-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Tak opravdu to byla pojistka... Já blbec jsem si řekl, že přepálená nebude, když to občas funguje. Každopádně díky moc!
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Ahoj, na Fabii 1,2 rok 2006 mi přestalo fungovat servo... Občas funguje a občas ne. Vždy se rozsvítí kontrolka volantu a volant jde okamžitě ztuha. Pokud servo funguje, tak nesvítí kontrolka a na diagnostice jsem bez chyb, pokud kontrolka svítí, tak servo nefunguje a diagnostika se k servu nemůže připojit. Co jsem tady přečetl, tak to budou buď kabely nebo celé čerpadlo. Napadá vás ještě něco? Pro úplnost, čerpadlo mám Koyo. Díky za odpovědi.
-
Vybitý akumulátor
Díky moc za tuhle radu, dám servisákovi vědět ať se na to podívá.
-
Vybitý akumulátor
Auto má základní výbavu + centrál + dodělávaný orig. DO centrálu + okna v el. a vyhřívaný zrcátka, rádio je tam orig. Symphony - u něj jsem četl, že by to mohlo být zapnuté dopravní zpravodajství co se ukládá do paměti, ale to mám vypnuté. Asi se to opravdu vlivem těch krátkých tras nestíhá dobíjet.
-
Vybitý akumulátor
Ano, startér točí, ale obtížně - prostě jako když má málo šťávy. V první poloze se kontrolky rozsvítí a při startu se jejich jas silně ztlumí. Auto jinak přitom nenastartovaní nevydává žádné další zvuky, prostě je slyšet, že se startéru nechce točit. Když se pak baterie dá nabít na nabíječku, tak je vše zase v normálu, ale bohužel zas tak na dva týdny a pak se vše zase opakuje.
-
Vybitý akumulátor
Fabie je rok 2006, najeto 65000 km. Údržbu alternátoru jsem nedělal, jenom jsem měřil na baterce napětí - 14,3V na volnoběh. Ostatní zjistím. Ještě je zajímavé, že když s potížema nastartuji třeba na podruhé tak potom mohu ujet třeba jenom 4-5 km a auto startuje celý den bez problémů. Následující den ale zase už nenastartuju.
-
Vybitý akumulátor
Ahoj, také mám problém s vybíjením baterie v zimě. Vždy, když teploty klesnou někam k 5 stupňům tak již nemohu nastartovat. Poté, co baterii nabiju, jezdím tak 2 týdny a pak se vše zase opakuje. Nejprve jsem koupil Vartu 45Ah, tu jsem po roce vyměnil za Vartu Blue 52Ah, která je teď v autě 2 roky, ale s tou je to to samé. Klidový odběr mám 30mA a alternátor také normálně dobíjí. Fabie ale jezdí krátké trasy, tak se chci zeptat jestli to může být tím že se nestíhá dobíjet? U předchozích aut jsem také tyto krátké trasy jezdil a nebyl žádný problém. Jinak přes léto nejsou se startováním problémy. Díky za odpovědi.
-
Sviecky HTP
Asi je tam zatím nechám, na vlastnostech motoru nic špatného nepozoruji.
-
Sviecky HTP
Takže myslíš, že je tam mám nechat? Ještě bych je mohl teoreticky vrátit, dle příspěvků výše do BME asi moc vhodné nejsou...
-
Sviecky HTP
To "bohužel" je pro to, že jsem dal do BME ty svíčky NGK a až pak si tady přečetl, že tam asi nemají být.
-
Sviecky HTP
Tak jsem bohužel včera dal také do motoru BME svíčky NGK ZFR5P-G, ale zatím nějaký výkonový rozdíl nepozoruji. Myslíte, že je mám co nejrychleji vyměnit za ty Bosch F7 HER 2? Máte někdo ještě někdo (kromě předchozích dvou příspěvků výše) zkušenosti s těmi NGK v motoru BME? Na stránkách NGK doporučují do BME jak ZFR5P-G, tak ještě ZFR6T-11G viz. http://www.ngk.de/nc/cz/vyhledavac-produktu/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/ Díky za odpovědi.
-
Cvakání, šoupání
Dobře, kouknu na to. Zatím vám oběma děkuji.
-
Cvakání, šoupání
Ahoj, mám podobný problém na mé Fabii jako autor vlákna. Při jízdě když je otevřené okno je slyšet od pravého předního kola "cvakání", něco podobného, jako mi kdysi třelo závažíčko u alu kola o brzdič. Se zvyšující rychlostí rychlost cvakání narůstá. Poté, když jedu už např. 80 - 90 km/h, tak cvakání zaniká. Když zavřu okna, tak už nic neslyším. Nestalo se vám to také někomu? Díky za odpovědi.
aufa
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva