Přejít na obsah

jfilip

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jfilip

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. (Auto jsem kupoval nové-1 majitel , 0 km takže jasná historie a původ) Se spojkou nastal problém už ve 33 tis. kilometrech. Strašně vrzala spojka a trochu se zadrhával pedál spojky. Auto mělo měsíc do konce pětileté záruky, tak jsem to nechal na záruku opravit. Problém byl ve spojkovém ložisku. Bylo asi nějaké přidřené, nebo nedostatečně promazané z výroby. Problém byl odstraněn, (výměna ložiska), vrzání zmizelo, pedál chodí lehce. Chvíli jsem s tím jezdil, ale jak jsem byl už přehnaně zaměřený na tu spojku, tak jsem stále cítil při sešlapávání trochu chvění na pedálu a taky dost často při rozjezdu cvakla pružina v lamele. Myslel jsem, že se s tím ložiskem i nějak poškodila-zvlnila lamela. Tak jsem tu spojku nechal (už za svoje finance) vyměnit pro jistotu nakonec celou za novou (při 40.tis. km) Auto si chci nechat pokud možno ještě spoustu let, tak jsem chtěl mít klid. Cvakání lamely se s novou spojkou zlepšilo, chvění pedálu taky trochu menší, spojka jakoby ochotněji zabírá a líp se mi i řadí. Ale čekal jsem od nové spojky lepší dojem, za ty peníze se to nevyplatilo. No ale už je tam. Prostě to občasné cvaknutí lamely nebo lehké chvění pedálu je vlastnost, ne závada. Ale aspoň mám klid a dobrý pocit ,že tam mám novou spojku a není tam co dál řešit. Mimochodem, zkoušel jsem spojku na Mazdě3 (benzín 2.0) a tam to je úplně něco jiného, spojka i řazení jedna nádhera, řazení jedním prstem, Mazda je prostě úplně někde jinde.
  2. Zdravím. Nechal jsem měnit spojku na své Octavii III 1.4 TSI manuální řazení, r.v 2018 v autorizovaném servisu Škoda (Vista Car Hodonín) Výměna přišla na 25.000 Kč. (Spojka samotná 13 000 Kč, +práce 11 000 Kč+1 000 Kč montážní materiál.)
  3. Ahoj. Mě to také občas při couvání zapískalo (při vyjíždění z garáže), upozornil jsem na to v autorizovaném servisu při garanční prohlídce, ale nic špatného neobjevili. Teď to už nedělá, nějak to samo přestalo. Na to zapískání možná může mít vliv to, jestli se předtím auto zaparkovalo s mokrýma kolama a kotoučema a dlouho stálo. Pak vlhkost nasají brzdové destičky, trochu "nabobtnají" a pak začnou drhnout. Ale jen do prvního zabrždění, pak už je to ok.. Při vycouvání jak se otřou o kotouč, se můžou v brzdovém třmenu trochu rozechvět a to udělá to zapísknutí. V servisech se to řešilo myslím u Kodiaka tak, že brzdové destičky nějak přilepovaly oboustranou páskou, aby se právě nechvěly (něco takového jsem kdesi četl). Až budeš přehazovat kola a kola budou ve vzduchu, zkus s nimi zatočit ručně oběma směry. Měly by jít lehce a bez drhnutí nebo pískání.
  4. Ahoj Píšeš, že ten plast nahrazující molitan pasuje i na Octavii po faceliftu. Na e-shopu skoda-dily.cz tento díl na po FL ale není doporučen a nabízejí podobný díl- odkaz- www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0864235 Má to název hluková izolace a tvarově to je podobné. Takže je možné že na modely po FL existuje i jiný díl. Já mám taky ten molitan a asi ho tam nechám. Ve Světě motorů na to také odpovídali a doporučení je že molitan nechat, že koroze nehrozí.
×
×
  • Vytvořit nový...