Přejít na obsah

_Michal

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení _Michal

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • One Month Later
  • One Year In
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vyresil jsi to? Mam stejny problém.
  2. Zdravím, jsem nový majitel Škody Octavie 2, 1.9 tdi BXE, 2007, klimatronic. Potřeboval bych radu. Rád bych do auta instaloval webasto nezávislé topení s dálkovým ovladačem telestart T100 HTM. Je to kompletní sada včetně kabeláže, stále nainstalovaná v havarovaném voze (ALE MOTOR 2.0 TDI). Funkční a s možností předvedení v provozu. Co mě na tom láká: menší opotřebení studeného motoru při startu, teplo v kabině a rozmražená okna, cena sestavy 6000Kč. (Jen nový ovladač stojí 7500Kč.) Moje otázka zní: Bude přestavba z 2.0tdi do 1.9 tdi totožná? Dle manuálu http://service-manual.ru/webasto/install/cars/Skoda/Octavia/A5/Octavia_Combi_2005_1.9_2.0_d_E.pdf je totožná. Potom jehla do nádrže se se umísťuje do těla čerpadla? Tj. vyvrtat díru ve volném prostoru a jen našroubovat jehlu? Dále kudy se vede kabeláž k palivovému čerpadlu? Vnitřkem nebo trasou palivové trasy/ hadice čerpadla? Potom zapojení kabeláže do ovladače climatroniku. Kolik vodičů se tam vede a je potřeba kompletní demontáž přístrojovky? Jám mám climatronic, ale bouraná má oktávka klasický mauální panel topení. Bude v tomhle problém? Předpokládám, že si to budu zapojovat sám. Neměl by to být problém, když si udělám fotodokumentaci z demontáže. Jak píšu, vše k tomu dostanu. Pokud budete znát odpovědi, budu za ně rád. Poté i váš názor na tuto sestavu. Díky Michal
  3. Zdravím,

    jsem nový majitel Škody Octavie 2, 1.9 tdi BXE, 2007, klimatronic. Potřeboval bych radu, a dle fora by jsi mohl na ní lehce odpovědět. Rád bych do auta instaloval webasto nezávislé topení s dálkovým ovladačem telestart T100 HTM. Je to kompletní sada včetně kabeláže, stále nainstalovaná v havarovaném voze (ALE MOTOR 2.0 TDI). Funkční a s možností předvedení v provozu.

     

    Co mě na tom láká: menší opotřebení studeného motoru při startu, teplo v kabině a rozmražená okna, cena sestavy 6000Kč. (Jen nový ovladač stojí 7500Kč.)

     

    Moje otázka zní:

    Bude přestavba z 2.0tdi do 1.9 tdi totožná? Dle manuálu http://service-manual.ru/webasto/install/cars/Skoda/Octavia/A5/Octavia_Combi_2005_1.9_2.0_d_E.pdf  je totožná.

     

    Potom jehla do nádrže se se umísťuje do těla čerpadla? Tj. vyvrtat díru ve volném prostoru a jen našroubovat jehlu?

     

    Dále kudy se vede kabeláž k palivovému čerpadlu? Vnitřkem nebo trasou palivové trasy/ hadice čerpadla?

     

    Potom zapojení kabeláže do ovladače climatroniku. Kolik vodičů se tam vede a je potřeba kompletní demontáž přístrojovky?

     

    Předpokládám, že si to budu zapojovat sám. Neměl by to být problém, když si udělám fotodokumentaci z demontáže. Jak píšu, vše k tomu dostanu. Pokud budeš znát odpovědi, budu za ně rád. Poté i tvůj názor na tuto sestavu.

     

     

    Díky  Michal

     

×
×
  • Vytvořit nový...