- Výměna řídicí jednotky motoru
- Výměna řídicí jednotky motoru
- Výměna řídicí jednotky motoru
-
Výměna řídicí jednotky motoru
Dobrý den, Chci se zeptat zda-li má někdo zkušeností s výměnou řídící jednotky? Jedná se o to, že jsem koupit úplně typově stejnou řídící jednotku a chci zkusit vyřešit další problém na mé fábii pomocí výměny řídící jednotky. Diagnostika ukazovala přímo problém s ŘJ a je možné, že další problémy jsou způsobené právě tímto. (olej, immo). Ano olej jsem se snažil už vyřešit dříve, neúspěšně. Mechanik neví co s tím je... Immo je jenom o čtení klíče. Nějaké kroky, které jsou potřeba pro výměnu? mám origo klíč, vím že potřebují WAG kabem a program, akorát nevím jak vytáhnout kódy a jak je zapsat do "nové" (jetá z jiného auta) Děkují
-
HTP - řídící jednotka a budíky
Ahoj, Chci se zeptat jak to přesnějí funguje s výměnou řídící jednotky s budíkama. Chci se zeptat přesnějí, které kódy budu potřebovat, když budu měnit obojí.. Řešil jsem tlak oleje v autě a občasné blikání IMO + svítícího motoru Tlak oleje Jedná se o soft poruchu, motor byl kompletně repasovaný a dělal to i předtím.. Jedná se o to, že dva měsíce zpátky to měl mechanik a kontroloval čidla, tlaky v motoru, mazání, olej a podle něj je vše v pohodě. IMO + zamykání Občas se stane, že špatně přečte klíč a bliká IMO - řeším to zatím jen vytažením klíčku a po chvíli vložením zpět ať si ho znova přečte... taky se stává, že se sám od sebe zamkne, ikdyž jsou klíče uvnitř nebo dokonce je nastartováno.. diagnostika motoru Jedná se o svítící kontrolku motoru - podle delphi diagnostiky se jedná o špatné čtení klíče (je možné, že to dělá systém centrálu který první majítelka měnila?) V servise ty dva měsíce zpět kontroloval i všechny kabely v motoru, jestli tam není někde zkrat, nestřílí to do kostry nebo něco prostě od čeho by se dalo odvíjet dál. Bohužel kabeláž je v pohodě. (i to slavné místo, kde kabely korodují a ničí se je údajně v pohodě. tak mně napadá, že ŘJ může být chybná a tak mně napadlo jestli to jde nějak udělat, že by se to vyměnilo rovnou i s budíky jestli to není náhodou i v nich. Vím, že potřebují kódy. (Od IMO kód mám z klíče, ještě budu muset načít kód od budíků - to si vytáhnu), ale jestli když to vyměním budu potřebovat pouze NOVÉ kódy od řídící jednotky (IMA) a budíků nebo i ty staré? Děkují (jo a dementní kecy typu "že to je čidlo tlaku" - opravdu to čidlem NENÍ - je tam třetí čidlo, které bylo 100% funkční)
-
Vypnutí kontrolky oleje na HTP
No on je problém, že jediná už možná příčina jsou kabely, protože motor je kompletně po generálce a dělalo to i před tím i po. Dokonce se měnily všechny sondy v motoru. Tak mně napadá jenom kabeláž a ta vyjde na docela vysoký randál.
-
Vypnutí kontrolky oleje na HTP
Zdravím. Chci se zeptat. Bohužel už hodně dlouho nás na mojí fabii štve jedna věc. Jedná se o kontrolku s olejem. Po nějaké době jízdy (většinou až se zahřeje motor) tak začne v intervalech blikat a řvát kontrolka s olejem. Slyšel jsem, že jde vypnout "bzučák" co je v palubové desce.. jenže, aby jsem to mohl udělat tak musím po této úpravě provést opětovné zakódování palubovky. Jenže nechci kvůli tomuto hrabat. Potřebují ať auto ještě nějaký pátek funguje. Proto jestli je nějaká možnost třeba přes diagnostiku vypnout kontrolu oleje nebo ten bzučák systémově vypnout. Díky