Přejít na obsah

Milan357

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Milan357

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. na původním chladiči bylo 04L129766AQ, ale ve škodovce mi řekli 04L129711AB cena 13.260,-Kč + nějaká těsnění ...
  2. Díky za rady. Chladič jsi měl pěkně zřízený, ten můj vypadá celkem v pohodě. Auto se mi chová podobně jako popisuje Manas11. Voda na krytu pod motorem být nemusí, protože pokud voda vyletí několik km od baráku, tak ji proudící vzduch může strhnout rovnou pod auto. Na nádobce a podběhu je vidět, že voda lítá ven nádobkou.
  3. Dík, za odpověď. Auto se mi chová stejně. Co jste měnili, hliníkové sání nebo to pouštěl EGR nebo něco jiného?
  4. Díky všem za odpovědi a rady. Dnes pár dalších poznatků a zkoušení. Ano, víčko je dotažené, tak jak má být. Ano, kapalina asi uniká nádobkou přepadem - nádobka i okolí je poblité od kapaliny. K uniku musí dojít za jízdy, protože pod autem není louže a není vidět, že by něco teklo. Vodní pumpa i EGR ventil jsou před rokem dávané nové, takže ty jsou snad OK. Kapalina se dávala před rokem také nová a je čistá bez zákalu nebo nějakých nečistot. Půjčil jsem si měřák a zkusil chladící okruh natlakovat, dal jsem necelé 2 bary, během asi 10 minut tlak klesl k 1 baru a tam se už držel. Nastartoval jsem a zahřál vodu na 90 st., tlak v nádobce pomalu vystoupal na asi 0,5baru a nahoru už nešel. Mám DSG, takže jsem se při měření nedostal nad 2500 otáček a tlak turba asi 1,4baru. Vše bez viditelného uniku nebo úbytku kapaliny. Mám podezření na tlakový vzduch někde na cestě od turba k sání nebo to těsnění pod hlavou, oboje ale při vyšším tlaku.
  5. Zdravím, tak mám také problém s chlazením. 2016, motor 110kW CRLB Najednou mi zmizela kapalina z nádržky, tak jsem ji dolil a začal víc sledovat. Kapalina zmizela ještě několikrát a vždy byla trochu mokrá nádržka, takže to vypadá, že voda vyletí tudy. Když stojím, tak pod autem mokro není, takže musí vyletět asi za jízdy. Topení vypadá, že topí normálně. Kapalina a pumpa (orig. VW) byly měněny cca před 10 měsíci a od té doby mám najeto víc jak 20tkm a vše bylo v pohodě. Kapalina je krásně čistá. Teplota se drží na 90st. a nijak nekolísá. Poradíte mi kde hledat zradu? Díky.
  6. Nechci zakládat další příspěvek. Řešil jste někdo upadený drátek od antény v zadním skle k zesilovači (kontakt na sklo)? Jde to nějak opravit nebo je to na výměnu skla? Díval jsem se, že existují nějaká elektricky vodivá lepidla s obsahem stříbra, ale nemám s nima žádnou zkušenost.
  7. Moc děkuji za rady. Nepotřebuji celou Evropu např. GB, Irsko, Španělsko, Portugalsko ... opravdu nepotřebuji, ale pokud chci balkán a Německo, tak musím stáhnout celou Evropu. Aktualizace celé Evropy se na 16 GB nevejde (asi o 400MB) a nevím, zda mohu nějaké soubory smazat tak, aby aktualizace chodila. Objednal jsem tu kartu z odkazu a uvidíme až dorazí, určitě dám info i pro ostatní. Edit: Stavil jsem se ve Škodovce a nová SD karta 32GB pro navigaci do Amundsena stojí cca 4.800,-Kč Edit2: @ExecutedDonut Díky za návod, Nahrál jsem pouze jazyk češtinu a mám mapy celé Evropy na 16GB kartě. Edit3: Objednal jsem 32GB kartu na Alie. Cena 28e, karta dodána asi za 3 týdny i s nahranou navigací. Udělal jsem na kartě nové forrmátování na FAT32, nahrál novou aktualizaci map celé Evropy a zatím vše funguje.
  8. Zdravím, stáhnul jsem si poslední mapy, na celou Evropu je třeba 32GB karta, ale v rádiu mám pouze originál 16GB. Koupil jsem novou kartu Sandisk SDHC 32GB, ale Amundsen ji nebere, zkoušel jsem i 64GB SDXC, oboje FAT32 i exFAT, ale Amundsen mapy nenačte. Díval jsem se na verzi SW Amundsena a mám 0245. Zkoušel jsem SW aktualizovat na 0366 nebo 0478. Soubory jsem stahoval z MIB, ale aktualizace se vůbec nespustila, Poradíte někdo proč Amundsen nebere jinou kartu nebo odkud stáhnout funkční aktualizaci? Díky
  9. Montoval jste někdo nebo si nechal namontovat dodatečně neoriginál tažné i s elektrikou? Funguje vám vše jak má? Zvažuji pořízení tažného na SIII 2016 DSG 110kW bez přípravy. Bojím se abych nepořídil neorigo železo s kabeláží a nebyl potom zbytečně problém s řídící jednotkou nebo s kódováním. Kupoval jste někdo celou sadu od SVC? Nebo je lepší vzít elektriku origo od SA? https://www.svcgroup.cz/originalni-typova-elektropripojka-13-pinu-skoda-superb-kombi-05-2015-05-2019-p3076-v966 Pár nových informací: Originální kompletní tažné (železo + elektro) stojí v SA cca 18.000,-Kc bez montáže. + kódování Originální komplet elektro pro auto bez přípravy vychází na 8.500,-Kc + kódování Samostatně originální tažné (železo) jako díl koupit nelze, pouze v sadě i s elektrem.
×
×
  • Vytvořit nový...