Přejít na obsah

mirob

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mirob

  • Narozeniny 03/07/1967

Oznámení mirob

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Budu to štyry roky od kedy som opravoval rele 109 . Hore popisana porucha sa už neobjavila. Doporučujem všetkým preletoť tie spoje v rele.
  2. Neviem presne tie lamely to sa da zistit inde ,ale viem urcite ze do SDI sa nesmie dat prevodovka z 1,6 lebo auto bude fungovat ale pri 3000 rpm ide miesto 125Km iba 95Km na 5kvalte opacne to bude lenive. Rozhodne si tam daj repasovanu prevodovku s opravenými nitmy (kurvitko) lebo ja som dal pri 140t km starsiu bez repasu a nedavno pri 170t sa tato prevodovka rosipala nastastie v mieste bydliska. Tak mam v tomto nemeckom aute uz tretiu.
  3. Dobry den. Mam taky isty problem ako popisuje Lensat. Niekedy zapnem zapalovanie a nezasvieti kontrolka zhavenia , hned viem ze nenastartujem. Tocim s klucom on/off az dokial nezasvieti na chvilu kontrolka zhavenia potom vsetko ok. Rozobral som konektory ,natiahol som nový kabel od poistky pre napajanie riadiacej jednotky bez zbytočných spojov (ked vsetko funguje a vytiahol som poistku tak sa to chovalo podobne, usudil som ze by to mohlo byt tým ) auto fungovalo tak som bol spokojny ale problem sa vratil . Rozobral som riadiacu jednotku ale bez vysledku . Raz to ide raz nie. Ked to funguje skusal som pohybovat kablami ,konektormi buchat po riadiecej jednotke ale nic ,ked je to nastartovane vsetko pracuje ako ma. Problem je len ked chcete nastartovat a nezasvieti kontrolka zhavenia a v motore nieje pocut nejake bzucanie ,vtedy je problem. Prosim o akukolvek radu. Dakujem Nedalo mi to. Po praci som zhodil plasty a skutocne som nasiel rele 109. Nebolo to tazke lebo to je na nom napisane velkym pismom. Nerozumiem preco v scheme je oznacene ako J317 (Terminal 30 voltage supply relay) ale oznacenie kontaktov pasuje. Vytiahol som ho a skusil zapnut zapalovanie, kontrolka zhavenia nezasvietila, ok. Doma som ho rozobral a na prvý pohlad som videl studeny spoj cievky relay. Ani neviete ako som sa potesil ,vsetko som to poriadne preletoval a dnes to osadim. v podvedomí citim ,ze by to mohlo byt ono. Dam vediet. Dakujem Vaša.
  4. Dobry den. Mam tento problem tiez od zaciatku zimy. Neprijemne to piska po nastartovaní až kým sa to zohreje. Az po výmene remena a kladky (bez zmeny) som sa do toho lepsie zapocuval s mojim servismanom a zistili sme ,ze to sice teple nepiska ale vydava to stale šušťavý zvuk. (pre istotu bola dole aj remenica na klukovke). Takze v stredu idu pozriet rozvody. Vam sa podarilo na nieco prist ???
  5. Chcem sa Vam touto formou poďakovať. Bez tohoto príspevku by som asi na to tak lahko neprišiel. Modrý kábel bol roztrhnutý 10cm za svorkovnicou na vrchu prevodovky a ktomu bol schovaný v plastovej trubke. Potiahol som ho a div sa svete roztrhnutý. Po predĺžení všetko OK . Ešte raz dík. mirob Golf IV1,9SDI
×
×
  • Vytvořit nový...