-
Ložisko předního kola
dal som si vymenit lozisko jednemu garazovemu "majstrovi", kupil som FAG, vydrzalo mi 3500 km :-( neviem, ci sa pustit do reklamacie, lebo ked som ho kupoval v predajni, predavac mi spravil cenu bez bloka...
-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
Pokud máš plecháče a poklice (stejně jako já), pak nechápu smysl toho proč to lakovat. ... zohnal som si nove bubny a "pytali" si nalakovat ich ;-)
-
Ramena
vymenit aj spodne capy na ramenach pri vymene silenblokov ?.... tie capy su este v podstate OK, aj ked mozno na foto to tak nevyzera :-)
-
Ramena
takto to vyzera u mna... toto je lava strana, tak je v horsom stave, ako prava... ale ked vymenit, tak obe, to mi je jasne.... teraz uz len zohnat tie z Cupry a nahodit ich... multipas ty ako jediny si sa zatial priznal, ze si silenbloky z Cupry nahodil do fabie, je zlozite to tam narvat ?... aj ked som si uz precital, ze z Cupry su o nieco mensie, ako puzdro na fabiackom ramene... ako sa to sprava v skutocnosti, uz pomerne dost dlho na tom jazdis, vies dat nejake rozumne stanovisko ?... (zlepsenie, zhorsenie...) najde sa tu este niekto, kto nahradil silebloky vo fabii tymi z Cupry ?
-
Ramena
multipas: caf, poslal som ti mail... chcem nejake info o vymene silenblokov vo fabii, za tie "cupracke"... diky
-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
-
Rezavé bubny-má smysl s tím něco dělat?
... toto pojde pod plechy s puklicou :-) neriesim to, ako by to vypadalo pod elektronmi, lebo elektrony na fabiu nedam... pod plechy ideal proti hrdzi :-)
-
Spotřeba různých motorů ve Fabii I
... inac.... viem s tymto motorom aj za 6 l/100km ;-)... viac sa to neoplati tlacit, lebo ten motor netaha a predbiehanie nemozne... :-( ale ideal na spotrebu
-
Spotřeba různých motorů ve Fabii I
1,9 SDI combi Comfort, kola 186/60 R14, najazdene 123tis. km, spotreba pocas poslednych cca. 5.000 km, podla PP 4,3 l/100km a podla odjazdenych km a natankovaneho paliva 4,231 l/100km. Tankujem stale plnu nadrz a jazdim po rezervu, obcas zasvieti, obcas nie - dojazd cca 100km (+- 10 km), moj rekord 145km z prace domov za 3,6 l/100km :-) - ziadna brutal jazda, normalna jazda po "okreskach", cca 30km na tempomat 95 km/h. neveril som tymto spotrebam SDI motorov, kym som si ich nevyskusal :-) jazda z NL na SK, cca 1500km s klimou po dialnici na tempomat 140km/h 4,5L podla PP
-
stahovačka
ty vogo :-) vitam sa v klube, u man je to pravy spustac... ja som mal biely plast a problemy presne tie iste, ako su tu popisane... rupnutie, potom skripanie, zatvorit to neslo, len otvorit... zatial som okno uchytil napevno jednym z tych ocelovych laniek tak, ze som to priviazal o dvere :-), neostava mi nic ine, len kupit cely plech dveri aj s vodiacimi listami pre sklo bez motorceka, lebo lanka ostali po "havarii" spustaca presne rake iste, ako na fotkach tu uvedenych. Nastastie motorcek je OK... inac diel do pravych dveri ma kod 6Y1 837 462 a na SK stoji cca 2.400,- SK bez DPH, vymena jednoducha...