39 topics v tomto fóru

  1. Difuzor S3 Sportline

    • 25 odpovědí
    • 4 542 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 255 zobrazení
  2. Čelní sklo

    • 17 odpovědí
    • 3 735 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1 833 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 279 zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 11 206 zobrazení
  3. Chrompaket

    • 17 odpovědí
    • 1 985 zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 29 581 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 572 zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 6 663 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 396 zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 12 777 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1 040 zobrazení
  4. Výfuky z 206 kw

    • 5 odpovědí
    • 849 zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 3 582 zobrazení
  5. Zadne svetla - top variant

    • 2 odpovědi
    • 709 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 849 zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 6 979 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1 037 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2 462 zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 3 901 zobrazení
  6. Bílá barva

    • 14 odpovědí
    • 4 380 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1 586 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 133 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2 082 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?