveze na DQ250 mam poloosi: 3Q0407271AC - kratka 3Q0407272AT - dlha a tie maju vnutorne tripoidy. Nepocitujem trasenie, ale ako som pisal - buchat pri kontrole z pod auta pri pohybe hore dole by nemali. Cele Spidan poloosi je tazko zohnat co pozeram, asi by som siel do vnutornych klbov, len ci niesu aj tisichrany rozbite, zistit bez demontu neviem.
  2. Dfga Ozaj to boli origo nove ? Ta cena bola len pre teba taka, alebo by si vedel poradit kam sa obratit ? Mechanik mi odporuca Spidan, ale bojim sa vibrovania, kedze 6AT/ DQ250. Moje vobec nevibruju, nic netrasie, ani by som ich neriesil, len pri kontrole rukou, buchaju ked sa tlacilo hore- dole z pod auta na zdvihaku. Auto ma 155000km cize cudne.
  3. Dfga Tie poloosi origo obe ta kolko vysli prosim ta ?
  4. Prosim o radu, moje riadenie zacalo tukat pri toceni volantom sem a tam, tak som presiel celu zostavu zavesenia a nasiel volu na hrebeni riadenia. Viem , ze sa to da repasovat, len na tie repasy nie su dobre recenzie na zivotnost. Mam SIII, 2016, 110kw, CRLB, 150000km. Moje riadenie v aute ma cislo 3Q1423050R, a chcel by som tam skusit nahodit ine, ktore ma ale iny index namiesto R ma AG. Prosim o radu, ci to je kompatibilna vymena, samozrejme viem o potrebe nasledneho online kodovania, ak by to vobec slo, prave kvoli rozdielnym indexom na konci. ETKA pise na moj VIN kod cislo 5Q1423062B. Ako zistit kompatibilitu medzi kodom riadenia 3Q1423050R a 3Q1423050AG prosim ? VID_20250118_121348.mp4
  5. znova nieco nove - vdaka 1. neodpalim jednotku tym updatom firmwaru na tu tvoju verziu "L" ? Mozem to spravit - ked ja mam verziu "G"/ H12 a soft je pre H13 ? 2. ten upraveny dataset z mibsolution " Superb_Combi_5Q0959107L_023D_RemoteOpen+SinglePressCloseFromMiddleConsole.zip" viem nahrat cez ODIS ? 3. Ako dlho to trva, ked pises dat pod nabijacku ? Baterka je nova.
  6. pre upresnenie, poda toho k comu som sa dostal, alebo ako tomu rozumiem ja 1. nemam VCP a ten origo zdc subor z VCP mi nepomoze, kedze chcem zavret kufor tlacitkom a zavret klucom - aj ked nemam kessy. 2. Chcel som najst zakladny (vyrobny) XML subor pre moje G-cko v tvojej zbierke a podla DRIVE2.ru ho upravit. Je to tam pekne vysvetlene (co robi - ktory bit) . ODIS-E by som si pozical na cas nahrania upraveneho XML. 3. Na Mibsolution.one a v tvojej zbierke sa vacsinou nachadzaju XML subory verzie 6D s ozancenim H13 a moja je H12, co znamena kratsi dataset. Uprava H12 datasetu na drive2.ru uz popisana nie je. 4. Na tu moju 5Q0959107G H12 ten pan z DRIVE2.ru nevysvetlil ako to upravit XML , cize jedina moznost je FERDA na dialku, alebo niekto na vychodnom Slovensku, alebo kupit inu jednotku - napriklad L kovu / H13, na tuto jednotku uz existuje hotove upravene XML v mibsolution. 5. Staci mi vyriesit zatvorenie klucom, lebo vnutorne tlacitko vyriesim = prepojim kabel z tlacitka pri DSG priamo na BCM = T73a/32 - co je tlacitko zadneho veka z vnoku, ktore otvara aj zatvara kufor bez problemov z vonku aj teraz. vdaka za predosle rady
  7. Nevedel by si prosim z ODIS-S online vytiahnut dostupny origo dataset XML, na G-cko jednotku pre Combi ? V zbierke datasetov chyba G-cko na COMBI variant , je tam len liftback. Cez CAR SCANNER mi nacitalo, ze verzia mojho datasetu je 00C2 (neviem ci tomu mozem doverovat) , ale jednotka je 5Q0959107G/H12/0250 Vdaka
  8. Jasne , ze len kombi. Po parametrizacii, by vnutorne tlacidlo otvorit a klucom zavriet malo nabehnut same od seba, ak bude setko ok, alebo potom este treba prisposobenie 6D ?
  9. To VCP idem skusat, ale od ludi v mojom okoli pocuvam dost vela recenzii, ze ta jednotka 6D sa zvykne pri flashovani odpalit. Cize to je jedina nevyhoda tych pokusov - ak je to pravda. Z toho obrazka VCP co si poslal , ze zrejme ze v tom subore z VCP na G ckovu jednotku je viac datasetov. Myslis, ze staci zaskrtnut ten 720D_combi - ako pise drive2.ru, ze v tomto datasete sa nachadzaju informacie potrebne k otvaraniu/ zatvaraniu kufra, alebo treba zaskrtnut vsetky na combi teda aj 720A aj 720E ... atd .. ?
