Přejít na obsah

baluchap

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení baluchap

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • One Month Later

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nie , nie neber to ako sprchu, ospravedlnujem sa, ked to tak textom vyznelo, len som chcel vediet, ze preco to ludia neako nezdielaju. Ja nemam origo VCDS a neviem zapnut EOL, preto som myslel, ze to pojde patchom, kedze ma taky nazov na mibsolution. Ja som ti prave naopak vdacny, ze sa podelis o tvoje znalosti. Bol som rozhodnuty, ze to patchnem na tu vyssiu verziu, ale bal som sa odpalenia, ktore popisujem skor vo vlakne. Cize len vdaka tebe som si asi neodpalil jednotku - cize dakujem. Jeden pan na youtube patchol jednotku bez zasahu diag, ale on to riesil na verzii MHI2 a updatom mu to zbehlo.
  2. Preco sa vsetci snazia neprezradit navod na EOL mod vo VCDS cez kod M40Q ? Ked mas origo VCDS, aky je s tym problem ? Je to neake tajomnstvo pre zarobky ? Vies to hned spavit, ked mas toolboxovany firmware a ked vies ako vygenerovat ten potrebny kod na zapis pre kod 0060400.
  3. Ok, preto sa radsej pytam. Nebudem udpatovat ine verzie. Dakujem za radu. ak mas pravdu s tym kodom 0006400 ze nejde updatnut patchom, ze to nejde exeption listom, tak nechapem vyznamu tych patchov na mibsolution,teda konkretne ich nazvom???
  4. Mam SIII a verziu softu mst2_eu_sk_zr_p0366t, technisat verziu MIB2. Chcel by som pridat sport menu, a chcem sa opytat ci mozem z m..solution pouzit uz patchnuty subor s tym sport menu, ale je tam verzia 0367, teda ina ako je moja. su tie uz pripravene patche kompatibilne len na take iste verzie firmwaru z radia , alebo mozem na moj 0366t hodit patch 0367t, len kvoli fec kodu na sport menu? Vdaka
  5. Zdravim, diagnostika mi vyhodila chybu na SIII kombi z 2016 " antena drzaku telefonu " - elektricka chyba. V priehradke mam bezdrotovu nabijacku a k nej ide antena zo zadneho modulu zosilovaca. Predpokladam, len kvoli sile signalu telefonu, ked ja zavrety v priehradke. Zadny modul zosilovaca chybu nehlasi. Skontroloval som zapojenie toho antenneho kabla v tej priehradke pred DSG pakou a vyzera byt setko ok. Neviem skontrolovat funknost nabijania, ale kedze diag nepise nic ine, len antenu, tak modul zije. Nemate skusenost ? Prosim o radu, kde hladat chybu.
  6. @Dfga Niekde sa tu pisalo aj o ATE doskach s plieskami. Co tieto : 3QF698451 ? https://www.ebay.com/itm/404163221763?_skw=3qf698451&epid=3038240545&itmmeta=01JV2N3R5BB05AN43XZBWZMZRD&hash=item5e1a015903%3Ag%3Ax-wAAOSwIRBj61m8&itmprp=enc%3AAQAKAAAA4FkggFvd1GGDu0w3yXCmi1dWWGbygObmNKxe3pyIp%2BQlWopgXuwHc1F%2BYPnbmv%2BH2aZqvoyRgZqW9DOPMVQ0T%2BRVysLVGIdiytIBCdT%2F4yr6rTZxSDeGpnmiKGIWS%2BpphanWfldaSsk8fzh%2FE2b5dAPiJBmvJkNoc058g5fU2tFJC%2FAulpH5nEzDanosm%2FDlJvKQhtraqG3c9aKNpmB%2B%2FKr0GGsIRb94YN99GidIzNAMs5iTDmd6hAhMiosf7UXA9z1hWAFOjrFgJ8YMxKVsxY1NMEJbNQnAxavHXdF5jRbp|tkp%3ABk9SR-aDj9XYZQ&keyword=3qf698451&sacat=0&relatedSearch=true
  7. Ok, ale ako uplne nove len SKF , alebo origo. Origo su na mna strasne drahe - kus za 900 eur , nazor na SKF ?
  8. Nie - tukaju, buchaju oba osi vo vnutornych klboch, prevodovka je OK, len som pisal, ci ten tisichran na poloosi kam ide ten tripoid, nezvykne byt poskodeny, odrety, opotrebovany a aj po vymene vnutorneho klbu za spidan , budu dalej poloosi tukat? Preto otazka ci staci klby, alebo lepsie cele osi zhanat?
  9. Praveze na DQ250 mam poloosi: 3Q0407271AC - kratka 3Q0407272AT - dlha a tie maju vnutorne tripoidy. Nepocitujem trasenie, ale ako som pisal - buchat pri kontrole z pod auta pri pohybe hore dole by nemali. Cele Spidan poloosi je tazko zohnat co pozeram, asi by som siel do vnutornych klbov, len ci niesu aj tisichrany rozbite, zistit bez demontu neviem.
  10. Dfga Ozaj to boli origo nove ? Ta cena bola len pre teba taka, alebo by si vedel poradit kam sa obratit ? Mechanik mi odporuca Spidan, ale bojim sa vibrovania, kedze 6AT/ DQ250. Moje vobec nevibruju, nic netrasie, ani by som ich neriesil, len pri kontrole rukou, buchaju ked sa tlacilo hore- dole z pod auta na zdvihaku. Auto ma 155000km cize cudne.
  11. Dfga Tie poloosi origo obe ta kolko vysli prosim ta ?
  12. Prosim o radu, moje riadenie zacalo tukat pri toceni volantom sem a tam, tak som presiel celu zostavu zavesenia a nasiel volu na hrebeni riadenia. Viem , ze sa to da repasovat, len na tie repasy nie su dobre recenzie na zivotnost. Mam SIII, 2016, 110kw, CRLB, 150000km. Moje riadenie v aute ma cislo 3Q1423050R, a chcel by som tam skusit nahodit ine, ktore ma ale iny index namiesto R ma AG. Prosim o radu, ci to je kompatibilna vymena, samozrejme viem o potrebe nasledneho online kodovania, ak by to vobec slo, prave kvoli rozdielnym indexom na konci. ETKA pise na moj VIN kod cislo 5Q1423062B. Ako zistit kompatibilitu medzi kodom riadenia 3Q1423050R a 3Q1423050AG prosim ? VID_20250118_121348.mp4
  13. znova nieco nove - vdaka 1. neodpalim jednotku tym updatom firmwaru na tu tvoju verziu "L" ? Mozem to spravit - ked ja mam verziu "G"/ H12 a soft je pre H13 ? 2. ten upraveny dataset z mibsolution " Superb_Combi_5Q0959107L_023D_RemoteOpen+SinglePressCloseFromMiddleConsole.zip" viem nahrat cez ODIS ? 3. Ako dlho to trva, ked pises dat pod nabijacku ? Baterka je nova.
  14. pre upresnenie, poda toho k comu som sa dostal, alebo ako tomu rozumiem ja 1. nemam VCP a ten origo zdc subor z VCP mi nepomoze, kedze chcem zavret kufor tlacitkom a zavret klucom - aj ked nemam kessy. 2. Chcel som najst zakladny (vyrobny) XML subor pre moje G-cko v tvojej zbierke a podla DRIVE2.ru ho upravit. Je to tam pekne vysvetlene (co robi - ktory bit) . ODIS-E by som si pozical na cas nahrania upraveneho XML. 3. Na Mibsolution.one a v tvojej zbierke sa vacsinou nachadzaju XML subory verzie 6D s ozancenim H13 a moja je H12, co znamena kratsi dataset. Uprava H12 datasetu na drive2.ru uz popisana nie je. 4. Na tu moju 5Q0959107G H12 ten pan z DRIVE2.ru nevysvetlil ako to upravit XML , cize jedina moznost je FERDA na dialku, alebo niekto na vychodnom Slovensku, alebo kupit inu jednotku - napriklad L kovu / H13, na tuto jednotku uz existuje hotove upravene XML v mibsolution. 5. Staci mi vyriesit zatvorenie klucom, lebo vnutorne tlacitko vyriesim = prepojim kabel z tlacitka pri DSG priamo na BCM = T73a/32 - co je tlacitko zadneho veka z vnoku, ktore otvara aj zatvara kufor bez problemov z vonku aj teraz. vdaka za predosle rady
  15. Nevedel by si prosim z ODIS-S online vytiahnut dostupny origo dataset XML, na G-cko jednotku pre Combi ? V zbierke datasetov chyba G-cko na COMBI variant , je tam len liftback. Cez CAR SCANNER mi nacitalo, ze verzia mojho datasetu je 00C2 (neviem ci tomu mozem doverovat) , ale jednotka je 5Q0959107G/H12/0250 Vdaka
×
×
  • Vytvořit nový...