-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Parkuji v garáži a pod autem nikdy nebyla ani kapka. Motor 1.5 TSI.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Po prvních 13 tis. jsem musel dolít asi 3/4 litru oleje. Po dalších 12-13 tis. to bylo to samé ještě jednou. Pak se kolem 30 tis. měnil olej a od té doby jsem nemusel doplňovat zatím ani kapku. Najeto asi 50 tis.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
O4 je po dlouhé době auto, které mi jako nové sežralo navíc 2l oleje. Přibližně po 30000 km se zdá, že si motor "sednul" a už zvýšenou spotřebu nepozoruju.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Nemáte někdo problém s nabíháním infotainmentu (Columbus)? Čím dál častěji se mi stává, že po nastartování je obrazovka černá a vzpamatuje se až po několika minutách. Štve mě to hlavně teď v zimě, kdy není možné nastavit teplotu.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Přehrán firmware na verzi 1896..a zatím klid. Jen vyskočí po nastartování na dvě sekundy závada parkovacího asistentu (asi to ti šmoulové na začátku preventivně resetí). Takže výsledek je, že po dvou letech a několika přehrání se auto začíná blížit použitelnosti. Je mi z toho k 🤮.
-
Koupený "problém" Škoda Octavia IV - jeden velký problém
Už dvakrát se mi stalo, že auto neregistruje zapnutý bezp. pás. Výsledkem je hláška něco jako "proaktivní ochrana cestujících je neaktivní" tzn. v tu chvíli nefungují ani airbagy a auto asi 10 minut pípá jak o život. Znovu zacvaknout pás nebo nastartovat v tu chvíli nepomohlo. Máte někdo podobnou zkušenost?
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Verze je to 1668. Už dvakrát to bylo přehráváno v servisu a nějak se mi nechce věřit, že to potřetí pomůže. V servisu slyším pokaždé akorát výmluvy a prázdné kecy o tom jak to řeší a brzy to bude OK. Jenže za rok nedokázali opravit vůbec nic. Prostě Škoda slov.
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Brzdy porovnávám v 1.5 TSI 110 kW. Měl jsem O3 a teď OIV a rozdíl je znát jak v hlučnosti, tak i účinnost je pocitově horší. Jo a abych nezapomněl ještě jeden rozdíl. V O3 jsem nikdy neviděl zprávy typu: - Proaktivní ochrana cestujích je nedostupná - Závada: start-stop - Funkce parkování je nyní nedostupná - Lane Assist je nyní nedostupný apod. Vím, že tomu stejně většina lidí, co v tom střepu nejeli, nebude věřit, ale klidně ten krám kupujte. Léčba šokem je většinou účinná.
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Proti OIII má OIV pocitově horší a reálně i hlučnější brzdy...
-
Dlzka dodania novej octavie
Čekat jeden rok života na kus škoda plechu? To chce tedy velkou dávku trpělivosti a bezmezné podpory tohoto ikonického technického skvostu. Smekám...
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
Jako že svítí kontrolka někde pod volantem? To má být vtip? Tam mám možná někde levé koleno a ještě bych se musel hodně ohnout. Tomu se říká výrazná, bezpečná a ergonomická signalizace? Proč není symbol svícení na displeji v zorném poli řidiče? Místa je tam dost, nic by to nestálo a dálkové tam stejně jsou.
-
Zkušenosti z přechodu z Octavia III na Octavia IV
A jak zjistím, že mi svítí potkávací světla? Nikde žádná kontrolka není.
- Svolávací akce
-
Výměna oleje
V servise mi dolévali 0W20...teče jak voda.
Gater
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva