Přejít na obsah

shmaic

Uživatel
  • Počet příspěvků

    91
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení shmaic

  1. VID_20250202_111647155~2.mp4 Tak už mám za sebou i druhou stranu, vše ok. Dával jsem uložení převodovky a motoru Lemforder - šlo vidět že se jedná o jeden o ten samý díl jako to co jsem z toho vytáhl. Take to bylo zbroušené - aftermarket. Vzpěru jsem vzal corteco - přišla mi dost podobná, možná o něco hnusnější než to, co jsem vytáhl. Pocitově je to nové auto. Původní díly byly velmi jeté, obzvláště u uložení motoru to bylo ko.
  2. Tak mám za sebou vzpěru a převodovku. Motor si nechám na jindy. Kabelový svazek v cajku, fotil jsem krok po kroku, co jsem odmontovával, podle toho jsem pak postupoval zpět. Bylo nepříjemné Dotahovat ten zadní šroub držící silentblok na karoserii. měl jsem místo tak na 1/7 otáčky, takže to trvalo třeba 20 minut. Plus bylo vlastně celkově nepříjemné chytat závait do nového silentbloku. Nájezd 146000, původní silentblok byl jako prsa staré indiánky. Pocitově je to auto jako nové, jsem zvědav, co ještě udělá ten silentblok motoru. Nelíbilo se mi dílenské zpracování ani původních ani nových dílů, hnusné sváry, místy chyba laku. Ale účel plnit budou. Jdu se ještě projet:-))
  3. Díky. Pak se můžeš pochlubit montáží.
  4. Takže abych to shrnul, bavíme se o těchto dílech? Převodovka - 6Q0 199 555 AS Motor - 6C0 199 262 E Vzpěra - 6C0 199 851 N Je to tak? Přes autobaterii mi ještě vede hadice od reduktoru lpg uff 🙂
  5. Super, velmi díky za toto pozitivní sdělení. Tu reakční vzpěru jsem našel pouze Vika, ostatní (motor, převodovka) lemfoder. Tak snad to ta Vika nedo* ještě víc. Na youtube je k tomu video s jedničkovou fobií, vypadá to dost podobně.
  6. Díky za reakci. Nějaké utahovací momenty jsi řešil a nebo to dotáhnout co to jde? Motor mi už nějakou dobu létá tam a zpět, budu to muset řešit.
  7. Po dvou letech jsem se po nedotáhnuté montáži u SZOTEK dostal do Prostějova k FEDOR auto (100km), kde prý "umí vše" (Cituji Strakonice = dovozce). Poslechl jsem si od arogantního mechanika kydy o tom, že nemám vhodný reduktor, celé je to uděláno nepěkně a nebude se se mnou bavit. "Na ty ef es ička to má být jinak". "Pane mechaniku, to není FSI, to je TSI, bavíme se zřejmě každý o něčem jiném" "Pak se nemáme o čem bavit". Tak to už mě fakt dosralo, koupil jsem si od Poláků diag kabel za tisícovku, dva večery laboroval se softwarem, až jsem našel jeden, který umí můj systém, je v něm můj motor a umí i tabulku přívstřiku benzínu. Otravný záškub při 2000 otáčkách "ten motor je v hrozném stavu pane" jsem odstranil změnou hodnoty v jednom sloupci. Kolísání volnoběhu při sepnutí klímy "pane neviděl jsem, aby někdo ladil volnoběh lpg s klimatizací" jsem vyřešil deaktivací plynu na volnoběh. Takže teď, po vlastním zásahu, mohu potvrdit, že skutečně to může jet úplně stejně na benzín i na plyn, jen to nesmí dělat arogantní montážník, případně platit až po dolazení a odzkoušení.
  8. Aha, vidíš, tak to se omlouvám. Já jsem si totiž vygooglil tvé jméno a našel jsem autodílnu Petr Lacina která montuje LPG:) Ano, právě Strakonice mi přislíbili, že mi to sešteluji. Jenže jsou jaksi na opačném konci republiky. Obecně taky pokládám za nejlepší v ČR, už jen dle recenzí. Takže jestli se mohu zeptat, jaký teda máš systém a aktuálně jaký motor, kolik na nem máš najeto a jak řešíš servis?
  9. Hmmm. A máš to teda nějak spočítané, že se ti vyplácí na LPG jezdit s tím, že měníš ty vstřiky?
  10. Kolik vlastně stojí ta výměna vstřiků? Dá se to udělat svépomocí?
  11. Jasně a ta firma se jmenuje Petr Lacina, že?:))
  12. Teď tam je 141+ tkm a plyn tam šel v 83 tkm tedy cca 58 tkm na plyn, zatím vše drží. Mám tam dvojí filtraci, přívstřík benzínu (paradoxně cesta po Turecku byla stran benzínu levnější, než běžné cesty doma, kdy trvá, než se to přepne na plyn), leju do toho pouze prémiové benzíny a na 20l dávám 2 víčka VIFu, tak to něco vydržet musí! 🙂
  13. Celkový. Těším se, až napíšu na plyn:))
  14. 140000, furt jsem se nedostal k seřízení lpg:D140000, furt jsem se nedostal k seřízení lpg:D Letos jsem s tím objel východní turecko 9300km, lpg na každé benzínce, ve filtru téměř žádný bordel, úplně mikromikro. Spíš se to celé začíná tak nějak rozpadat, měnil jsem podvozek, teď se chystám na uložení motoru a převodovky. Na druhou stranu to, kudma jezdím a jak tam jezdím tomu cca odpovídá:-)
×
×
  • Vytvořit nový...