Po dvou letech jsem se po nedotáhnuté montáži u SZOTEK dostal do Prostějova k FEDOR auto (100km), kde prý "umí vše" (Cituji Strakonice = dovozce).
Poslechl jsem si od arogantního mechanika kydy o tom, že nemám vhodný reduktor, celé je to uděláno nepěkně a nebude se se mnou bavit.
"Na ty ef es ička to má být jinak". "Pane mechaniku, to není FSI, to je TSI, bavíme se zřejmě každý o něčem jiném" "Pak se nemáme o čem bavit".
Tak to už mě fakt dosralo, koupil jsem si od Poláků diag kabel za tisícovku, dva večery laboroval se softwarem, až jsem našel jeden, který umí můj systém, je v něm můj motor a umí i tabulku přívstřiku benzínu.
Otravný záškub při 2000 otáčkách "ten motor je v hrozném stavu pane" jsem odstranil změnou hodnoty v jednom sloupci.
Kolísání volnoběhu při sepnutí klímy "pane neviděl jsem, aby někdo ladil volnoběh lpg s klimatizací" jsem vyřešil deaktivací plynu na volnoběh.
Takže teď, po vlastním zásahu, mohu potvrdit, že skutečně to může jet úplně stejně na benzín i na plyn, jen to nesmí dělat arogantní montážník, případně platit až po dolazení a odzkoušení.