  10. VCDS verze: SVO 20.4.1 Addresa 6D: Zadní víko Objednací èíslo øídící jednoky: 5Q0 959 107 G Systém a/nebo verze: HDSG-Modul H12 0250 Kódování: 0D80 Èíslo dílny: WSC 12345 VCID: 3C7781F7B76BAE6616-8068 Rozšíøená identifikace/FAZIT Seriové èíslo: 30237749000000 Identifikace: TF7-MNL Revize: -------- Datum: 05.09.15 Èíslo výrobce: 5007 Èíslo zkušebny: 0788 Stav Flash Programovací pokusy(aplikace): 0/1 Programovací pokusy(data): 0/0 Úspìšné pokusy(data): 0/0 Datum Flashování: 00.01.01 Kód Flashovacího nástroje(data): 00999 790 33361 Ostatní Èíslo Hardwaru: 5Q0 959 107 G Název systému dílny: J605 Zaøízení/PR kód: 000000000000000000000000 Èíslo datasetu: 3V0771t____ Verze datasetu: 0016 ASAM Dataset: EV_DeckLidCONTIAU736 Vydání ASAM Datasetu: 001011 Info o vozidle Èíslo podvozku: ----------------- VCDS Info: VCID: 3C7781F7B76BAE6616-8068 Labely: SVO\5Q0-959-107.clb ROD: EV_DeckLidCONTIAU736_VW37.rod
  11. Ja predpokladam, ze do toho nikto nesahal a je tam dataset z vyroby z roku 2015. Ta moja jednotka je zo SIII kombi, ale 2015. Auto je 12/2016. Ak je to tak, tak ten ZDC z VCP, co si poslal bude rovnaky, ako ten co je v jednotke teraz a kufor sa neotvori vnutornym tlacitkom - len cvakne. Cize to nicomu nepomoze - alebo sa mylim ? Jednotku treba asi flashnut niektorym z datasetom na moj modelovy rok 2017 a to by mala byt verzia jednotky "L" podla rokov. Nikdy som s VCP nerobil, neviem ci by vzalo dataset "L", kedze moja jednotka je "G". Dataset na kombi s indexom "L" sa nachadza medzi tvojim zoznamom datasetov.Len aj ked by to VCP preflashovala na "L" asi by to tu jednotku umrtvilo , kedze podla toho drive.ru su tie data rozdielne v dlzke.
  12. Vdaka za info. Aktualne mi nefunguje vnutorne tlacitko ani otvorit - ani zavriet. Tiez nejde zavriet klucom . Vsetko ostatne ide, kedze nemam kessy ani vitrual pedal. Cize tym zdc vela neziskam.
  13. nevies este co znamena u mna ze H12 a u teba H13 ? vsetky tie datasety su tiez H13 - teda maju to v nazvoch. dik
  14. @DavesMan bolo potrebne zmenit jeden kanal z CAN na PIN a ide. Kodovanie: SW:5Q0-959-107-G HW:5Q0-959-107-G --- Zadní víko Díl:HDSG-Modul H12 0250, Kódování:0D80 EV_DeckLidCONTIAU736,001011,EV_DeckLidCONTIAU736_VW37.rod Středa,06,Březen,2024,17:06:33:00009 VCDS verze: SVO 20.4.1 Verze dat: 20200331 DS317.0 VCID: 3C7781F7B76BAE6616-8068 Teraz je na rade dataset, ale ked pises ze tvoj funguje od Ferdy - pre mna asi ten J ckovy fungovat nebude. Moja 6D je G ckova a nemam KESSY . 0D88 je SIII combi + KESSY tvoj pripad 0D80 je SIII combi bez KESSY moj pripad V tom zozname datasetov je len jedna moznost na G ckovy index a ten je na liftback. Teda neviem ci na G ckovu jednotkucombi existuje hotovy dataset, aj ked v 2016 to FERDA s niekym riesil a pisali, ze G ckova 6D je vyriesena. To ruske forum to pekne opisuje, co sa meni, ale tak na to si netrufam, aj ked ten zaklad, co a ako je tam fajn vysvetleny. Ak by sa mi cez ODIS podarilo vytiahnut dataset z mojho G cka - porovnal tie data z niektorymi z hotovych datasetov a riadil sa tymi pravidlami z drive2 - neako by to slo Ak by bol dataset ready - VCP neako vyriesim, ked to nejde ODISOM.
  15. @DavesMan nova info. odpojil som konektor dveri a pin T27a / 7 mam obsadeny. Podla schemy je to airbag snimac. Tym padom, je len jedina moznost, ako zapojit moje tlacidlo ovladania kufra v stredovej konzole a to je T73a/ 49 v BCM - ako to mam zapojene. Cize to treba dokodovat. Dakujem za ten link na to forum, ale tam sa popisuje ako zadnu kapotu zavriet cez to tlacidlo a kluc - tam je treba parametrizace. Ja ho potrebujem pustit ,aby otvaralo kufor, ako ked z vyroby.
×
×
  • Vytvořit nový...