-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
také mě bude čekat první servis po 15.000km, ale to si ještě 6.000km počkám
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
nesouhlasím, všude 27,70 nestojí, Kolín 26.30, Kutná Hora 26.50 a jinde je i levněji a LPG na pumpách dejme tomu od 13.50, ale také ne všude, je i za 16. Jinak 1kg cng je tak 1.4l benzínu a jak počítám, tak cng při tvých cenách na km při 4kg výjde na 1.10kč/km a v lpg na 1.25kč/km, což je stále rozdíl,
-
Studený start 1,4 TSI G-tec
já zatím bez něčeho podobného, starty v poho za jakékoli teploty, bez kolísání
- Fabia III CNG, bude?
-
Fabia III CNG, bude?
jak někdo ze Škoda- Auto říkal, že do roku 2020 chce mít celou flotilu vozidel s alternativním pohonem, tak se ptám, bude FABIA III s pohonem na CNG?
-
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
je doma, najeto 45km, zatím pojíždky po vsi, zatím zajížděcí průměr 5,8kg/100km
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
od pátku do neděle jsem cestoval po ČR s VW Caddy 2.0cng (*2013).... a jelikož už nejsem žádnej závodník a jedu běžně jak provoz pustí, tak se mi provoz na CNG líbil, hlavně cena... a zítra si jdu vyzvednout Octavii III Gtec, tak vám poreferuji jinak pro šťouraly: debata o tom, že je málo plnících stanic, je o ničem, s Caddym jsme jeli střední čechy-jižní čechy-střední čechy a ještě v nádrži zbylo, takže pouze jedno tankování
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
4: TYCOON: VW Golf/Golf combi tgi 81kW, Seat Leon tgi 81kW, VW Caddy 2.0cng 80kW..... co se týče spotřeby tak tady srovnání mezi Golf combi Tgi a Golf combi 1.6tdi viz. http://play.iprima.cz/vw-golf-variant-16tdi-kontra-vw-golf-variant-14tgi-icast kombinovaná TGI 3,4kg/100km (3,4*26,5=90,1kč/100km) TDI 4,6l/100km (4,6*36=165,6kč/100km) dálnice TGI 4,1kg/100km ---108,-kč/100km TDI 5,8l/100km ---208,-kč/100km gtec v základu má navíc oproti základní verzi 1.2tsi 77kW- víceprvková zadní náprava, stop-start system, rekuperace brzdné energie, 6kvalt, MAXI-DOT
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
do 14-20dní budu přebírat novou OIII GTEC, tak se pochlubím, a poreferuji. Jinak z ceníkové ceny (dle konfigurátoru) Ambiente + byla cena -15%, takže kdo umí smlouvat, ukecávat, votravovat, tak mu to výjde a cenu dolů daj, každopádně daj obvykle jen 8-10%, u nového Yeti daji klidně 10% ihned bez kecání
-
1.4 TSI G-TEC (CNG) 81 kW
dojezd malej? mě to příjde normální...,.plniček je dost..pokud je spotřeba v reálu +-370km, tak plničky na cng jsou od sebe max.40km vzdálené a pokud nejsem tupec, tak si umím naplánovat cestu... příklad: bydlím u Kolína, tankovačka v Kolíně /nyní by se měla rozjet/, tankovačka v Milovicích 40km, Pardubice 45km, Praha 60km a tankovaček mnoho, prostě v tom nevidím žádnej problém, jen to že o něco víckrát vylezu z auta a hold ho natankuju. Chytřejší to hold řeší domácím plněním, levněji a pohodlněji a primární benzín? to mi nějak nejde, stále jezdí a stratuje na plyn, krom -10st.C, a benzin je pak jako nouzovka, ovšem s plnohodnotnou nádrží
-
Podvozek vrže
sůl a vlhkost na gumovejch částech, silentblokách, na jaře to pořádně umyj, vystříkej a bude pokoj, to dělá snad každýmu
-
Náprava Fabia II !!!!!!!! poraďtě
ufff, kéž by to tak bylo, shánět jinou už bych nechtěl... děkuji moc
-
Náprava Fabia II !!!!!!!! poraďtě
je zadní náprava na Fabia II krátká (HB) stejná jako Fabia II kombi? neřeším kotoučovou ani bubnovou, o to mi nejde. Jedná se o výměnu poškozené- ohlé a mám na svou krátkou z kombi, takže jestli má rozměry stejné
-
Poraďte- výměna nápravy Fabia Monte Carlo
Potřebuju poradit, mám F Monte Carlo po nehodě a mám hnutou zadní nápravu, mohu jí nahradit z Fabie I, nebo z Fabie II combi? jsou všechny zadní nápravy stejné? (samozřejmě asi buben/kotouč) já mám buben, poraďte, nebo kde ji koupit, v super stavu, nehnutou, použitelnou, 777631730, 100diesel(uzenáč)seznam.cz
-
SDI problém
chlapci, mám problém, poslední měsíc mě zlobí SDI, na budíkách se rozsvítila kontrolka motoru, odborníci radili, vyměnit škrtící klapku (6500,-), což jim ukazovala i diagnostika, ve finále to byl špatnej kabel ke škrtící klapce, částečně uhnilý, týden klid a tej to opět svítí, kontrolka motoru. Předtím jsem nastartoval, a po přidání plynu to nemělo sílu táhnout, dělalo to chrchrchr a po několika kilometrech se to chytlo a jelo to tak jak má. jsem y toho nějakej hotovej, myslel jsem si, že SDI nemůže mít problém a je bezporuchové ale omyl. Chlapci, setkal se s tím někdo? Měl někdo z Vás s SDI stejný problém?
Polda1
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva