Přejít na obsah

ZdenoM

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení ZdenoM

Bažant

Bažant (2/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • One Year In
  • First Post
  • Week One Done

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Ahoj všem, za sebe musím říct, že u mně pomohlo tankování pouze Vervy u Benziny a je po dlouhých startech. Když natankuji třeba u Globusu Liberec tu lepší aditivovanou naftu tak se dlouhé starty vrací.
  2. Chtěl jsem jen zjistit jestli má ještě někdo problémy jako já s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech a popř. jak to řešil. Protože o tom nikdo nemluví, že auto začne vibrovat jak stará škoda 120L.
  3. Ahoj, třeba někomu pomůže co má vyměnit, mám O3 RS 2,0 TDI 135kW r.v.2013 motor CUPA najeto 186tis. Při 173tis. nové originalní Turbo, DPF, i IK (Intercooler) a mám spotřebu 1L oleje na 5000km. Zatím neřeším protože bych se z toho auta zbláznil.
  4. A prosím tě jakou značku podložek máš, já mám podložky od firmy TC Shop s.r.o. Ústí nad Labem a asi to tedy bude blbě vyrobeno, protože já tam malou vůli mám.
  5. Díky, řešil jsi to nějak nebo co pomohlo? Je divný, že hodně lidí dává podložky a nikdo si neztěžuje na vibrace. Zajímalo by mě jak přesně sedí na středu třeba podložky od značek SCC, H&R, DIEDERICHS, Eibach, já mám z TC Shop s.r.o. Ústí nad Labem. Asi zkusím značku a podložky s dvojitým uchycením.
  6. Ahoj, jen k tomu VIFu, možná je lepší používat DFC (BG 2256 DFC HP). viz článek nejlevnější, ale v zásadě dostačující aditivum VIF, kterým se vyrábí většinou prémiové nafty - vyrábí se pak buď letní nebo zimní varianta. Problém tohoto aditiva je, že je na základě ferocenů, které nenávratně zanáší DPF - typický červený prášek a čistící účinek je pouze u paliva dokud se neohřeje, pak svou schopnost ztrácí. prémiová aditiva nejvyšší kvality pro náročné uživatele, které osobně doporučuji, jsou pak buď od výrobce BG Products - aditiva BG jsou na základě amínů a ve veškerých režimech a teplotách paliva vždy prohoří a nezanáší tak systém, a to v produktech: BG 225 DFC Plus HP - pro období jaro/léto/podzim a , dále BG PD 14 DFC + HP2 - pro zimní období nebo od výrobce Metabond, a to v produktu Metabond Magasel Plus - celoroční aditivum. Tyto aditiva patří ke špičce na trhu a máme s nimi reálné skvělé zkušenosti od stovek uživatelů.
  7. Ahoj, Rád bych se podělil o svoje zkušenosti s podložkama a proč si myslím že podložky na dlouhé šrouby nejsou dobré. A naopak si myslím, že podložky které se nejprve přišroubují na náboj kola jsou lepší, protože se perfektně vystředí a kolo potom neposkakuje při vyšších rychlostech. Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Proto asi půjdu do podložek které použil PepeRS245 . Totiž ty podložky co mám tak stejně na středu mají malou vůli a šrouby mají taky vůli, kdežto u podložek namontovaných přímo na náboj kola jsou šrouby našroubovány do kužele podložky a tím se to podle mě perfektně vystředí. Kolo je podle mě potom nasazeno stejně jako kdybych ho dal přímo na náboj. Navíc odpadá koupě dlouhých šroubů a to např. i bezpečnostních. Takže já budu přecházet na podložky dvojitého uchycení.
  8. Ahoj, nemá někdo zkušenosti s podložkami a vibracemi při vyšších rychlostech? Mám na Octavii RS3 před FL podložky ve předu 15mm a vzadu 20mm na dlouhých šroubech s náběžným kroužkem pro vystředění kola a při 140 - 160 km/h a víc začne předek vibrovat, při sundání předních podložek vibrace přestanou (nejsou). Při nasazování podložky na náboj je na středu malá vůle (asi 0,5mm) bez které to podle mě asi úplně vyrobit nejde, myslím si, že to je ta příčina těch vibrací. Takže přemýšlím na přechod podložek s dvojitým uchycením. Díky za odpovědi.
  9. Prosím tě, jakou baterii (značku, typ, kapacitu) jsi použil. Já jsem zakoupil Exide AGM 12V 70Ah 760A EK700 a vůbec to nepomohlo. Přemýšlím jestli nemám koupit Vartu AGM.
  10. Ahoj borci mám Octavii III 2.0TDi (135kW CUPA) vRS 2013 a stejný problém s prvním startem 3-4s. Nemám KESSY ani DSG. Všiml jsem si ale, že při otočením klíčku do prví polohy mi čerpadlo v nádrži nepředčerpává palivo před startem do systému. Nevím jestli je to normální a jestli by to nemohlo mít vliv na ty první starty po delší době stání ? (i jenom 24h) Jestli by mi někdo nenapsal jestli mu čerpadlo předčerpává a vlastně dotlakuje systém, mě to nedělá. Myslím že by to mohlo být i tím.
×
×
  • Vytvořit nový...