-
Handsfree GSM III
Ahoj, díky za reakci... jednotka má označení: 1K8 035 730. Dá se někde zjistit, co to má vůbec umět? A dá se případně nahradit jinou - funkční i na maxidotu, případně na rádiu? Jinak auto SII 02/2009, rádio Bolero. Ještě doplním, že je v autě namontován i ten aktivní držák na telefony, bez adaptéru na konkrétní telefon..... tak těžké prachy se mi za kus plastu nechce dávat a chtěl bych využívat tedy jen BT připojení.
-
Handsfree GSM III
Ahoj všichni, mám problém.... s telefonem se přihlásím přes BT k HF, ale ta mi funguje pouze jako hlasitý odposlech. Nemám nabídku telefonu ani v maxíku, ani jinde se nezobrazuje. Když stisknu tlačítko telefonu, pouze se utlumí rádio a funguje hlasité volání. Čím to může být, špatná jednotka? Špatné připojení? Předem díky...
-
Komfort III-799B!!!!!!!!
Zkousel jsem dneska autor. skoda servisy, vyslo by to skoro na +/- 5 tisic, podle servisu. Uvažuji stejně o maxiku a dalsich doplncich, tak to radeji asi investuji do te predelavky na 3G. Kdybych to potreboval komplet predelat, rozjet a nastavit.... muzu se obratit? Nasel bys nekdy kus casu?
-
Komfort III-799B!!!!!!!!
Hm, ale mám k autu jen jeden klíč a potřebuji aspoň dva fungující, takže koupě nové dálky do klíče mi to moc neřeší. Jak vidím, jediná cesta je asi předělávka na 3G.
-
Komfort III-799B!!!!!!!!
Mám stejný problém, OI pouze s jedním kulatým klíčem s dálkou HELLA, který teda moc nefunguje. Klíč má na těle 434 MHz, ale uvnitř mám štítek 433 MHz, komfortku mám 799AH, tak předpokládám, že opravdu jede na 433 MHz a potřebuji raději dva "funkční" klíče s dálkou. Údajně jde "nějak" udělat, aby s tou komfortkou 799AH fungovaly ovladače 434 MHz. Ale jak.... neporadíte někdo??? Ovladače 433 MHz se mi nedaří sehnat....
-
Startování zahřátého motoru
Jen přidám odpověď.... zkusil jsem jednoduše při zahřátém motoru a potížemi při startování připojit přes kabely baterii z jiného auta a motor naskočil snad na čtvrt otáčky startéru. Vyměnil jsem baterku a starty jsou bez problémů.... takže... před investicemi do startéru zkuste třeba i tento "laický" postup.
-
Startování zahřátého motoru
...a ještě prosba.... máte představu o ceně nového startéru na to TDi...?
-
Startování zahřátého motoru
Celkem se s tím dá žít, ale..... už jen proto, že mě to fakt zajímá, zkusím koukonout na ten startér a baterku. Baterka v zimě párkrát zazlobila, ale vždycky jsem myslel, že je mnohem větší problém natočit ten nafťácký motor za studena, ale to jde úplně v pohodě..... uvidím..... díky všem za radu....
-
Startování zahřátého motoru
No mně se taky nezdá, že by to mohl až tak ovlivnit startér. Slyším, že točí stejně silně při studeném motoru i při zahřátém a studený motor naskočí okamžitě a zahřátý musím točit i několik sekund. Potřebuje snad zahřátý TDi motor více otáček, aby naskočil??? Nejsem odborník, ale zdá se mi to nelogické.... ale pokud máte zkušenosti....
-
Startování zahřátého motoru
Díky všem, kouknu na ten startér....
-
Startování zahřátého motoru
Je to rok výroby 2001 a má najeto asi 105 tisíc... celkem bezproblémový... v servisu mě strašili, že je to palivové čerpadlo a mám počítat s investicí tak 30 tisíc.... ale víme jak je to v servisech...
-
Startování zahřátého motoru
Na vině je startér? Ten točí motorem jak o život a motor nechce naskočit. Tak nevím, jak by to mohl ovlivnit....?
-
Startování zahřátého motoru
Zdravím všechny, mám Octu 1,9 TDi, 81 kW, a mám problém při startování. Za studena motor naskočí okamžitě, bez jediného problému, ale když je zahřátý, po ujetí pár km, točí strašně dlouho a ztěžka naskakuje. Možná to tady už bylo, tak se omlouvám, ale nesetkali jste se s takový problémem? V čem může být problém? Díky...
ariesek
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva