-
Motor 1.4 16V 55 kW
Měl jsem ten samý problém.Zjistilo se že to byla vadná zapalovací cívka (jedná ze čtyř).
-
1,9 PD Rez kolem rozvodu
Takže s rozvodama to nemělo nic společného,ale zapalovací trafa na 1.válci bylo k.o. a na druhém bylo chycené,takže díky.
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Ty fixační otvory na kolech sedí,tak tam asi chyba nebude.
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Ok ráno na to juknu.
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Můžu to nějak laicky zkontrolovat,nebo jedině servis??
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Říkali mi,že u toho 16V kdyby to ujelo o zub tak by se to potkalo,no a taky že použivají aretační kolíky.Fakt už nevím
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Ano základní nastavení se udělalo a svíčky jak předepisuje výrobce.Jo a tankuji jen Shell V-Power 95
-
Rozvody 1.4 16V 55 kW
Zdravím pánové,mám také 1.4 16v 55kW a mám najeto 80tis.km,nechal jsem si vyměnit rozvody,všechny filtry,svíčky a vyčistit škrtící klapku a od té doby mám velký problém:motor na místě při volnoběhu i při akceleraci cca do 2tis.otáček,strašně škube,rozjezdy jsou hrozné,jak asi první jízda v autoškole.Jinak auto bylo na diagnostice a výsledek je 0 nalezených závad.Prosím jestli vás něco napadne tak poraďte.
Aldaov
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva