Přejít na obsah

David Stoupa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení David Stoupa

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Čau, měl jsem něco podobného na o3 2016 2.0 110 kW ... špatné řazení 2 r.s., zejména za studena. Řešil jsem to jakou dobu, celá spojka dolů, testování kroku dvouhmoty, výměna oleje v převodovce a pomohla až výměna synchronu a kola u 2.r.s. v převodovce, a to mám najeto ještě míň než ty - 125k km.
  2. Tak prvni poznatky... Spotreba vyssi cca o 0,2l Zmizelo cukani na 2. r.s. Za studena auto vice duni a jde to jakoby ze stredu auta,jinak mi prijde chod kultivovanejsi. Rozdil ve vykonu jsem nezaznamenal. Interval regenerace stejny.
  3. Každý den dálnice 30 km do práce a 30 zpátky a regeneroval jsem každých cca 300 km. U mě se objevovalo i občasné lehké cuknutí při zrychlení na 2 r.s. (před rokem a půl kdy jsem kupoval jsem to pozoroval u několika O3), tak doufám, že by to mohlo pomoct. Průměrná spotřeba teď na zimákách cca 5,0 l. Dnes vyzvedávám po přehrání, tak za týden podám hlášení co se změnilo.
  4. Díky za info, vyhledal jsem si svolávačky podle VIN na stránkách škoda a máš pravdu. Díky
  5. V mém případě se cukání projevuje také na 2r.s., ale když běží regenerace DPF, tak nikdy necukne. Co jsem se ptal v servisu, tak by to mělo mít spojení s emisemi a jedná se opravdu pouze o SW záležitost. Odstranit by to mohl chip.
  6. Mám to samé a chystám se to řešit. Uložení převodovky jsem měnil protože to hučelo při zatáčení doleva, ale na problém rachtání/rázů při přidání a puštění plynu to vliv nemělo. Jeden autorizovaný servis mě poslal do háje, že si vymýšlím kraviny, a že je to standardní, že se sčítají všechny vůle a pak to dělá tohle. Nicméně já mám 113 xxx km, tak se mi to nezdá.
  7. Zdravím, je tu někdo kdo řešil uložení i u 2.0 TDI? Mám rok 2016 a 109xxx a příznaky po přečtení vlákna zdají být úplně stejné. Hučení/chrčení při zatáčení doleva. Nejvíce je to slyšet při nižších rychlostech do 50 km/h. Hučení pouze pod plynem, přičemž je slyšet i reakce na přidávání/ubírání plynu. Při vyřazené rychlosti nic. V jednom autorizáku nic neslyší a v druhém tvrdí že je to ložisko diferenciálu. Pár lidí jsem psalo podobné příznaky u 2.0 TDI, ale už nenapsali jak to vyřešili, co jsem koukal tak u Kodiaků je s tím také problém.
×
×
  • Vytvořit nový...