Mám 1.4 TSI 92 KW v Seatu, takže konstrukčně stejný motor. Jezdím převážně kratší trasy, což je asi dost zásadní. Olej měním každých 8.000 km. Chrastění řetezu (hlasitý kovový zvuk) se mi objevovalo sporadicky tak každých 20.000 km. V cca 80.000 km se chrastění začalo objevovat snad obden. Šoupnul jsem auto do servisu vyměnili rozvody (řetěz , napínák, nějaký kolečka atd, cena cca 10.000,- Kč) a je klid. Na kulanci mi řekli tůdle nůdle, že prej jsem u nich po záruce (auto má 4,5roku) neservisoval. Je tam jasná konstrukční chyba, sevis to ale nepřizná. Nikdo mi zatím logicky nevysvětlil zvýšené otáčky motoru při staru při teplotách cca17-32 C. Chápu, že se ohřívá katalyzátor na provozní teplotu, ale to se ohřívá i v zimě, a bez zvýšených otáček. Tohle musel vymyslet magor. Jinak slovem bezúdržbový se prý myslí 100.000 km nebo 5 let-to je bombice :-( Platí to i u např,. převodového oleje, který jsem raději taky vyměnil, protože mi při horkém motoru šla 2ka přez zuby. Po výměně je klid. Auta jsou prostě dělaný na spotřebu náhradních dílů-žádná výdrž.