Díky všem za odpovědi a rady. Dnes pár dalších poznatků a zkoušení.
Ano, víčko je dotažené, tak jak má být.
Ano, kapalina asi uniká nádobkou přepadem - nádobka i okolí je poblité od kapaliny. K uniku musí dojít za jízdy, protože pod autem není louže a není vidět, že by něco teklo.
Vodní pumpa i EGR ventil jsou před rokem dávané nové, takže ty jsou snad OK. Kapalina se dávala před rokem také nová a je čistá bez zákalu nebo nějakých nečistot.
Půjčil jsem si měřák a zkusil chladící okruh natlakovat, dal jsem necelé 2 bary, během asi 10 minut tlak klesl k 1 baru a tam se už držel.
Nastartoval jsem a zahřál vodu na 90 st., tlak v nádobce pomalu vystoupal na asi 0,5baru a nahoru už nešel. Mám DSG, takže jsem se při měření nedostal nad 2500 otáček a tlak turba asi 1,4baru. Vše bez viditelného uniku nebo úbytku kapaliny.
Mám podezření na tlakový vzduch někde na cestě od turba k sání nebo to těsnění pod hlavou, oboje ale při vyšším tlaku.