Přejít na obsah

katoo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli katoo

  • Narozeniny 06/12/1980

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    298360548

Oznámení katoo

  1. Ten z Ostravy byl už zarezervovaný, je prodaný. Měl bych ještě jeden dotaz, rychlost zpátečky, je dost vysoká (km/h). Jaké s tím máte zkušenosti?
  2. Ještě bych mohl dát odkaz na to auto že https://auto.bazos.cz/inzerat/176915276/skoda-rapid-10-tsi-81kw-style-plus-cr-1-maj.php
  3. Ještě je k mání tahle, sice nemá tažné, ale zase je výhřev sedaček, je mladší o 2 roky. Motor je 3- válec 🫤 Nemám možnost si je někde vyzkoušet, mám trošku obavy z 3- válců. Ale je zase 50km daleko.
  4. Tažné opravdu potřebuji, sice tovární montáž je asi nejlepší, ale to už bych chtěl asi moc. Výhřev sedaček je super věc, hlavně tady na východě ČR jsou někdy ranní teploty v zimním období hodně pod nulou. Přední parkovací senzory, ty jsem chtěl hlavně z důvodu lepší verze sedaček. Pokud si dobře pamatuji tak pan Martin Vaculík zmiňoval verze Rapidu, které měly o chlup lepší sedačky právě s těmi senzory. Jinak auto je krásné, musel bych pořešit koupi ze zahraničí a jelikož je to přes 250km (vlakem přes 5h), chtěl bych to ideálně vyřešit jednou návštěvou prodejce. Ale to jsem asi moc velký najiva.
  5. Všiml jsem si, že to nemá výhřev sedaček ... sakra 😐
  6. Na Seaty jsem koukal už nedávno, ale zůstanu u Škodovky. Mám na Slovensku jeden vyhlidnuty, dám odkaz ( ban snad nebude). Krom tažného a předních senzorů má snad vše co požadujeme. I ta barva se nám líbí. https://auto.bazos.sk/inzerat/157847292/skoda-rapid-12-tsi-81-800km.php Do 100tis. Cena 250?
  7. Zdravím všechny a jdu se hned pro radu. Dosloužilo mi staré auto Lancia Lybra, je tedy čas ohlédnout se po něčem novém. Ročně nyní najezdím 10-15 tis, převážně do práce (18+18km po rychlostce) vybral bych si tedy benzín. Zvažuji Rapid 1.2TSI 81kw liftback nebo 1.0TSI 81kw (tady bych asi volil motor s Euro 6W bez filtru pevných částic). Klimatizaci automatickou, parkovací senzory vpředu i vzadu. Těch 1.2 81kw (4-válec) je jak šafránu a ceny mnohdy atakují 300 tis. Pokukoval jsem i po Scale, ale tam je to dalších skoro 50 tis. navíc a mě se ten liftback fakt líbí. Na AAA se ani nedívám, snažím se najít něco na soukromých inzercích, ale jak píšu, je toho málo. Je tedy ještě vůbec vhodné snažit se o koupi Rapidu za takovéto ceny?
  8. katoo

    Špatný běh motoru

    Dnes jsem vyměnil indukční cívku,rozdělovač,elektronický spínač zapalování,podtlakovou hadici k posilovači brzd. Výsledkem je že na benzín se nezměnilo skoro nic,jen nedrží ty vysoké otáčky.Otáčky po nastartování studeného motoru drží cca 600 ot.Po zahřátí kolem 900 ale kolísají,občas jako by motor vynechal. Tak teďkom babo raď.
  9. katoo

    Špatný běh motoru

    Dneska jsem chtěl koupit na vrakáči rozdělovač,ale neměli. Po nastartování je volnoběh cca 500 otáček,jak se zvyšuje teplota motoru,stoupají i volnoběžné otáčky. Vylezou až na 1400 a drží.Nespadnou ani po 30 minutách jízdy. Už jsem z toho blázen.
  10. katoo

    Špatný běh motoru

    Dneska jsem zajel na vrakoviště a za 200,- mi vymontovali karburátor LEKR z favoritu co mělo naježděno 70 tis. Doma jsem jej vyčistil sprejen na karburátory (nádherně to pouštělo),teďkom vypadá jak nový. Vyměnil jednu hadičku od od toho černého "udělátka". Vyměnil za ten můj a ouvej,stejný projev,ba o něco horší.Po startu volnoběh cca 800 a padá na 600.Tah na plný plyn pořád špatný (jako by se dusil). Při mačkání brzdy motor zhasnul. Karburátorem to tedy asi nebylo (aspoň jsem se zase něco přiučil při čištění a montáži). V pondělí zkusím koupit těsnění pod karburátor,to co tam je jsem očistil a popraskané není,ale může být už ztvrdnuté. Všiml jsem si že mám zprouchnivělou hadičku co jde od karburátoru k rozdělovači,zkusil jsem ji za chodu vyndat z rozdělovače ale nic se nestalo (k čemu vlastně je?)
  11. Pokud to dělá jen na LPG tak bych zajel do servisu kde dělají revize LPG,montáže,seřizování. Je-li to seriózní firma tak to seřídí,doma bych s tím už nelaboroval. Základem je ovšech 100% bezproblémový chod na benzín (u mě to zatím nejede ani na ten BA )
  12. katoo

    Špatný běh motoru

    Pořád mě trápí to cukání u jízdy na plný plyn.Taky ten padající volnoběh,pořád to padá i na 500 ot. Někde něco není vpořádku,zkusím to těsnění pod karburátorem. Napadá Vás ještě něco?
×
×
  • Vytvořit nový...