Přejít na obsah

mobil-man

Uživatel
  • Počet příspěvků

    131
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mobil-man

  1. Zajíždím auta od nuly do cca 25 tis. km už pátý rok a ten litr na prvních 10 tis. km je v normě (tdi i tsi). Poté by se to mělo snížit, ale zrovna u těchto TDI to také může zůstat.
  2. Co jsem viděl recenze matrixu u karoqa, tak na výraznější slepý pruh mezi potkávacími a dálkovými matrix poukazovali. Jak je psáno výše, u O4 je ten předěl taky patrný, ale pocitově to není tak výrazné, jak se jeví z videa. Asi bych to také nechal zkontrolovat, zda není možné nějak doladit světla, aby potkávací byly lehce výš a tím překryly to hluché místo mezi nimi a dálkovými matrix.
  3. Já jsem postup 2) podle e1. dělal u manuální klimatizace. U automatické neřeším a nic nesmrdí. Ono je třeba, aby se ideálně po zimě ta klimatizace čistila (ozon) a jednou za dva roky vyměnit filtr. Na to se u služebních sere, tak proto smrdí víc.
  4. Zkusil si vymazat data aplikace android auto v telefonu a znovu navázat spojení? AA měl totiž větší upgrade, kdy se změnilo i rozložení prostředí. Mně třeba začal padat na Octavii 4 v kombinaci se samsung S22 ultra po této aktualizaci. Vymazal jsem data aplikace, vše znovu nastavil a teď to je opět stabilní jako dřív.
  5. Není havros jeden z těch, kterým vyrobili auto na plac a když ho měli kompletovat, zjistili, že je poškozené a jelo se od znovu? Byly tu odkazy na to, že některá auta z placu museli sešrotovat. Jinak to není možné.
  6. Tak auto od minulého týdne u dealera. Teď čekání na papíry a značky, takže od objednání do předání to bude pod 12 měsíců. Dorazilo jich teď velké množství. Liftback 1.5 style+ elektrický kufr + bezdrátové dobíjení tel (možná to je nějaký paket?).
  7. Já teď čekám 11 měsíců a při objednání v dubnu 22 bylo avizo 10-11. Tak uvidím. 😁
  8. Taky mám informaci od dealera, že mimo čekání na ploše je teď problém s dovozem auta na pobočku. Nejsou volné kapacity.
  9. Ono těch 5w je málo, ale zase díky tomu se telefon při nabíjení a bezdrátovém AA/apple car nehřeje. Když nabíjí vyšším výkonem, je tam více zbytkového tepla, pak si sice sníží rychlost nabíjení sám, ale taky to pak koriguje snížením výkonu, což se projeví na méně plynulém AA.
  10. Je to zajímavé, ale na to cukání má zjevně vliv i počasí. Někdy to necuká vůbec, někdy si jen tak lehce škubne první metry a někdy poskakuji cca 100 metrů, než vyjedu z parkoviště a přeřadím na 3ku, kdy to přestane. Necuká, pokud nastartuji a nechám to tak minutu běžet.
  11. Taky bych řekl, že data o poloze musí brát z auta, jelikož funguje i v tunelech, i tam, kde nejsou waze beacony. Mobil by tam bezpečně ztratil GPS, ale při navigaci to jede dál. Nějaký komunikační kanál tam bude, když si bere z auta i údaj o tom, zda jsou zapnutá světla dle světelného senzoru a podle toho nastavuje denní/noční režim.
  12. Ještě takový tip, po spárování telefonu doporučuji v nastavení telefonu (v autě - aplikace telefon - nastavení) zapnout zvuk HD. Výrazně to zvyšuje kvalitu hovorů, pokud voláte přes LTE či 5G a používá se HD zvuk (u samsungu to je vidět při volání jako ikonka u času hovoru). Nevím proč, ale defaultně to bylo vypnuté, což je škoda.
  13. Já mám S22 Ultra přes měsíc a od začátku funguje s AA wireless v O4 v pohodě. Mezitím samsung připravil několik aktualizací, na auto taky něco dorazilo, ale stále šlape dobře. Jsou místa, kde mi AA vypadne, ale to bude nějakým rušením, protože mi tam vypadával pravidelně i signál telefonu. Zajímavé je, že jakmile se mobil připojí přes AA bezdrátovově, funguje tak i v případě připojení kabelem, který využívá jen k nabíjení. Předtím jsem měl Note10, který byl ve spojení s AA méně spolehlivý, ale přikládám to tomu, že se více zahříval.
  14. Ahoj, mám zkušenosti s O4 i S3 a pokud bych měl vybírat mezi O4 ve vyšší výbavě a S3 v nižší (tzn. v obdobné cenové hladině a stáří s rozdílem max 2 let), pak spíše O4. To auto je sice menší, ale technologicky je dál. Když si vyberete kousek s matrix led, případně HUD, asistovanou jízdou, adapt. tempomatem, tak to v kombinaci starší a méně vybavený Superb nemůže překonat. Stejně tak to odhlučnění není u O4 špatné, pokud má akustická okna. Kvalita provedení interiéru se vyrovná superbu, infotaiment po aktualizacích ho překoná a nakonec mi ani čudlíky na palubce nechybí. Takže bych bral vybavenější O4 proti méně vybavenému S3, pokud by byla podobná cena.
  15. Jojo, ten prostor kolem pravého kolene s odkládacím místem na mobil mi připomínal dodávky. Divný tmavě šedý plast, bez nápadu. Nad tím povedený displej a rychlý infotaiment, ale zase, odpudivý černý lesklý plast, který se umastí a dříve či později na něm budou rýhy. Je na tom vidět každé zrnko prachu. To auto mělo najeto 100 km a už by zasloužilo vyčistit interiér tyhle plochy. Na auto v ceníkové ceně 845 tis. Kč to je bída, zvláště když vím, jak umí VW interiéry např. u tiguana či passata.
×
×
  • Vytvořit nový...