Přejít na obsah

Pavol S.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pavol S.

  1. Pavol S.

    Autobaterie

    Ahojte. Vložím môj príspevok sem, keď sa tu rozoberajú autobatérie. Prišiel čas, keby musí vymeniť batériu a chcel by som Vás požiadať o radu, ktorú vybrať. Automechanik mi ponúkol tieto tri: Originál VW za 360 € Originál VW economy za 210 € Bosch za 220 € Exide za 160 €. Auto: Škoda Octavia III combi, 2.0 TDI, 110 kW. Za rady ďakujem.
  2. Ahojte. Pri cúvaní počujem pískanie, ktoré ide od ľavého zadného kolesa. Môže to byť niečo vážne? Ďakujem.
  3. Nevidím tam rozmery. Priemer vnútorný a hrúbka hadičky.
  4. Zdravím. Mohol by som Vás poprosiť o rozmery tých hadíc pre Octavia 3, 2.0 TDi, 110 kW. Tiež by som ich hodil do auta, pre každý prípad. Ďakujem.
  5. Ahojte. Samonavíjacia roleta v kufri sa mi nezaťahuje. Dôvod: raz som ju držal za držadlo a vplyvom gravitácie sa rozvinula nadoraz. Rozobral som ju, ale žiadny problém nevidím. Vedel by niekto poradiť? Kupovať novú za 175 € sa mi veľmi nechce. Vďaka za rady.
  6. Tú regeneráciu budem musieť odsledovať.
  7. Ahojte. Občas cítim z vetrákov zápach spáleného plastu (ako keby niekto pálil plast). Bolo ho cítiť či som auto vykuroval (cez zimu) alebo zapol klímu (v lete). Cítiť ho len v interiéri a nie vždy. Prídavné kúrenie podľa všetkého v aute nie je, nemám na to patričné tlačítko na ovládacom paneli. Jazdím 99% dlhé trasy. Auto: Škoda octavia III, r. v. 9/2013, diesel 110 kW. Za rady ďakujem.
  8. Určite najprv pozri vodnú pumpu, či nie je mokrá.
  9. Nie som automechanik, ale ak by bolo poškodené tesnenie pod hlavou alebo, v horšom prípade, hlava samotná, tak pri takomto úniku vody by sa to malo prejaviť aj na poklese výkonu. Nájazd kilometrov by mohol naznačovať aj na výmenu rozvodov a vodnej pumpy.
  10. Vymenil som ten IC (chladič nasávaného vzduchu) a po prejdení 600 km som zase musel dolievať chladiacu kvapalinu. Tak ako aj minule. V piatok som auto odstavil, cez víkend som ho nepotreboval, až v nedeľu som naštartoval a hladina pod min. Ešte by som doplnil, že vyrovnávacia nádržka je dosť špinavá a takisto aj chladiaca kvapalina, je v nej nejaký bordel, tuhý, nie pena (bola menená v decembri 2019).
  11. Tak je to mastné, ale nie mokré (ale nešiel som s autom tak dlhú trasu.)
  12. Prosím ťa, "chladič plniaceho vzduchu" a "sanie" je to isté? Lebo o tom saní je tu toho tiež veľa popísaného. Čítal som tu na fóre, že pomohla aj výmena "chladiča klimatizácie". Ale neviem, či to nie je tá istá súčiastka. Vďaka.
  13. Ahojte. Tiež mám podobný problém. Škoda Octavia III, 2.0 TDI, 110 kW, 9/2013. Prejdem niekoľko sto kilometrov, odstavím auto a na druhý deň ráno mi chýba chladiaca kvapalina (bez mláky pod autom), cca 3 - 4 deci. Už mi to urobilo dvakrát. Navyše blbne kúrenie. Pravá strana kúri a ľavá nie (je tam veľmi cítiť rozdiel v teplote). V chladiacej kvapaline nie je vidno mastnotu, na viečku oleja nie je emulzia, výkon motora neklesol, nevidno biely ani čierny dym z výfuku. V servise nenašli žiadnu netesnosť. Navyše som menil chladiacu kvapalinu (po tomto všetkom) a skúšal som cez známeho test na výfukové splodiny v chladiacej kvapaline (prasknutá hlava, zlé tesnenie pod hlavou) - otvorí sa nádobka s chladiacou kvapalinou a namiesto viečka sa tam vloží mechanizmus s kvapalinou, ktorá v styku s CO, CO2 zmení farbu (na videu vidno princíp: https://www.youtube.com/watch?v=tLbnJfxYaEg). Počas tohto úkonu, ako sa zvyšovala teplota motora (od nuly po cca 85 stupňov celzia), tak mi vytlačilo kvapalinu z nádobky (chladiaca kvapalina bola v rozmedzí min - max a zrazu ju vytlačilo až po kraj nádržky a začala vytekať von.) Za rady ďakujem.
×
×
  • Vytvořit nový...