Přejít na obsah

Miroslav Bocan

Uživatel
  • Počet příspěvků

    40
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Miroslav Bocan

  • Narozeniny 09/27/1989

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Miroslav Bocan

Učeň

Učeň (3/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Mám otázku, menil som predné pružiny na škoda scala 1.0 tsi 85 kw výbava style. Bohužiaľ som tam dal jednosmerné pružiny, ešte k tomu aj športové. Teraz je auto veľmi tvrdé, cítim to hlavne na nerovnej ceste alebo pri prechode cez nerovnosti, prípadne na retardéri. Originálne už nemám, ale chcel by som čo najkomfortnejšie sa da. Nevie niekto, či sú tam SACHS 991 143 alebo SACHS 991 144? SACHS 991 144 sú mäkšie, len neviem, či sú vhodné na moju výbavu a tým pádom záťaž na nápravu. Aby neboli príliš mäkké a nerobilo to problémy. Označenie je tam biela, biela (2x), zelená (2x). Pri tých tvrdších je biela(5x), biela (4x), zelená. Ďakujem
  2. na pumpach su +,- dobre tlakomery, pripadne si clovek vie kupit vlastny merac tlaku pneumatik .... ide o to nemat pneymatiky velmi podhustene, vtedy auto aj plava po ceste atd. a ani velmi prehustene, ako tu niekto pisal, ze dava 3 a viac bary, vtedy citit, ze auto je tvrdsie, rychlejsie sa nicia gumy, dokonca je tam riziko aquaplaningu atd. PS: reagoval som na komenty tohto typu, co radia blbosti inym uzivatelom inak pneumatiky sa meraju za studena
  3. Zalezi od velkosti diskov. Ale na viecku od nadrze mam na 17tky tlak 2,3 a vzadu takisto 2,3 ..... ty co tu pisali, ze to fukaju na 3 a viac maju prehustene pneumatiky a nicia si zbytocne gumy, pretoze podhustene ale rovnako aj prehustene pneumatiky prehrievaju koleso a nicia ho. Preto mas na veku nadrze predpisane, na aky rozmer disky a napravy mas nafukat koleso. Nie je to tam zo srandy.
  4. mne tahalo takisto auto do strany, ukazalo sa, ze boli zle zjazdene pneumatiky, prezutie na nove a vyvazenie pomohlo
  5. taketo hodnoty mam aj ja po geometrii (menili sa silentblocky, capy, tlmice, ulozenia atd.) ale vraj je to normalne, lebo odklon sa nastavit neda na tych autach, cize tazko to nastavis. Tam je dolezita celkova zbiehavost a uhol. Tu mas dobre, cize by nemal byt problem. Respektive, uz priamo na geometrii by ta poucili, ze to nemas dobre a treba to riesit ....
  6. Super, dakujem velmi pekne a chcem sa opytat, ten VCDS musim mat original, alebo by mi stacila nejaka nova verzia z chiny? Teda nvm ci to podporuje skodu scalu. Kvoli tej jednej veci nechcem davat 300e
  7. zdravim, viete niekto ako na kodovanie ambientneho osvetlenia noh a podsvietenia palubnej dosky (nie budikov)?? nefunguje mi totiz ovladanie rugulacie cez radio, svieti stale tak isto. Raz v servise mi to tusim deaktivovali a nastavilina stalo na nejakych 70% cez diagnostiku. Neviem preco to robili, ked som reklamoval, ze nefunguje podsvietenie, proste neriesim. Len by ma zaujimalo, ako to vratit do povodneho stavu. Da sa to cez Carista OBD2 alebo nieco podobne?
  8. zobrali mi auto na mesiac, po mesiaci som si ho zobral aj s rozobratou palubovkou, lebo mesiac byt bez auta je dost dlha doba ... potom po asi zas mesiaci mi ho zobrali na 4 dni, vraj ze vsetko je v poriadku plne funkcne, ani jednu vadu neopravili ... defakto najhorsi autorizovany servis, rozmyslam, ze napisem priamo do skodovky na nich staznost nedvihaju telefony, nevyjadruju sa na maily priamo, ale uplne odveci ... otras, uz im auto ani nedam, este mi vratili palubovku oskretu, asi ako to montovali
  9. ahojte, uz to niekto riesil, ako to dal dole? reklamoval som podsvietenie palubovky, neopravili mi to, tak rozmyslam, ze si to opravim sam a prepajkujem za novy led pasik, povodny je na urcitych miestach vyhoreny vid foto
  10. ja som mal ten problem, ze mi prestalo fungovat SOS ... vymenili riadiaciu jednutku v ramci zaruky.
  11. Myslel som automatický sytič, zle som sa vyjadril :D Proste keď dlhšie auto postoji a hneď pri štarte sa zvýšia otáčky motora na nejakých 1500ot alebo tak nejako. Všimol som si, že pokiaľ mám pri tom zapnutú klimatizáciu, je to ďaleko hlučnejšie ako bez nej. Keď vlastne ju mam vypnutú, tak je to podstatne tichšie. Len som sa chcel opýtať, či sa niekto s tým nestretol, auto mam od nova, ale určite taký hlučný automatický sytič nebol, keď to spadne na normál alebo sa pohnem, auto razom stíchne o dosť a zmizne aj to kovové drnčanie. Môžem sa pokúsiť to potom s niekým nakamerovať, len nie som si istý, či ten zvuk dobré zachytí video, a tiež je to len pri tom sytiči, čiže sa to ťažko robí, keďže auto ho zapína len pri dlhšom státi. Normálne to určite nie je, keď mi to hovoria okoloidúci a známy, že čo mi tam drnčí, čo to mam s motorom a podobne. Mám auto od nova, a ten automatický sytič išieľ o dosť tichšie ako teraz (normálny chod motora je už tichý bez drnčania atď), pritom olej mením pravidelne aj 2 x do roka a najazdené mam len 24 000 km. Plánujem ho dať cez dovolenku do servisu, len či nemáte niekto s tým skúsenosti, aby som vedel o čo sa vlastne jedná. Keby to v servise neriešili k mojej spokojnosti.
  12. Chcel by som sa opýtať, mam scalu 1.0 tsi, a pri žhavení, keď auto dlhšie postoji, je veľmi hlučne, ako keby niečo klepalo rezonovalo. Akonáhle otáčky klesnú na 1000ot, tak už nie je hlučné, takisto aj keď sa hneď pohnem a nenechám ho žhaviť, auto stíchne .... neviete v čom by mohol byť problém? môžu to byť rozvody? Samozrejme si uvedomujem, že motor je hlučnejší pri žhavení, ale za nova mi tak neklepal a nepýtala si ma kamaráti, že čo mám s autom, proste mne už aj okolo ľudia hovoria, čo mi tak klepe .... ale potom ide už normálne
  13. uz som vymenil tie voditka za nove a namazal len vonkajsiu stranu gumy na mieste, kde sa vtlaca do strmena (miesto kde ukazujem srubovakom), a trosku aj na krytku aby sla lahsie vonku... voditko som nemalzal vobec, a je pravda, ze na tom namazanom boli viacere tmave pruhy, ktore tam ostavali aj po ocisteny servitkou (teda nie mazivo) .... co na tych uplne starych nebolo ...
  14. no tak potom dakedy ked budem mat cas to rozoberiem a pozriem sa nato, pripadne ocistim, ale neje mi jasne, preco tak vela ho tam dali ...
  15. potom nechapem, preco k voditkam od brembo je mazivo, ak ich netreba mazat .... vyrobca hadam vie, co sa ma a co sa nema robit, to nedava zmysel
×
×
  • Vytvořit nový...